Szukaj

Lista ocen Ford Focus III (260) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 168 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maciek
Ford Focus III
ST Kombi 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
W przypadku takiego samochodu to rzecz może nie drugorzędna, ale nie aż tak istotna. W każdym razie jest dość cicho (co dla wielu jest wręcz minusem przy takim samochodzie) Fabrycznie pod maską montowany jest w dolot coś co ford nazywa "sympozerem dźwięku) Działa to w ten sposób, że przekraczając 3000 obr. do kabiny dobiega charakterystyczny warkot (mnie się podoba, nie mam zamiaru tego demontować) Podobno przy zmianie dolotu na niefabryczny,...
5,0
~TheVoytekBear
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Są pojazdy lepiej wyciszone, ale ocena tutaj dotyczy tej klasy pojazdu (kompakt). Jeżdżąc po mieście da się rozmawiać przez zestaw głośnomówiący normalnym tonem (nie podnosząc głosu). Silnik słychać tylko przy przyspieszaniu i to na wyższych obrotach (czyli rzadko). Na autostradzie słychać głównie opony i szum powietrza, ale w znacznie mniejszym stopniu niż to miało miejsce w Bravo. Silnik znowu słychać tylko przy przyspieszaniu (mówimy tu o...
5,0
~MatN90
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
Znakomite, auto jest bardzo ciche na austoradzie, komfort akustyczny porównywalny ze starszymi autami klasy wyżej (jak Mondeo mk3), to był właśnie jeden z powodów, dla których zdecydowałem się na foucsa. Dużo jeżdżę w trasie autostradą i ekspresówką i poziom hałasu jest dla mnie bardzo ważny. W porównaniu z pierwszą generacją przepaść... Nie wiem czy to nie zasługa dobrze zestopniowanej skrzyni, przy 140 km/h jest prawie 4 tys obrotów na...
5,0
~Maciej
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Jakby to opisać. Jak auto stoi z włączonym silnikiem to nie słychać nic, poza śpiewem ptaków na zewnątrz. Jak się rozpędza, to silnik genialnie mruczy na niskich obrotach. Przy prędkości 70-90 km/h, nadal jest cicho, gdyż najbardziej słychać dźwięk opon. Powyżej tej prędkości opony słychać już tak bardzo, że zaczyna się na to zwracać uwagę. Na autostradzie zaczyna to przeszkadzać. Sądzę jednak, że to wina opon, jesienią je zmieniam i wybiorę...
5,0
~budzian2
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Bardzo dobre, przy normalnej jeździe w zasadzie nie słychać silnika ani pędu powietrza, najwyżej trochę szum opon. Rzeczywiście producent skupił się na tym aspekcie projektowania, widać to między innymi po dwóch oddzielnych uszczelkach w drzwiach. Niewielka różnica w poziomie szumu przy 100 czy 140 km/h. Przy dociśnięciu pedału gazu słychać przyjemny odgłos silnika. Jest ciszej niż w Golf VIII z silnikiem TSI 1.4 150 km, a tym bardziej Octavii...
5,0
~Krzysztof
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 125KM 92kW
We wnętrzu pojazdu jest stosunkowo cicho, o wiele ciszej niż w Focusie mk1. Składa się na to dobre wyciszenie wnętrza i komory silnika (jest nawet wygłuszenie pokrywy komory silnika) oraz wysoka kultura pracy silnika. Podczas jazdy na niskich obrotach jest bardzo cicho. Nawet podczas jazdy po autostradzie z prędkością 130-140 km/h nie jest głośno, mimo że obroty silnika przekraczają 3500 rpm.
5,0
~HargKrak
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Przy niskich prędkościach autko jeździ jak melex. Na jałowym biegu silnika prawie nie słychać. Do 130 km jest cichutko i komfortowo. Powyżej to już standard w tej klasie. Jednak w porównaniu z Oplem Insygnia, Focus oferuje podobny komfort. Przyczyny upatrywałbym raczej w mizernym wyciszeniu Insygni (pomimo, że chwalą się najniższymi współczynnikami oporu powietrza). Reasumując jest bardzo dobrze :)
5,0
~Flancer
Ford Focus III
Sedan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Jak na tę klasę auta to wg mnie jest naprawdę dobrze. Przy niskich obrotach i spokojnej jeździe silnika w zasadzie nie słychać, chyba bardziej opony. Szum powietrza też akceptowalny. Mimo pokonywania Focusem dość długich czasem tras nie odczułem zmęczenia z powodu hałasu. Pewnie w klasie wyższej jest lepiej ale oceniam obiektywnie - w tym segmencie aut jest OK.
5,0
~Grzesiek
Ford Focus III
Kombi Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Jeden z najlepszych aspektów tego auta. Mimo iż nie jest to auto nie wiadomo jakiej klasy wyciszenie samochodu jest wspaniałe. Można swobodnie rozmawiać nawet przy szybkiej jeździe na autostradzie, więc wyciszenie jest wspaniałe. Jeżeli zastanawiacie się nad kupnem zapiszcie się na jazdę próbną w salonie i poproście o jazdę drogą szybkiego ruchu. POLECAM!
5,0
~dniklewicz
Ford Focus III
Sedan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Czasem szybciej zobaczymy karetkę, niż ją usłyszymy :) Auto wyciszone jest bardzo przyjemnie, silnik słychać tylko podczas przyspieszania, ale jest to miła muzyka. Brakuje trochę lepszego wyciszenia podwozia i okolic nadkoli, co daje się w znaki przy szybkościach 160+. Mimo wszystko przy każdej szybkości autostradowej można komfortowo rozmawiać.
Ford Focus III