Szukaj

Lista ocen Ford Focus IV Kombi (22) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Pawel
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Focus MK4 ma inny silnik niz MK3. Ma inna charakterystyke niz poprzednik. Tamten wyraznie slabl przed 4000obr. Obecny ciagnie do 4300 w miare rownomiernie. "W miare" bo ma delikatne zaslabniecie w okolicach 3700. W roznych egzemplarzach, ktore eksploatowane sa w mojej firmie, jest roznie. W jednych jest to mocniej wyczuwalne w innych tylko delikatnie. W moim modelu przy 2500 obr silnik wpadal w wibracje, po przekroczeniu tego pulapu wibracje...
4,0
~No name
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Jego trzycylindrowa natura niesie ze sobą wady i zalety. Bez obciążenia brzmi nieco niepoważnie. Irytuje mnie czasem swoim odłączanym cylindrem i wibracją wyczuwalną (tylko) podczas odpalania. Pod obciążeniem ma natomiast dźwięk jak R6 (wiem co mówię, bo miałem taki silnik w BMW) i wyjątkowo lubi się wkręcać na obroty jak na turbobenzynę. Po chiptuningu i usunięciu GPF daje mnóstwo frajdy z jazdy (220 KM @ 330 Nm) i staje się...
5,0
~Xczar0
Ford Focus IV
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Silnik jest naprawdę dynamiczny, a w obecnej generacji zredukowali turbodziurę do absolutnego minimum. Jeśli chodzi o kulturę pracy, to po przesiadce z 1.3 CDTI nie zorientowałem się, że to silnik trzycylindrowy. Tryb żeglowania na dwóch cylindrach trochę wprawia auto w wibracje, ale dzięki temu realne spalanie na płaskim terenie spada do około 3l/100km przy użyciu tempomatu! Silnik spełnia normę euro 6.2, bez temp!
4,0
~Afro
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Super elastyczny,nie najgorzej brzmiący( na niskich obrotach ) jak na trzy cylindry, w miarę oszczędny- jednak jadąc czuje się że to trzycylindrowiec i czasem tęskni się za klasycznym r4 .Poza tym rozmawiając o autach z kumplami jak słyszą że auto ma 182 koni mówią Wow ale jak słyszą że ma trzy cylindry to zachwyt znika.
5,0
~KubaM
Ford Focus IV
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Silnik dynamiczny, sam byłem zdziwiony ile można wykrzesać z silnika 1.0. Dostaje zadyszki kiedy wozimy na pokładzie 4 dorosłe osoby. Na szczęście zdarza mi się to raz do roku więc nie odczuwam tego dyskomfortu. System odłączający 1 cylinder powoduje lekki wibracje nadwozia, jednak zysk w postaci spalania przyćmiewa tę wadę.
5,0
~EM
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silnik trzycylindrowy. Absolutnie nie rozumiem skąd u niektórych krytyczny stosunek do tego typu jednostek. Silnik jest oszczędny, cichy i dynamiczny. Czego można chcieć więcej? Ogromna szkoda, że Ford zakończył produkcję. Ponoć przez nowe normy emisji spalin.
5,0
~trewq
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Silnik posiada 3 cylindry, ale wiadomo o tym tylko z katalogu. W środku go nie słychać i w żaden sposób nie można poznać ile ma cylindrów, a i z zewnątrz nie brzmi jak 3 cylindrówki. Super elastyczność i niskie spalanie.
4,0
~Tomek
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Dość dynamiczny, oszczędny. Mały minus za to, że słabo ciągnie w dolnych partiach obrotowych oraz główny początkowy problem czyli czujnik rozrzedzenia oleju reagujący po 6-8tys km(problem usunięty po aktualizacji).
4,0
~Łukasz
Ford Focus IV
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Dobry na małe przebiegi. Dla kogoś kto jeździ ponad 12k rocznie osobiście odradzam. Uturbiony także po wojażach nie gasić od razu silnika, niech pochodzi pół minuty by olej pokrążył trochę jeszcze w układzie.

Usterki Ford Focus IV

Liczba wpisów: 15

Ford Focus IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~piotr_murawski
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Gwiazdka mniej, bo burczy. To w końcu 3 cylindry (dla niektórych to może być przyjemny pomruk). Poza tym, przyjemny silnik, jak trzeba mocny, a jak trzeba oszczędny. Chyba go polubiłem
Ford Focus IV Kombi