Szukaj

Lista ocen Ford Focus IV (49) - Ergonomia

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Andrzej
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Ergonomia znacząco poprawiona w stosunku do poprzedniego modelu. Jest wreszcie gdzie odłożyć telefon (półka w konsoli centralnej - możliwość dokupienia ładowarki bezprzewodowej), zamykany roletką schowek z ruchomymi przegródkami dla włożenia napojów, stosunkowo duży schowek przed pasażerem, schowek pod podłokietnikiem z drugim wejściem USB (np. na pendrive'a z muzyką), mały schowek po lewej stronie kierownicy. głębokie kieszenie w drzwiach -...
4,0
~Piotr
Ford Focus IV
Active Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Wszystko jest pod ręką, fotele wygodne i regulowane w 4 kierunkach. Tablet to fajny gadżet i przydatny, oby tylko zbytnio nie odwracał uwagi kierowcy od patrzenia na drogę. Praktyczna konsola centralna z zamykanymi schowkami. Plus za schowki w drzwiach na papiery i przyzwoity schowek z przodu (nie wszystkie auta tak mają). Plus za mały schowek z przodu przy kierownicy (ten ma rzadko które porównywalne auto). Używam go do trzymania pilota od...
3,0
~piotr_murawski
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Dwie wady: brak zegara na wyświeltaczu między zegarami, strasznie się do tego przyzwyczaiłem. Nie ma i już, za to jest zawsze bezsensownie przebieg. Co za idiota to wymyślił, po co komu permanentny przebieg. Zamiast tego można by zegar i dystans do stacji, a tak żeby zobaczyć dystans trzeba czasmi przewinąć dwa trzy ekranu. Radio super sprawa - AndroidAuto czy AppleCar play. Kocham to, google maps z mojego telefonu na wyświetlaczu...
5,0
~Rado
Ford Focus IV
Active Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Daję 5 gwiazdek bo jest na prawdę świetnie, wszystko w zasięgu ręki, nie trzeba się zastanawiać gdzie co się znajduje. Nie miałem problemów z przestawieniem się z poprzedniego samochodu i nie musiałem się przyzwyczajać do nowego kokpitu bo jest po prostu intuicyjny. Wszystko czytelne i dobrze rozplanowane. Na minus wsporniki klapy bagażnika, które są jak dla mnie tragiczne, czasami jest tak, że klapa zatrzyma się na 30 cm od krawędzi...
5,0
~Łukasz Ptaszyński
Ford Focus IV
Active Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Dwszystko jest tak jak być powinno, co dla mnie osobiście jest trochę dziwne że pokrętło w radiu od głośności jest po lewej stronie czyli bliżej kierowcy. A na kierownicy nie po prawej tylko po lewej to jest dziwne w innych autach jakie akurat wcześniej posiadałem było po prawej, tak jakby głośność była mniej ważna na kierownicy pod prawą ręką mamy inne fonkcje. Próbuje to zrozumieć albo bardziej z myślą dla leworęcznych lub druga moja myśl to...
5,0
~Pawel
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Wszystko jest w zasiegu reki. Jednak ulozenie przyciskow na kierownicy mogliby zrobic znacznie lepiej. Tu wzorcem jest dla mnie Ceed, gdzie np. sterowanie tempomatem jest lepiej zorganizowane. W MK4 sterowanie radiem (glosnosc i zmiany stacji) jest rozrzucone po dwoch stronach kierownicy a powinno byc obok siebie. Bardzo fajny jest komputer pokazujacy dane typu srednie spalanie, zasieg itp. Sa wlasciwie 2 niezalezne podsystemy, ktore mozna...
4,0
~MatN90
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Jeżeli chodzi o ergonomie deski rozdzielczej, pokręteł od świateł, klimatyzacji to nie mam większych zastrzeżeń. Dla mnie największymi wadami w ergonomii jest dotykowy ekran, będący sprzecznością ergonomii, wpisywanie celu w nawigacji niemożliwe podczas jazdy, a i wybieranie numeru telefonu jest trudne, bo rozpoznawanie głosu często się myli i potrafi dzwonić na inny numer niż sobie życzymy.... Przeszkadza też stopień jaki powstaje przy...
4,0
~Stinkpink
Ford Focus IV
Active Kombi 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
W związku z tym, że nie ma to osobnej kategorii, to swoje żale wylewam tu. Jeśli chodzi o ergonomię to wszystko w porządku. Przesiadając się z innego pojazdu, to kwestia kilku chwil, ogarnąć gdzie co jest. Na minus, wszystko trzeba, potwierdzać przyciskiem na kierownicy: zapięcie pasów, zwolnienie hamulca ręcznego, dezaktywacje start/stop, zmianę trybu jazdy - żeby ruszyć z miejsca trzeba się oklikać.
5,0
~MichuB
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
W końcu jest więcej miejsca na nogi poczas jazdy, co było moją bolączką przy MK3 miejsca z tyłu dla pasażerów dużo (nie jak w Superbie lub w Insigni, ale wystarczająco), bardzo przemyślana konstrukcja bagażnika! Ergonomia przycisków przewyższa wszystko co jest obecnie produkowane, mamy to fizyczne sterowanie klimatyzacją i możliwość sterowania radiem bez konieczności używania ekranu dotykowego.
Dziennik kosztów dla Ford Focus IV
Średni koszt przejechania 100 km
74,00 zł
5,9
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Michał Szlązak
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Wszystko jest na swoim miejscu. Fotele wygodne, dobrze trzymają na zakrętach. Doceniam tradycyjne sterowanie klimatyzacją za pomocą przycisków. System inforozrywki jest przejrzysty. Do tego z przodu jest gniazdko oraz dwa wejścia USB. Kieszenie w drzwiach wykończone są miękkim materiałem. Jakość wykończenia i spasowania jest na dobrym poziomie.
Ford Focus IV