Szukaj

Lista ocen Ford Focus IV (48) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MatN90
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Nie mam zastrzeżeń. Zimą autko bardzo szybko się nagrzewa (chociaż ślinik nagrzewa się wolniej niż w mk3, gdzie była specjalna żaluzja mająca przyspieszyć nagrzewanie silnika), bardzo fajny dodatek to podgrzewana kierownica, fotele i oczywiście szyba przednia. W gorące dni Klima działa bardzo wydajnie przy upałach 37 stopni w czasie wyjazdu wakacyjnego bez problemu dawała radę i szybko chłodziła wnętrze. Na pewno wadą jest jednak brak nawiewów...
3,0
~bidzej
Ford Focus IV
Hatchback 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Wentylacja, ogrzewanie i klimatyzacja działają sprawnie, ale dość często potrzebują ingerencji polegającej na manualnej zmianie intensywności działania automatyki - z czego producent najwyraźniej zdaje sobie sprawę, bo przycisk AUTO na panelu klimatyzacji ma właśnie taką funkcję (w innych samochodach jest ukryta gdzieś w ustawieniach klimatyzacji i praktycznie ustawiana raz na zawsze). Dodatkowy minus za brak nawiewów dla pasażerów z tyłu -...
4,0
~Pawel
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Wydaje mi sie, ze poprzednik mial nieco lepsza wentylacje. W tamtym modelu nawet w deszczowe dni nie musialem wlaczac klimatyzacji bo szyby po prostu nie parowaly. W tym zdarza mi sie wlaczac klime ale z rzadka. Choc i tak jest to przepasc w porownaniu do Ceeda, w ktorym bez wlaczonej klimy nie ma co marzyc o czystej wewnatrz szybie. Grzanie foteli jest zbyt mocne. W MK3 bylo optymalne. Dmuchawa w MK3 byla mocniejsza.
4,0
~No name
Ford Focus IV
Kombi 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Brak nawiewów dla tylnych siedzeń mi osobiście w ogóle nie przeszkadza, ale trzeba go odnotować. Plus za niskie umiejscowienie środkowych nawiewów - nie wieja dzięki temu nieprzyjemjie po twarzy jak to ma miejsce w autach z nawiewami na szczycie deski rozdzielczej. Auto szybko się nagrzewa zimą. Polecam pakiet zimowy z ogrzewaną kierownicą - rewelacja.
5,0
~KubaM
Ford Focus IV
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Mam pakiet Winter. Nie miałem jeszcze okazji korzystać z podgrzewanej szyby, ale kierownica to ogromna zaleta. W początkowej fazie grzeje bardzo mocno, a potem z czasem coraz delikatniej, nie parzy dłoni. Podgrzewane fotele grzeją bardzo mocno. Mają 3 stopniową regulacje, a ciężko wytrzymać już na 1. poziomie.
4,0
~Stinkpink
Ford Focus IV
Active Kombi 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Mam manualną klimę i działa ok, ale żeby nauczyć się to regulować potrzeba chwili. Plus na to, że można osobno włączać i wyłączać nawiew na nogi, korpus i szybę. Szkoda, ze nie ma 2 strefy i nawiewu na tył. Choć pasażerowie na kanapie nie u mnie, nigdy nie narzekali na temperaturę.
5,0
~Gryfita58
Ford Focus IV
Active Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Czasami czytam opinie, ze brak nawiewów z tyłu na pasażerów. Nawiewy są, ale pod przednimi siedzeniami na stopy pasażerów siedzących z tyłu. I to jest bardzo dobre rozwiązanie. Jak ktoś jechał na tylnym siedzeniu autem przy kilkunastostopniowym mrozie, to już wie o co mi chodzi
4,0
~Michał Szlązak
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Bardzo doceniam podgrzewaną kierownicę, która szybko się nagrzewa. Do tego podgrzewanie przedniej i tylnej szyby bez zarzutu. Jedyną uwagę mam do ustawienia nawiewów, ponieważ latem, gdy klimatyzacja musi mocno chłodzić to większość zimnego powietrza trafia na mój łokieć.
5,0
~Łukasz Ptaszyński
Ford Focus IV
Active Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Bardzo dobre ogrzewanie, klimatyzacja pół automatyczna też, choć w lato trochę marznie trochę łokieć prawej ręki i ramię trzeba poprostu kierunek kratek wylotu wentylacyjnych na centralnym miejscu kierować w dół, trzeba się przyzwyczaić że jest blisko nie żebym się czepiał.
4,0
~Rado
Ford Focus IV
Active Kombi 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Klima czasami się namyśla przed rozkręceniem na danym poziomie intensywności nawiewu, choć zawsze można skorzystać z opcji MAX A/C i wtedy daje od razu na full. Mimo braku nawiewów na tylną kanapę (kto by pomyślał, ze tak nowoczesne auto nie będzie tego mieć), jest na prawdę wydajna.
Ford Focus IV