Szukaj

Lista ocen Ford Ka I 1.3 i 60KM 44kW 1996-2002 (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Dock
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Moja kaczka na pewno nie była autem niezawodnym. Mimo że kupiłem egzemplarz bezwypadkowy, niemalowany i z rzeczywistym przebiegiem 160tys km to przez tak krótki okres (4miesiące) problemów było za dużo. Zaczynając od nietrwałego zawieszenia(wymiana tulei wahaczy przednich i tylnych, wszystkich sworzni) po problemy z korozją nie widoczną na pierwszy rzut oka(dziurki w bagażniku). Po miesiącu od zakupu o mało nie odpadł mi wydech, rura była...
1,0
~kh
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
W aucie psuje sei wszystko. Jakosc wykonania beznadziejna. Niby auto ma swoje lata ale jakosc np. blach karoseryjnych jest chyba najgorsza w tym segmecie aut a moze nawet najgorsza w srod aut z rynku europejskiego. Jakosc materialow z ktorego wykonane jest auto chyba nizsza byc nie moze stad czeste usterki i mala trwalosc pojazdu. Naprawy sa dosc klopotliwe ze wzgledu na rozmieszczenie poszczegolnych podzespolow w komorze silnikowej jak i ze...
2,0
~piotr
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Auto zgnilo, doslownie, rocznik 98 podwozie calkowicie skorodowane, nie przeszedl przegladu i nie oplaca sie naprawiac.Oddalem na zlom za 160funtow(auto kupilem za 1300 z przebiegiem 80000mil) troche niespodzianek z elektryka w silniku, elektr szybami i immobilajzerem, ma tendencje do rdzewienia wokol wlewu paliwa i tylnej klapie , chociaz moj nie mial takowej, przed kupnem koniecznie sprawdzuc czy podwozie nie zgnilo, szczegolnie pod...
3,0
~BykuAllmighty
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Tu już gorzej. Problem z czujnikiem ruchu. Gdy jest podłączony, silnik przy redukcji biegu zostaje na chwilę na wyższych obrotach. Gdy czujnik jest odłączony, samochód gaśnie przy zatrzymywaniu sie, oraz czasami przy redukcji biegu na niższy. Problem ten prawdopodobnie leży w oprogramowaniu, czyli jest natury elektronicznej :). Pozatym, poważniejszych usterek nie stwierdzono.
4,0
~bocis
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Nie miałem poważnej usterki, która zatrzymałaby mnie na drodze. Często ulegają awariom silniki krokowe - falują wtedy wolne obroty, zimny samochód potrafi zgasnąć. Trzeba pilnować poziomu oleju silnikowego gdyż można łatwo uszkodzić panewki i nieszczęście gotowe a naprawa bardzo droga.
3,0
~kregon@poczta.onet.pl
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Tarcze hamulcowe beznadziejne (mi starczaja na 10tys. km); beznadziejne chlodzenie ukl. hamulcowego (zdazylo sie ze tarcze DYMILY z przegrzania). Sprzeglo nie wytrzymuje zbyt duzych przeciazen, po jednym przypaleniu slizga sie. Padl czujnik niskich obrotow (bez przyczyny).
4,0
~Karol
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Nigdy nie zostawiła mnie na drodze , najdłuższą trasę na raz jaką zrobiłem do Mediolanu to zrobiłem bez problemu ! Ogólnie o auto trzeba dbać , oleje ,klocki ,filtry , łożysko które wyje zrobić na czas to wtedy będzie o.k .
4,0
~Karol
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Nigdy nie zostawiła mnie na drodze , najdłuższą trasę na raz jaką zrobiłem do Mediolanu to zrobiłem bez problemu ! Ogólnie o auto trzeba dbać , oleje ,klocki ,filtry , łożysko które wyje zrobić na czas to wtedy będzie o.k .
4,0
~Adam
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Kolumna kierownicy, po 30 000 wymiana na gwarancji i potem brak problemów, Elementy zawieszenia wymienione przy 85 000. Ale ponoć wszystko zależy od sztuki w moim wszystko na 5 ( o kolumnie dawno zapomniałem ).
5,0
~Kamil
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Oprócz regeneracji maglownicy, w ciągu ostatnich 4 lat nie mieliśmy żadnej poważnej usterki. Ford okazał się dzielnym i wytrzymałym towarzyszem naszych podróży.
Ford Ka I