Szukaj

Lista ocen Ford Ka I 1.3 i 60KM 44kW 1996-2002 (63) - Silnik

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~rob
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
mialemka jakies trzy lata i nie moge narzekac na co trzeba zwrocic uwage to rdzewiejace elementy nadwozia w rocznikach 96 97 zazwyczaj te same miejsca kolo wlewu i slupki czasem naproza kolejny bubel to wydech starsznie szybko rdzewieje tapicerka odksztalca sie zawieszenie wysiadaja co jakies 20tys km bumy od lacznika tabilizatora ale to groszowa sprawa samemu wymiana zajmowala mi 20 min a jestem laikiem w mechanice a tak to auto jesy nie do...
4,0
~euroauto
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
miejskie auto, raczej dla kobiety. zwinne i w miare ekonomiczne. warunkiem ekonomii jest dbanie o jednostke napedowa, olej conajmiej raz na 10 tys km 10w/40 filtry razem z olejem, swiece i kable wys. nap. co 25 tys. spalanie utrzymuje sie na poziomie 7l/100km. plusem sa niskie ceny czesci zaniennych np. tarcze went. + klocki na przod raptem 130zl! amort. tyl kompl. ok. 150zl. jako baze techniczna dla ka posluzyla fiest 90-96 wiec mozna smialo...
4,0
~Eleyas
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Silnik w tym aucie to stara konstrukcja, mało dynamiczny, dość cichy, posiada mechaniczną regulację luzu zaworowego, bezkolizyjny rozrząd napędzany łańcuchem. Bardzo elastyczny, przypomina niego dielsa charakterystyką pracy, zdecydowanie woli niskie obroty. Bardzo trwały nigdy nie sprawiał problemów, rozrząd dożywotni(ford nie przewiduje wymiany tego elementu), były jedynie problemy z silniczkiem krokowym wolnych obrotów(typowa usterka tego...
4,0
~BykuAllmighty
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Nie jest źle.. Do prędkości 50-60km/h przyśpieszenie satysfakcjonuje, powyżej już gorzej. Elastycznośc... przy takiej mocy i tak trzeba zmienic bieg na niższy, choc, samochód jedzie z dwójki prawie z miejsca! W mieście samochodzik sprawuje sie świetnie! W sprincie na 400m(wg. http://autoweb.drive.com.au/cms/A_688/article.html ) osiąga czas 19.3sek. i osiąga max. prędkośc 115km/h.
4,0
~Cezorex
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Jednostka 1.3 pozwala na dynamiczną jazdę w mieście, jednak w trasie nie ma co liczyć na komfort i dynamikę wyprzedzania. Zaletą jest rozrząd na łańcuszku i sporo miejsca w komorze. Auta mają swój czas, a silnik lubi pluć pod siebie olejem. Na pewno trzeba przygotować się na dolewki między wymianami, mimo, że układ wygląda na szczelny.
3,0
~Ka 1.3
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Starej konstrukcji silnik z dołożoną elektroniką celem technicznego odmłodzenia. Praktycznie moc jest conajmniej wystarczająca na taką mase samochodu, no ale coż.. zajechałem ten silnik... sorry Silniczek krokowy do wymiany co 2 - 3 miesiące i zawsze tak było w fordach tamtych lat i nigdy do tego ford sie nie przyzna.
5,0
~Gąska
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Na początku, oczywiście problem - falowanie obrotów. Jednak problem sam ustał. Nie wnikam dlaczego - działa tak jak powinno. Silnik żyleta ;) nie żłopie oleju - co było dla mnie bardzo istotne. Wymieniłam tylko dekielek - koszt kilku złotych, nic już nie cieknie.
3,0
~Dock
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Silnik w mieście daje radę ale na trasie ciężko się tym wyprzedza. Może mój egzemplarz był jakiś felerny... Silnik bierze trochę oleju ale nie kopci, nie wiem jaki olej stosował poprzedni właściciel ale po zalaniu go półsyntetykiem pojawiły się wycieki.
2,0
~slavo
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
Kultura pracy w porządku... Elastyczność - jaka elastyczność? w samochodzie z 60KM? Od 0-60 km/h jest nieźle, jednak potem trzeba czasu żeby go rozbujać - można zapomnieć o wyprzedzaniu TIRa, 2 samochodów na raz; no i potrzebna jest długa prosta...
4,0
~Kamil
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 60KM 44kW
W ciągu niespełna 4 lat przejechaliśmy tym autem ponad 30 tysięcy kilometrów i muszę przyznać, że silnik nigdy nie zawiódł. Ciężko go rozpędzić, ale jak już się uda, to nawet i na autostradzie można jechać bez większych problemów.
Ford Ka I