Szukaj

Lista ocen Ford Kuga I (45) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Andrzej
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 163KM 120kW
Wszystko działa idealnie. Mam wersję z nawigacją z kamerą cofania i innymi bajerami, a ani razu mnie nie zawiodła. Dźwięk bardzo dobry z 8 głośników + subwoofer. Podłączenie telefonu przez bluetooth to kolejna bardzo dobra i przydatna rzecz, bo można sterować książką tel. z ekranu dotykowego samochodu. Jedyną rzeczą z drobnych niedopatrzeń jest tylne mocowanie tablicy rejestracyjnej. Niestety, ale w większości samochodów tej klasy jest ono...
3,0
~ryszard
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Z salonu wyjechałem po południu w czwartek 23.09.2010 a do serwisu zawitałem nazajutrz rano w kiepskim humorze. Razem z szybą drzwi kierowcy uniosła się w górę ponad półmetrowej długości gumowa uszczelka. Miny panów w serwisie były interesujące. Brutalnie wyszarpnęli resztę uszczelki komentujac niechlujną pracę montażystów. Czekam już piąty dzień na telefon z serwisu w sprawie umówienia sie na naprawę po sprowadzeniu nowej uszczelki. Mają czas...
3,0
~blackpearl
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Auto jest prawie nowe, ale zdarzyła mi się przykra sytuacja. Przycisk Ford Power odmówił mi posłuszeństwa i przez 2 minuty zablokowałem przez to ruch na całej ulicy (niby 2 minuty ale dla mnie wtedy trwały całą wieczność). Potem samoczynnie wróciło wszystko do normy. Czasami pojawiają się problemy z komunikacją przez bluetooth z moim telefonem, który zgodnie ze specyfikacją Forda jest na liście telefonów kompatybilnych. Skutkuje to...
1,0
~BODZIAN
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
W tym miejscu Ford pokazuje co jest wort... Metaliczne piszczenie dochodzące z tyłu samochodu,trzaski i zgrzyty tapicerki drzwi, trzeszczenie skóry na kanapie tylnej, pękanie skóry na mieszku lewarka zmiany biegów,trzeszczące kratki wylotów wentylacyjnych,trzęsący pusty fotel pasażera z przodu... A co najgorsze to serwis nie bardzo wie jak sobie z tym wszystkim poradzić !!! i to jest największy ból drodzy Państwo.
5,0
~Patryk
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Auto w tym momencie ma niecałe 12 tysięcy. Była jedna wpadka zwana - tryb awaryjny. Otóż zimą, przy mrozie ponad -30 stopniach silnik przełączył się w tryb awaryjny. Jednak po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem znikł i już nigdy jak do tej pory nie powrócił. Oprócz tego, abosultnie żadnych awaraii elektronicznych, mechanicznych i tym podobnych.
4,0
~greg
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
ukształtowanie pasa przedniego podokiennego powoduje gromadzenie się śniegu i lodu, co powoduje oblodzenie wycieraczek i \"zaciąganie\" lodu na przednią szybę. Za wąsko umieszczone ogrzewanie przedniej szyby - wycieraczki wychodzą poza ogrzewaną płaszczyznę. Wycieraczki schodzą głęboko pod maskę - trudność w wymianie, odladzaniu.
4,0
~Dawid
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Auto było w serwisie dwa razy i raz jeszcze przed odbiorem spalona była już żaróweczka od oświetlenia z tyłu. Pierwszego dnia przy odbiorze auta spalony był bezpiecznik wycieraczek, a mniej więcej po pół roku był problem z lewym, przednim reflektorem, coś tam nie było dobrze wpięte. Reszta to chyba jedna akcja serwisowa.
4,0
~Kris
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
widać że nie jest to auto klasy Audi ... niedoróbki typu żaróweczki podświetlające nogi kierowcy i pasażera, okropny włącznik uniesienia pokrywy silnika, zastosowanie pręta do podtrzymania otwartej maski - drobiazgi które denerwują przy aucie za ok. 100.000 Poza tym póki co spokój.
4,0
~olowiany
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Nie zanotowałem żadnych usterek poza jakimś dziwnym skrzypieniem od /chyba/ klapy bagażnika występującym przy zimny samochodzie w zimne dni. W serwisie skrzypienie nie występowało. Gdzieś coś o tym wyczytałem, ale już nie pamiętam gdzie i co :)
Dziennik kosztów dla Ford Kuga I
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~AurigA
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Szybko zużywające się wnętrze, trzaski i skrzypienia plastików, niska trwalość klocków hamulcowych. Osobna sprawa to DPF - ekologiczna megaporażka i finansowe obciążenie na każdym etapie: dopalania, czyszczenia i ostatecznego usuwania.
Ford Kuga I