Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II SUV Facelifting (28) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Generalnie silniczek w miarę elastyczny, ale czuć turbo dziurę na niższych obrotach w przedziale do mniej więcej 2 tys. obrotów, co jest czasem deprymujące, jak chcę nagle wyprzedzić, a jechałem wcześniej kulturalnie i sobie lekko zszedł z obrotów, to niestety potrzebna redukcja o 1 bieg.Tu zatem o wiele gorzej od zwykłego wolnossącego 1,6 75 KM. Jeśli jednak chodzi o takie zwykłe bujanie się po drodze - to wystarczający. Jest w miarę dobrze...
5,0
~Jarek
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Auto jest dosyć ciężkie i wyposażone w automat, który na położeniu "Drive" nadaje się tylko do jazdy po mieście w korku lub na autostradę do jazdy ze stałą prędkością i spokojnej jazdy. Zwykle jeżdżę w położeniu dźwigni skrzynki biegów "Sport". Wbrew pozorom nie zwiększa to zużycia paliwa o ile nie dociska się pedału gazu do podłogi. Silnik pracuje znacznie lepiej wtedy i auto znacznie lepiej przyspiesza. Trzeba jednak trochę pojeździć tym...
2,0
~P_Bartosz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Niestety, ani to ECO ani BOOST. Silnik paliwożerny, do jazdy po mieście dramat - spalanie ponad 12l/100km przy, nie oszukujmy się, nienadmiernej dynamice, przy prędkościach autostradowych również masakra - spalanie ponad 10l/100km przy prędkości niespełna 140km/h to nie jest dobry wynik. To auto pali przyzwoicie jedynie podczas poruszania się drogami międzymiastowymi - przy 100km/h spalanie oscyluje w granicach 8l/100km co i tak jest bardzo...
5,0
~OLO OLEWNICZAK
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
silnik od PSA DW10F, ostatni już model z nim, zmieniono w nim wtryski na elektromagnetyczne-na czym ucierpiała kultura pracy w stosunku do piezoelektryków DW10, DW10C-lecz tańsze w ewentualnej regeneracji. Jedyną wada jest cieknąca pompa wtryskowa po 120-170 tys.km ale można ją uszczelnić samemu lub u mechanika nie za miliony. Nowe Kugi , S-MAxy, Mondeo i inne mają już 2.0 tdci by FORD, z paskiem rozrządu w oleju i Adblue.....wrrrrr ohyda.
4,0
~Amadeo_71
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Byłem sceptyczny do tego silnika ponieważ żaden salon nie dysponował demo w benzynie 182KM, ale po zakupie okazało się że nie jest tak źle po przesiadce z S-Max 2.5 jestem pełny podziwu jak na 1,5l. Spalanie trochę niższe niż w 2,5l ale przyspieszenie trochę słabsze, ale dużej różnicy nie zauważyłem . Do codziennej jazdy i wyprzedzania w zupełności wystarcza, czuć przyspieszenie. Masa samochodu nie jest duża zatem zbiera się dość dobrze.
4,0
~ZenW57
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 176KM 129kW
Silnik jak na razie chodzi jak przysłowiowy szwajcarski zegarek. Oby tak dalej. Ale ma jedną przypadłość i pewnie przyniósł ją zza oceanu. Lubi wypić! Szczególnie nie lubi korków w mieście (zresztą oprócz hybryd i elektryków żaden spalinowy pojazd nie lubi). Miasto w którym go eksploatuję jest na 2 lub 3 miejscu w Polsce pod względem zakorkowania stąd spalanie w porze dużego natężenia ruchu waha się między 13 a 15 litrów!
5,0
~Paweł
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silnik dynamiczny jak na masę i gabaryty pojazdu. Do 100 km/h w miarę ekonomiczny. Powyżej 4500 obr/min Kuga zaczyna żyć :). Z boxem na dachu przy prędkości 160 spalanie 14 l. Producent założył wymianę oleju co 20 tyś. Przy tak wysilonym silniku i turbinie wymieniam co 10 tyś wraz z filtrem oleju i powietrza. Koszty to 320 zł a na pewno wpłynie to na żywotność turbiny i silnika. System Start&Stop wyłączam.
4,0
~Robsonik67
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
niezły ale trochę przysłaby-mogłoby być te 30-40km więcej. Poza tym elastyczny i do spokojnej jazdy wystarczający. Szybko się nagrzewa. Wg. forumowiczów Forda silnik w modelach z przed liftingu tj. 1,6 ecoboost był lepszy. Taki miałem w Mondeo i byłem z niego bardzo zadowolony-170tys. przebiegu i bez brania grama oleju i jakichkolwiek problemów.
4,0
~Suli
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
150 km to za mało, mam taką samą po racechip moc podniesiona do 192 km i 280 Nm i jest znacznie lepiej, elastyczność o wiele lepsza i spalanie mniejsze a ma już przelatane 18k km i chip zamontowany od przebiegu 3 tys km
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
7,3
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotr
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
Odpowiedni do gabarytów i masy auta. Mocny. Bezusterkowy. Można na nim polegać. Na trasie jest w swoim żywiole, 400 Nm bez wysiłku utrzymuje dobre tempo autostradowe.
Ford Kuga II SUV Facelifting