Szukaj

Lista ocen Ford Maverick I (27) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mat
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Silnik nie jest może zbyt mocny do tego auta, ale daje radę. Na biegu jałowym nie uciekają zwierzęta z lasu jak przy traktorowym 2,7 TD. Charakterystyka mi odpowiada. Trzeba pamiętać, że jest to jednostka nastawiona na trwałość i prace na różnym, nawet podłym paliwie. Pali bez problemu w mrozy, w przeciwieństwie do 2,7 TD.
5,0
~sura
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Przy odrobinie umiejętności można wrzucić trójkę i po mieście jeździć jak automatem. Elastyczność ogromna. Awaryjność żadna. Rozrząd nieśmiertelny - koła zębate. W terenie, z reduktorem, bajka. Pali w zasadzie wszystko. \"Czerwona\" czy tam \"unijna\" wcale mu nie szkodzi - wręcz odwrotnie, auto staje się bardziej dynamiczne!!
5,0
~grzesmandi@interia.pl
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Jakiś czas temu kupiłem Mavericka z benzynowym silnikiem 2.4, muszę przynać, że nieco obawiałem się spalania, ale nie jest tak żle przy spokojnej jeżdzie poza miastem naprawdę można zmieścić się w 10l. Elastycznośc jak na tą masę naprawdę zadowalająca, silniczek pracuje równo i wmiarę cicho.
3,0
~Suworow
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Silnik żyje własnym życiem. Bardzo głośny i paliwożerny zimą to masakra. A latem równie żle .Z gazem działa jako tako nie ma utraty mocy ale spalanie benzyny to kosmos.Sprawdzałem z 10 czujników ,sondę itd i nikt nie wie czemu tyle pali .Jedyna zaleta że rozrząd jest na łańcuchu
5,0
~Artur
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
Rozrząd koła zębate-zero problemów z silnikiem. Raz regenerowane wtryskiwacze po przebiegu 200tyś km. Tankowanie tylko Statoil i BP. Na innych stacjach niby to samo,a spalanie różne.
4,0
~Piotr
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD 100KM 74kW
Odpala nawet w największe mrozy po nawet długim postoju, daje rade pociągnąć załadowany samochód razem z przyczepką- to na plus. Jednakże osiągi i spalanie wypadają dosyć marnie- minus
4,0
~Witek S
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Wydaje sie prosty i solidny . Rozrząd na łańcuszku , nic się nie zerwie. Troszkę za dużo pali ale ti już kwestia konstrukcji. Robi wrażenie nie do zamęczenia
4,0
~mariusz_25
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Silnik mógłby być troszkę mocniejszy ale i te 124 KM daje radę.Jak do tej pory a przejechałem o 40 000 km pracuje bez zastrzerzeń .
4,0
~Suwak
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
Troszkę za mały moment obrotowy, ale dobry przy śliskich powierzchniach. Przy obciążeniu silnika trochę głośny.
Dziennik kosztów dla Ford Maverick I
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
15,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~michał
Ford Maverick I
Terenowy 2.4 12V 124KM 91kW
silnik ok mógłby być trochę mocniejszy ale nie sprawia mi zawodu jak narazie brak awarii, uważam że ma ładne brzmienie
Ford Maverick I