Szukaj

Lista ocen Ford Maverick II (18) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~farafx
Ford Maverick II
Terenowy 2.0 i 16V 124KM 91kW
Benzyna - hmmm.. ten samochód pozostaje w zeszłym wieku pod względem spalania. średnio 12l 95. LPG - tu sprawa wygląda naprawdę fajnie, instalacja BRC sequence. samochód śmiga lepiej niż na benzynie (nie wyolbrzymiam), a spalanie - no cóż tylko jeździć :). Części cóż - samochód u nas nie codzienny. Części dostępne o normalniej niewygórowanej cenie - trzeba poszukać. Allegro, USA-olkusz, inter-Car. Co ciekawe: należy patrzeć na modele>...
3,0
~Miś
Ford Maverick II
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 203KM 149kW
Części w cenie jak do każdego popularnego auta. Plusem jest amerykańska filozofia projektowania. Większość napraw eksploatacyjnych jest w stanie wykonać mechanik amator z pomocą podstawowych narzędzi. Dochodzi nam troska o oleje w skrzyni biegów, reduktorze i moście tylnym. Czyli jak w każdym 4x4. Jak ktoś lubi dłubać to z łatwością zejdzie z kosztów. Paliwo - to zależy jak na to się zapatrujemy i na ile wyceniamy swoje bezpieczeństwo,...
4,0
~paulina
Ford Maverick II
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
części typu klocki, amortyzatory, wahacze itp- te które często się wymienia dostępne bez problemu. Gorzej sytuacja wygląda, gdy trzeba wymienić coś nietypowego np., zbiornik płynu wyrównawczego, rurkę chłodnica-pompa, zawór PSV. Wtedy problem z częściami jest większy, trzeba zamawiać najczęściej z zagranicy.
4,0
~paulina
Ford Maverick II
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
części typu klocki, amortyzatory, wahacze itp- te które często się wymienia dostępne bez problemu. Gorzej sytuacja wygląda, gdy trzeba wymienić coś nietypowego np., zbiornik płynu wyrównawczego, rurkę chłodnica-pompa, zawór PSV. Wtedy problem z częściami jest większy, trzeba zamawiać najczęściej z zagranicy.
3,0
~Yogurt
Ford Maverick II
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
Spalanie od poczatkowego 23l gazu na 100 km w miescie poprzez 16l w trasie ustalilo sie na poziomie 20-21 l/100 km w miescie i uwazam to za wynik uczciwy. Starno sie mnie przekonac, ze powinien palic 18l w miescie ;> Jasne... Moze palic 18l ale benzyny.
5,0
~greg
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
az tak wielkiego doświadczenia z tym nie mam bo po prostu auto się nie psuje... (odpukać) oryginalny filtr oleju cena ok 25,- oryginalny syntetyczny olej forda 5w30 w granicach 100,-/5L
3,0
~Ankerek
Ford Maverick II
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
Duzo pije ale za to czesci jak juz cos sie zepsuje to tanie. Serwisowac w serwisie sam amerykanskich. Nawet nie probujcie w Fordzie bo tam nie maja o tym modelu pojecia
3,0
~Stary Trucker
Ford Maverick II
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Najsłabsza wersja silnikowa pali mi 14 litrów gazu. Poza tym usterki pojawiają się ze względu na jego wiek. Akceptowalne koszty utrzymania.
4,0
~Staszek
Ford Maverick II
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Części nie są drogie, naprawy nie skomplikowane, apetyt na paliwo w normie, koszty nie są zawrotne czy większe od innych w tej klasie

Usterki Ford Maverick II

Liczba wpisów: 7

Ford Maverick II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Wojciech
Ford Maverick II
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Po wrzuceniu LPG koszty tankowań są znacznie przyjemniejsze dla kieszeni. Części też nie są jakieś bardzo drogie. W końcu to Ford ;)
Ford Maverick II