Szukaj

Lista ocen Ford Probe I (41) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~KArdyniak
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Na benzynie jeżdżę tylko do wysokich obrotów i wówczas spalanie jest ogromne więc nawet nie wiem dokładnie :D. Na gazie przy umiarkowanej jeździe (zmiana biegu w przedziale 3k - 4.5k obrotów). Czasem wdepnę trochę więcej na gazie. W ten czas wychodzi mi 30pln-100km przy 2.30pln/litr gazu. Na autostradzie przy 150-170km/h pali tyle samo. Mozna spokojnie zejść niżej. Ceny rzeczy eksploatacyjnych też nie odbiega od norm. (70pln amorek, 160pln...
4,0
~Filip Przybecki fprzybecki@sylaba.poznan.pl
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
Jak na silnik 3.0 V6 calkiem niezle. Trasa 8,5-10 miasto 12-15. Duzo czesci zamiennych (pasuja od mazdy) Wizyta w serwisie aut amerykanskich to koszmar; polecam wymiany samemu w zaprzyjazniopnym warsztacie. Przeguby komplet ok 220zl hamulce 70zl przod i tyle samo tyl (lukas) olej polecam Castrol GTX paliwo 98 ARAL lub 99+ V-Power Shell, problem sprawiaja automatyczne pasy, ktore sie psuja. Ja wlasnie zmieniam na zwykle gdyz juz nie mam sily...
3,0
~Klamer
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
Starsze modele sa kłopotliwe bo sie czesto psują, te samochody sa bardzo zywotne o ile sie je odpowiednio serwisuje, w polsce malo kto umie je naprawiac wiec nie liczcie na to ze tanim kosztem utrzymacie taki wóz bo wtedy bedą dziac sie cuda. A wiadomo ze w USA litr benzyny kosztuje jakies 1,5 zł wiec co tu komentowac.
3,0
~Bielas
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
tu już nie jest fajnie. Przy ciężkiej nodze w automacie paliwo w oczach znika z baku. Ale jest na to rada nauczyć sie ekonomicznie jeździć. Nie warto montować gazu bo koszt instalacji przekracza często wartość pojazdu.
4,0
~Kulfon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Nieźle. W mieście od 10 do góry , W trasie pali różnie. Nigdy nie spalił więcej niż 12. Przy spokojniej jeździe (120 km/h) 8l/100km. Przy częsttym wyprzedzaniu i używaniu turbiny 10-12.
4,0
~tomek
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
ceny napraw troszkę powyżej przecietnej, części dostępne nowe bez problemu. np. klocki ok 90, tarcze ok100 za sztuke, filtr oleju ok 25, powitrza 40../ nie jest źle. a spalanie hmm... zalezy jaką masz nogę :)
4,0
~emce
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Jak na taki silnik wg. nawet bardzo dobre: miasto (Poznań): 10-11l trasa (przy ~120km/h): nie całe 8l Części tanie, zamienne z mazdą 626. Sam jeszcze nigdy w nim nic nie naprawiałem.
4,0
~Excel
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
Wbrew obiegowej opinii - nie jest to drogie auto w utrzymaniu. Miasto: 10,5 litra Trasa: 8 litrów. Przeglądy i naprawy na poziomie przeciętnego auta zachodniego. Grunt to dobry, zaufany machanik.
4,0
~marprob@poczta.wp.pl
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
benzyna-na trasie przy spokojnej jezdzie pali ~7l/100km,jerzeli czesto wlaczamy turbine~16-18l/100km-warto zainstalowac gaz,roznica w mocy nieodczuwalna,koszt instalacji dosyc wysoki ~3,5tys.(olsztyn)
Dziennik kosztów dla Ford Probe I
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Drzymek
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
To zależy od nogi. Wynik 12L w mieście jest jak najbardziej realistyczny (emerycka jazda), trasa to ok 8L. Wartości te drastycznie wzrastają, jeżeli wciskamy gaz do końca;)
Ford Probe I