Szukaj

Lista ocen Ford Probe I (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~FilipS
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Niestety jedno co mnie denerwuje to zawieszenie, gdy przesiadłem się do niego z Calibry na drugi dzień wyleciałem z drogi na zakręcie (niegroźnie) Na miękkim zawieszeniu bardzo się buja jakby płynął i zdaje się że może "ulecieć" przy zbyt gwałtownych manewrach, przy trybie sport zawieszenie jest natomiast bardzo twarde lecz wciąż wydaje się, że nie trzyma się drogi tak jak powinien... być może inne piasty, dystanse - czyli poszerzenie go...
5,0
~wacek
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Zawieszenie sprawuje się doskonale. probe ma elektrycznie ustawione amory i na trybie sport jest bardzo twarde. A jak ktoś wie to można dodatkowo zmienić parametry komputera od wspomagania i mieć wery hard. Wtedy wchodzenie w zakręty do bajka :)
5,0
~danielsan
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
3 stopnie regulacji;) wiec kazdy znajdzie cos dla siebie, jazda na zakretach to bajka, caly czas ma sie pelna kontrole nad pojazdem, choc czasami potrafi zachowywac sie jak auto z tylnym napedem, wiec trzeba uwarzac na uciekajacy tyl( dodatkowa atrakcja )
5,0
~Bielas
Ford Probe I
Coupe 3.0 V6 145KM 107kW
Zależy kto co lubi jak na sportowy samochód to troche za miękko ale daje sie kontrolować przy większych prędkościach. Jak na nasze drogi jest dość wytrzymałe i nie trzęsie strasznie. Ale poprzeczne wyboje czuć dość dotkliwie.
5,0
~ZENiTH
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Lepi się drogi i zakrętów. Regulowana twardość zawieszenia spisuję się idealnie każdy dobierze coś dla siebie. Zmienne wspomaganie kierownicy daje bardzo precyzyjny ukł.kierowniczy
5,0
~Jurgen
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Na razie znakomicie, regulacja twardości zawieszenia działa i pozwala wybierać miedzy miękkością opcji soft a twardością opcji sport.Poezja
4,0
~Kulfon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
3 stopniowa regulacja zawieszenia. W trybie sport przyklejony, na soft komfortowy. Mowa o orginalnych amorkach (wymiana na regulowane bardzo kosztowna)
5,0
~emce
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Świetny!! Możliwość trzystopniowej regulacji twardości zawieszenia pozwala optymalnie przystosować samochód do warunków panujących na drodze.
5,0
~goral
Ford Probe I
Coupe 2.2 110KM 81kW
super trzyma się drogi, nie przechyla na zakrętach (jak np OPEL - badziewie), nieżle tłumi nierówności drogi (chyba że jedziemy w 5 osób to trochę telepie)
5,0
~sp7upm@o2.pl
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
trzy stopniowa regulacja zawieszenia daje frajdę, w pozycji \'sport\' nie ma strachu przed żadnym zakrętem ,idzie jak strzała
Ford Probe I