Szukaj

Lista ocen Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW 1989-1992 (20) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~danielsan
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
silnik pracuje równo, cichutko, w kabinie nie ma go wogle slychac:) Jest o silnik mazdy z tubodoladowaniem;) zapewniajacy niesamowitego "kopa" przy okolo 2,5 tys. obr/min - wtedy dolancza sie turbina. Samochod posiada swietne przyspieszenie ( 7,5s. do 100Km/h i predkosc max żedu 230km/h nie stanowi dla niego problem, jedyna ciekawostka jest nagly przyrost mocy w wyniku czego na pierwszych 3 biegach autko potrafi stracic przyczepnosc, co...
5,0
~wacek
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silnik to to co jest w tym aucie najlepsze. 2,2 12v silnik raczej wolnoobrotowy w porównaniu dp probe 2 albo eclipse czy hondy jest \"prawie\" amerykański ;) Autostrada 150 na blacie ,zapięty 5 pieg tempomat i tylko 3,5 tys obrotów. A do tego trzeba być bardzo upartym by ten silnik zajechać. Tu nie ma problemu jak w probe II z dymieniem na zimno panewkami czy wyskakującymi panewkami jak 2,5 v6 ten silnik jest niezawodny.
5,0
~Kulfon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
2.2L + turbosprężarka= wysoki moment obr. przy niskich obrotach. Samochód bardzo elastyczny (w trasie można jechać ciągle na 5 biegu), od 2500 obr/min wciska w fotel. Silnik ciągnie równo do 180 km/h później już troszkę gorzej aż do zamknięcia licznika.
5,0
~Modeq
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silniczek badany ostatnio, po przejechaniu over 200000 km wszystkie parametry mieszczą się w zakresie tolerancji fabrycznie nowego !!!. O dynamice jazdy nawet nie piszę: każdy kto to czyta, wie o czym mowa :)))
5,0
~shon
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
silnik i turbosprezarka po modyfikacjach zrobiony dolot powietrza wydech przewody wysokiego napięcia zmienione na sportowe wyminiony walek rozrządu na spotroty wydajniejsza pompa paliwowa, większe wtryskiwacze
4,0
~KArdyniak
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silnik na wtryskach , wspaniały dźwięk!. Zbiera się gdzieś przy 3000obrotów, natomiast przy 4k obrotów załącza się turbina i wówczas jest istnym szatanem.
5,0
~FilipS
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Super, jak na taki rocznik silnik w Probe 2.2 GT Turbo pociska, może wycisnąć dużo więcej niż cała masa nowszych sportowych aut.
5,0
~Jurgen
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Silnik to sprawdzona mazdowska technologia znakomite przyspieszenie,turbinka pompuje super.
5,0
~ZENiTH
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Ciągnie idealnie w końcu to silnik Mazdy. Pomiędzy 3000-3500 włącza się turbo a wtedy aż wciska w fotele
5,0
~marprob@poczta.wp.pl
Ford Probe I
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
pilnowac wymiany oleu(minimum polsyntetyk),likwidowac wycieki na uszczelniaczu pod paskiem rozrzadu
Ford Probe I