Szukaj

Lista ocen Ford Probe II (76) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wookash92
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Chyba największy atut tego samochodu. Na suchej nawierzchni trzyma się drogi jak przyklejony, na śliskiej natomiast świetnie czujemy jego zachowanie i przyczepność każdego koła z osobna. Bardzo łatwo opanować samochód w poślizgu, lub zwyczajnie do niego nie dopuścić. Można jechać 90km/h po zaśnieżonej drodze, wyprzedzać i trąbić na tych co jadą 40km/h nie rozumiejąc jednocześnie, dlaczego się tak wloką. Dopiero jak przesiądziemy się do...
4,0
~teaman
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
To już nie jest tak nowoczesna konstrukcja, nie ma się co oszukiwać, Focus z 2008 prowadzi się lepiej i precyzyjniej. Natomiast Probe nigdy mnie nie zawiódł w swojej reakcji na drodze, prowadzi się prosto i pewnie. Choć ma ciut gumowaty układ kierowniczy, pozostaje stabilny i przewidywalny. To co bym zdecydowanie poprawił to hamulce. Polecam inwestycję w tarcze i klocki, najlepiej wysokiej jakości lub sportowe.
5,0
~Ra xD
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Słynie z przyczepności do asfaltu, lecz przydaje się sportowe zawieszenie, przy większych prędkościach i ostrym wchodzeniu w zakręty unosi tył co może kogoś wprawić w palpitację serca, jednak nadal się klei nawierzchni! Wspomaganie chodzi lekko i precyzyjnie, można doskonale wyczuć samochód i przekonać się że tylko w niepoważnych rękach zawiedzie ^^
5,0
~malin
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Dla mnie bomba, jak założyłem dobre letnie opony to na próbę wjeżdżałem w skrzyżowania z wyokrągleniami o promieniu 12m przy 40 kmh i czekałem na pisk, nie wiem czy przez opony czy przez samochód, ale pisku nie usłyszałem, chyba, że trafiłem na pasy, nie chodzi o pieszych tylko o farbę na nawierzchni:) A w zakręt aż miło czasem szybko wjechać
3,0
~AUTOMANIAK
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Jeżeli chodzi o przyczepność to moim zdaniem tylko calibra 4x4 lepiej się trzyma drogi. Probe trzyma się jakby było przyklejone do drogi, niespotykane wśród coupe o sportowym zacięciu. Ogromnym minusem jest okropnie twarde zawieszenie - seryjne!!! Czuć najmniejszą nierówność na drodze- pod tym względem masakra.
5,0
~Andrzej
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Nie znam lepszego zawieszenia niz MAZDA. Mam niestety nienajlepsza droge do domu, i moge powiedziec,ze zawieszenie jest wytrzymale, czesci zamienne sa tanie. Oczywiscie jest sztywne, a na R17 felgach mozna powybijac wszystkie zeby o kierownice jesli po jamach sie szybko pojedzie, ale cos za cos.
5,0
~Maniaac
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
układ jezdny jest świetny!, auto trzyma się drogi jak przyklejone, a dodawanie gazu na zakrętach sprawia jeszcze większą przyczepność samochodu, kolega jeżdżący na co dzień BMW E46 2.5 był zadziwiony tak dobrym prowadzeniem,i przyznał więcej punktów dla probka :)
4,0
~rodger16@wp.pl
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
zawieszenie twarde ale idzie sie przyzwyczaic prowadzi sie bardzo pewniek duzej mocy przedni i przy tak duzej mocy przedni naped bardzo dobrze sie spisuje i nie ciaga za kierownice a tak mialem np w lagunie 3.0v6 audi b4 vr6. Wada jest baaaardzo duzy promien skretu
4,0
~Arturo
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
na razie daje czworke, mam chyba zbieznosc do regulacji. dosc twardy, ale plomby z zebow jeszcze nie wypadaja. mocne wspomaganie, przy przy szybszej jezdzie troche nerwowo sie zachowuje. kto wymyslil taka wielka twarda kierownice??? po poltora tys km mialem odciski na lapskach
5,0
~Tomek
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze, nie ma pływania na zakrętach. Pokonanie zakrętu przy 90 km/h nie stanowi problemu. Probe dobrze trzyma się drogi. Dzięki temu że jest niski, długi i szeroki prowadzi się niczym samochody sportowe wyższej klasy.
Ford Probe II