Szukaj

Lista ocen Ford Puma (70) - Układ jezdny

Pokaż filtry
5,0
~Marek191
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Nic nie piszczy,trzeszczy, wrazenie zwartego sztywnego samochodu i zawieszenia. Jednoczesnie komfortowy z precyzyjnym ukl kierowniczym porownywalnym z Focusem MK2 - a to ogromna zaleta. Reaguje natychmiast na kazdy ruch kierownicy, jest bardzo zwinny i zwrotny i jedzie jak po sznurku szczegolnie w trybie SPORT. Kierownica przy szybkiej jezdzie jest bardzo utwardzona/bez luzu w pozycji 0. Umozliwia to blyskawiczne reakcje ( przymusowy test...
3,0
~Czołg
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Komfortowo zestrojone. Przydałoby się je utwardzić. Nacisk na osie jest nierównomierny - efekt: na wybojach auto jest podsterowne, tył się wyraźnie ślizga. Na zakrętach Puma trzyma się dobrze pod warunkiem, że skręcam w w lewo. Trochę przeraża skręt w prawo przy 100 km /h, kierowca zdaje się za bardzo zbliżać do ziemi.... to zasluga zbyt miękkiego zawieszenia, choć w moim przypadku może to wina wymienionych amortyzatorów Monroe.
4,0
~Toamasz
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Układ jezdny jest OK. Ale nie na nasze polskie drogi. Na gładkiej nawierzchni spisuję się bardzo dobrze. Nie przeszkadza twarde zawieszenie, niskoprofilowe opony. Trzyma się drogi. Gorzej jest przy jeżdzie po dziurawych drogach w mieście. Każda nierówność odczuwana jest dość boleśnie.
3,0
~michael.sz@wp.pl
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jeżdżę trochę na torze Pumą i co daje się zauważyć w mojej wersji (przed liftem z 98r) tył staje się nerwowo nadsterowny. Zawieszenie dość sztywne. Odnośnie podzespołów na polskich drogach nie wytrzymują zbyt długo (tuleje i sworznie wahacza, poduszki).
4,0
~outhot@gmail.com
Ford Puma I
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Puma poprostu kocha zakrety, TCS naprawde ulatwia pokonywanie nawet najgorszego zakretu z latwoscia i precyzja, twarde zawieszenie moze i jest odczuwalne na polskich drogach ale za to poprawia przyczepnosc, mozna sie przyzwyczaic
5,0
~Lj.Thomas jr.
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Auto wchodzi w zakrety jak po szynach.Zawieszenie jest twarde ale bez tragedii nie ma uczucia jazdy taczkami,niestety trzeba uwazac na polskie dziury bo mozna je uszkodzic.Czyli wieczny slalom miedzy dziurami !!!
5,0
~Igor Jeleński
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Dość sztywny , ale bez przesady. Na tyle, bo pozwolić na agresywniejszą, ale i bezpieczną jazdę. Świetnie sprężysty i bardzo precyzyjny. Puma dosłownie "wkręca" się w zakręty a przyczepność robi wrażenie.
5,0
~Bacha & Łasia
Ford Puma I
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
jazda tym autkiem nie sprawia zadnego problemu,nawet kobiecie;),zaden zakret nie jest straszny....a jak ktos sobie kupil pume skladana na tajwanskich czesciach to juz jego problem...mnie to nie dotyczy!
5,0
~Adam
Ford Puma II
Crossover ST 1.5 EcoBoost 200KM 147kW
Według mnie najlepszy z jakim miałem styczność, prowadzenie tego auta powoduje że kierowca w każdym momencie czuje się pewnie, czy to ostre zakręty czy 200 na godzinę po autobahnie.

Usterki Ford Puma

Liczba wpisów: 8

Ford Puma – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Dannyk
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Wiadomo autko jest lekkie, ma duża moc przez co zdarza być się często podsterowne , szczególnie gdy popada ale już przywykłem po prostu w zakrętach nie ma co przesadzać .
Ford Puma