Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Puma I

Lj.Thomas jr., 15 lat temu
Silnik 1.7 i 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przyspieszenie i dzwiek silnika powyzej 3500 obrotow,to auto daje niezly zastrzyk adrenaliny
4,0
Całokształt
Autko polecam mlodym zadnym przygody ludzia,ktorzy za nieduze pieniadze i przy nieduzych kosztach chca poczuc sie jak w sportowym aucie.Lubisz wysoki poziom adrenaliny i nudzi cie patrzenie na funkcjonalnosc,chcesz sie wyrozniac z tlumu \"praktycznych\" samochodow.Puma jest dla Ciebie.Nie kupisz jej po to by miec rodzinny samochod z bagaznikiem i nudnym dieslem pod maska ale po to by dokopac kolesiowi w dresie (w swej e30) na swiatlach,by poczuc jak po redukcji biegu twoj kotek zmienia sie w tygrysa i niczym przyklejony do asfaltu znika za zakretem.Czujesz ze zyjesz !!!Mam 30 lat i jezdzilem wieloma samochodami,zrobilem ponad milion kilometrow (naprawde) ale to male autko daje mi duza frajde z jazdy, moze nie jest mega wygodne czy bezawaryje ale gdy wracam znudzony kolejnym dniem w zwyczajnej pracy naciskam gaz i budze sie do zycia.Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Super osiagi,bardzo dobre przyspieszenie i dzwiek powyzej 3500 obrotow.Czlowiek czuje sie jak w sportowym aucie a wszystko to za nieduze pieniadzie.Spalanie przyzwoite :-).Na dlugiej trasie 130-140km/h troche zaczyna meczyc ,ale i tyk jest pozytywnie
5,0
Skrzynia biegów
Uwielbiam te krotkie i pewne przelozenia.pewnie szybko jak po szynach a i lewarek lezy super w dloni.Polubicie zmieniac biegi w pumie choc auto jest elastyczne i nie trzeba by tak czesto siegac do lewarka to i tak redukcja rasowy glos silnika i zostawiasz wszystko i wszystkich w tyle
5,0
Układ jezdny
Auto wchodzi w zakrety jak po szynach.Zawieszenie jest twarde ale bez tragedii nie ma uczucia jazdy taczkami,niestety trzeba uwazac na polskie dziury bo mozna je uszkodzic.Czyli wieczny slalom miedzy dziurami !!!
Komfort
3,0
Widoczność
No tak cofamy glównie na wyczucie bo widac srednio.Do przodu spox
4,0
Ergonomia
Pomimo dosc bogatego wyposazenia nie ma sie problemu z odnalezieniem w tym aucie przelaczniki sa w odpowiednich miejscach tam gdzie sie ich spodziewamy.calosc opanujemy w piec minut albo mniej.Jest Dobrze ale nie super
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to w fordach wieczne problemy z przednia i tylnia szyba(zaparowane),kto mial forda to wie o czym mowie.Na szczescie moja wersja ma ogrzewana przednia i klime wiec problem znika w mig.Autko nagrzewa sie po 3 km w zimie wiec jest dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu gorzej .Ja wysoki 185cm, siedziska foteli za krotkie,fotele dziwne ciezko znalezc dobra pozycje za kierownica wymaga to troche prob w ustawieniach.Przeszkadza brak regulacji kierownicy, pomaga regulacja fotela gora-dol
4,0
Wyciszenie
Nie kupilem tego auta aby zasnac podczas jazdy,kto lubi agresywny warkot motoru ktory reaguje na kazdy najmniejszy ruch gazu nie bedzie zawiedziony.Mozna sie poczuc jak w sportowym aucie ,warunek stozek zamiast filtra powietrza .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie no przy tych osiagach auto jest naprawde wdzieczne jak ciezka masz noge tak lzejszy masz portfel.W miescie 10 na trasie 7,Uwaga na trasie przy 110 (7litrow) pali wiecej niz przy 130-140 (6,5 litra) wiec nic tylko uwazac na fotoradary.powodzenia
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu dobrze zdarzaja sie pierdulki ale to normalne i tanie w naprawie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Puma I