Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Puma I

street, 18 lat temu
Silnik 1.7 i 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 133 tys. km
Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Uważam że to naprawdę udane auto, trzeba tylko rozejrzeć się za zadbanym egzemplarzem i/lub trochę go doinwestować (w miom przypadku wymiana zawieszenia rozwiązała większość problemów z prowadzeniem i trzymaniem się drogi - choć podkreślam bez tego też nie było zle!!!)
Wrażenia
5,0
Silnik
Długo szukałem odpowiedniego kota:)zwłaszcza przy tak różnie skrajnych opiniach.Jednak wydaje mi się że wiele zależy od roku i miejsca produkcji(jakość wykonania).Ponadto mój jest po lekkim tuningu(czyt. poprawkach).Mam go juz prawie 3 lata i naprawde jestem zdowolony.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok.Nie mam problemów ze wstecznym.Fajny "klik" przy machaniu lewarkiem
5,0
Układ jezdny
Nowe kompletne zawieszenie billstein(kompromis między prowadzeniem a komfortem)choć wcześniej nie było zle, to na pewno mu to pomogło:)
Komfort
4,0
Widoczność
Przód ok, tył to rasowe coupe:)
4,0
Ergonomia
Mam full opcje(skóra) i uważam że fotele są ok choć mogłyby lepiej trzymać w zakrętach.Z tyłu mało miejsca, ale to auto dla dwojga.Razem z Niunią nie narzekamy:)poza tym wszystko jest pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemów o ile klima sprawna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwojga super!Tył to dobre miejsce na torbę:)
5,0
Wyciszenie
Mój brzmi rasowo.Nie wiem o co chodzi malkontentom...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na sportowe auto to naprawde ok.Jeśli chodzi o spalanie to to minimum 5.5l. to naprawdę minimum i bliższe prawdy przy normalnym użytkowaniu to 6.5l czy nawet 7l.Przeglądów i napraw dokonuję w zaprzyjaznionym solidnym warsztacie.Być może część problemów z Pumą wynika z kiepskośći ASO, oczywiście nie wszystkich ale spotkałem takie opinie, a wiecie jak to jest.Jeżdże nim na co dzień, ale również w dalsze wyprawy.Spisuje sie naprawdę dobrze zarówno na autobanie jak i wśrodku zimy w górach.Tylko jedna sprawa: TRZEBA O NIEGO DBAĆ a na pewno nie zawiedzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za takie pieniądze (wraz z poprawkami) około 26tyśPLN, przy niezłej ekonomice i niezawodności, to całkiem rozsądny wybór
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie brak choć się zdarzają, np.: ta nieszczęsna tylna półka, ale to też dało radę wyeliminować :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mimo konkretnej eksploatacji właściwie brak.Nigdy nie odmówił posłuszeństwa czy współpracy nawet w ciężkich warunkach (nasze drogi:) albo zima w alpach)Byliśmy we Włoszech;w Austrii w zeszłym roku, po drodze na autobanie wszystko ok. potem w górach przy -17 odpalał bez problemu i dawał rade na łańcuchach(pierwszą inwestycją po zakupie była kontrola i wymiana kabli wysokiego napięcia - w końcu to Ford:))

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
8,9
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Puma I