Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting

przemek_stencel, 5 lat temu
Silnik 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Świetne brzmienie, mocny, stosunkowo mało pali
Przeniesienie napędu : pomimo standardowego napędu na tył bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach podczas deszczu. Świetne systemy wspomagające.
5,0
Całokształt
Długo szukałem samochodu łączącego zalety komfortowej osobówki i auta do pracy w budowlance. Przetestowałem nową Navarrę, L200, Amaroka, Hiluxa. Wybór padł na Rangera w wersji Limited Black Edition i absolutnie nie żałuję. Samochód praktycznie wyposażony jak luksusowa limuzyna, a przy tym cena nowego golfa kombi ;) Moim zdaniem najlepszy wybór spośród obecnie dostępnych pick-upów europejskich (bo F150 jest poza konkurencją).
Wrażenia
5,0
Silnik
Duży diesel, 5 cylindrów, świetnie brzmi, dobrze się zbiera na drodze. Jeżdżę raczej spokojnie i nie przekraczam 140km/h. Na pewno nie można go nazwać mułem. Osiągi jak najbardziej w porządku
5,0
Skrzynia biegów
6-biegowy automat, podobno nie do zabicia, bardzo komfortowy, a w trybie sport całkiem żwawy. Trzeba pamiętać, że to pick-up a nie sportowa limuzyna.
5,0
Układ jezdny
Jak na pick-upa bez zarzutu. Auto bardzo zwrotne. Na zakrętach dobrze się trzyma, wszelkie możliwe systemy wspomagające jazdę, 4x4, reduktor, blokada tylnej osi, wspomaganie zjazdu i wiele innych. Jeżdżę też patrolem na kołach 35` i przy nim Rangerem parkuje się jak Smartem ;) Świetne 4x4
5,0
Karoseria
Samochód jest po prostu ładny i przyciąga wzrok. Bardzo dużo tanich akcesoriów tuningowych, które jeszcze podkreślają jego urodę (polecam aliexpress)
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki parkowania przód i tył + kamera cofania, ogromne lusterka. Jak na pick-upa super. Troszkę brakuje mi czujników martwej strefy, ale z drugiej strony lusterka są tak duże, że raczej ciężko kogoś niezauważyć.
5,0
Ergonomia
Dobrze zaplanowane wnętrze, zdublowana obsługa klimatyzacji i ogrzewania (przyciski i ekran dotykowy), sporo schowków, wygodne fotele, brak uwag.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Standardowo w Fordzie podgrzewana szyba z przodu i tyłu, klimatyzacja działa bardzo poprawnie, aczkolwiek czasem moim zdaniem dmucha za mocno. Podgrzewane siedzenia,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób bez problemu. Mnóstwo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy 140km słychać szum wiatru. Silnik bardzo dobrze wyciszony, to co dobiega do kabiny jest bardzo przyjemne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jakbym nie jeździł więcej niż 11 litrów nie spali. Na trasie przy aktywnym tempomacie i prędkości 140 średnio 9.5-10. Miasto 11. Średnio wychodzi mi niewiele poniżej 10. Szczerze mówiąc żeby zejść średnio poniżej 9 to wg mnie niemożliwe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 114.000 netto pełne wyposażenie. W stosunku do Wildtraka brakuje skóry na desce, xenonów i 7 kolorów oświetlenia wnętrza. Jeździłem testowo Amarokiem 3.0V6 za 180 netto - faktycznie jeździ jak rakieta, ale wnętrze jak w VW Polo. Za tą cenę nic lepszego z Pick-upów się nie kupi moim zdaniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co nie - nowe auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co nie - nowe auto

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting