Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor

MartiT, 4 lata temu
Silnik 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie duży pozytyw za amortyzatory fox , przy małych nierównościach komfortowe , mały przechył podczas jady szybszej w zakrętach duże zaskoczenie . Jazda terenowa bez problemu duży skok amortyzatora miękki ,dobrze bierze nierówności . Poza tym wzmocniona rama , spód auta gruba blacha , Można się doczepić do konta rampowego ale to wszystkie PICK-upy mają ból czterech liter z tym
5,0
Całokształt
Owszem zgodzę się Ameryka nas przyzwyczaiła do silników powyżej 3L wcześniejszy model mój Wild-track miał 3.2L silnik i powiem szczerze jest to samo tu jest 2.0 TwinTurbo , tak naprawdę ważne są NIUTKI w takim przypadku a jest ich 520NM ( auto spr na hamowni ) i wierzcie mi daje radę . Auto dane nie jest autem na sprint (kaganiec max 180) ma służyć do przemieszczenia się w ciężkim terenie i to z materiałem na pace , w tym przypadku zdaje go na 6 .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spełnia moje oczekiwania nie odpuszcza jednostce 3,2l . Wchodzi na obroty bez problemu ciągnie od dołu , pytanie jedynie ile wytrzyma zmodyfikowana jednostka z Ford performance od transita
5,0
Skrzynia biegów
Majstersztyk Forda - 10 przełożeń gładko zmienia biegi bez problemu nie robi tego ani za wolno ani za szybko w końcu to hydrokinetyk
4,0
Układ jezdny
TU tak jak we wcześniejszym wszystko zależ jaką oponę mamy i koło a jest większe jak Wild Track -u . Jedna gwiazda mniej za promień skrętu , nawrócenie koszmar . Zawieszenie duży pozytyw za amortyzatory fox , przy małych nierównościach komfortowe , mały przechył podczas jady szybszej w zakrętach duże zaskoczenie . Jazda terenowa bez problemu duży skok amortyzatora miękki ,dobrze nierówności
5,0
Karoseria
Co tu więcej mówić poszerzony o 20 cm od wcześniejszego modelu , agresywny wygląd w końcu RAPTOR
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak w latarni nad morzem, duże lusterka , kamera cofania , czujniki wszystko robi swoje żeby nie uderzyć autem 5,4 m długości
3,0
Ergonomia
Tak jak we wcześniejszym modelu oporność cegłówki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje , dobrze chłodzi ale na maxa to hula wiatr w kokpicie i głośna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez problemu 4 osoby komfortowo jak na kanapę tylną po przejechaniu 700 km małżonki z dzieckiem powiedziała jak w osobówce wygodnie
5,0
Wyciszenie
Ford zdał na 5 uważam jazda po asfalcie 140 km bez problemu cisza nawet opon nie słychać aż tak ,a są klocki terenowe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO Forda nie jest dobitnie drogie wszystko zależy jakim autem jeździmy , w tym przypadku serwis olejowy z materiałami i usługą 1300 zł jak pamiętam. Niestety olej jest drogi według spec. forda za 1 l około 70 zł , a zalać trzeba 7,14 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nic lepsze nie dostaniemy 2,5 lifta zawieszenie foxa , agresywna karoseria , komfort , jakość materiałów ,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie daje max czas pokaże brak usterek puki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak czas pokaże za mało najechane .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue 213KM 157kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor