Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 (48) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~firma@wp.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
-oryginalny zestaw DVD nie gra w tylnych głośnikach mimo informacji w instrukcji,że powinien-serwis się poddał(nikt nic nie wie) -lewy reflektor ksenonowy po ok 30min świeci zbyt wysoko i oślepia.serwis mota się z tym już rok i nie może sobie z tym poradzić.najpierw zerowali przez pół roku sterownik,później wymienili reflektor,następnie czujnik poziomowania i dalej to samo.teraz skończyła się gwarancja ciekawe co wymyślą. -cieknie woda z...
2,0
~Marcin F
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Dwu mas, Klima, alternator, turbo, zawieszenie, elektryka raz od czasu pobiera prąd że rano wstajesz i akumulator wylądowały, blacha sama się wygina bardzo słaba, turbo przepuszcza spaliny do kabiny, płyn chłodniczy zaczął uciekać, koło dwumasowe wymienione z sprzeglem po 250tys km auto mą swoje wady ale nadal bym go kupił bo jest dynamiczne komfortowe, ergonomiczne i ma coś w sobie że przyjemnie się nim jeździ .
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Właściwie nie było! Przy pizdowatej jeżdzie EGR się zasyfia i komputer wywala błąd, co jest właściwie regułą. Diagnozowałem to w serwisie, bo nie wiedziałem o co chodzi. Chcieli wymieniać (2800 zł) ale zacząłem dynamiczniej jeżdzić i problem zniknął na zawsze. Auto MUSI być czasem przegonione konkretnie i tyle. Jak każdy współczesny diesel.
2,0
~Sławek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Po 36 000 KM zaliczyłem pierwszą powazną awarię tj. blokadę hamulca ręcznego. Nie obylo się bez wizyty pomocy Forda na mieście. Pan musiał \"siłą\" zerwać linkę i dopiero mogłem ruszyć. Teraz od ponad dwóch tygodni czekam na części, które muszą przywieść z Kolonii.
4,0
~bieniek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jedna. Padła pompa paliwa siemens. Gubiła ciśnienie i auto gasłoprzy spokojnej jeździe. Może to wina zaworów na pompie ale zdecydowałem się na wymianę całości z zaworami. Auto kupiłem z usterką z niemiec
2,0
~Olek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
skrzynia padła po 236 tys. Wymiana dwumasy, uszczelniaczy, sprzęgla, łozysk...i co? **** synchronizator postanowił sobie się spieprzyć. Mimo wydanych 5 tys szykuje się jeszcze ze 2 tys. na skrzynie.Paranoja
4,0
~Babu
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Alternator, dało się naprawić, podobno przypadłość większości... lepsze to niż panewki lub zapchany filtr cząstek stałych. Nie myli się ten, kto nic nie robi, nie psuje się auto, co nie jeździ.
4,0
~adig
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Regularne kaprysy układu sterowania silnika - można się zdenerwować. Podpięcie pod komputer 50-150 zł. Warunek konieczny - trzeba znaleźć dobrego fachowca od tych spraw, bo szlag człowieka czasami trafia.
2,0
~cristo
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
po 300 km deska rozdzielcza zamieniła się w choinkę z mrugającymi lampkami. Samochód jest unieruchomiony a mechanicy drugi dzień próbują zlokalizować przyczynę usterki.
3,0
~mm
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
usterka bi-xenonów w trakcie jazdy swiecą coraz wyrzej.po godzinnej podróży muszę się zatrzymać wyłączyć i włączyć silnik,i w drogę na godzinę.
Ford S-Max I Van