Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 (69) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Babu
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tu powołam się na tytuł artykułu z autocentrum: RODZINNY SZYNOBUS. Odpowiednie dać rzeczy słowo. Ten samochód naprawdę jedzie jak po szynach!. Jedyne do czego można mieć "ale" to promień skrętu. Biorąc jednak pod uwagę rozmiar i przeznaczenie samochodu to wygląda na marudzenie. Kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i ani jednego zachowania auta, które wzbudziłoby mój niepokój.
5,0
~karol14789
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
jeżeli chodzi o układ jezdy samemu trzeba to zobaczyć, powiem tak jeździłem wieloma nowymi autami typu vw golf VI skoda fabia itd ale to nie było to co w fordzie s-maxie, tutaj układ jezdy nie powoduje zmęczenia kierowcy i chyba to jest jedną z największych zalet. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów dziennie nie odczuwa się zmęczenia tak jak w innych autach.
5,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jak na tak wielki i wysoki samochód to prowadzi się doskonale. Nawet mimo maksymalnego obciążenia, samochód sprawuje się bardzo dobrze. Oczywiście nie jest to roadster wgryzający się w zakręty na górskich serpentynach, ale w takich warunkach też sobie przyzwoicie radzi.
5,0
~fan
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
rewelacja jak na taką pozycję za kierownicą,mimo że opony mam 16 cali ,ale ze względu na nasze drogi to najlepsza opcja,bo zawieszenie nie dostaje mocno w kość a i tak jest spoko,Fordy są znane z dobrego prowadzenia i ja mogę tylko to potwierdzić
4,0
~maciekson_85
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jedna z największych zalet auta, prowadzi się bardzo bezpośrednio, dobre czucie drogi. Dla niektórych może być za twardo. Po przesiadce z bardzo miękkiego Avensisa byłem trochę w szoku ;) Na minus promień skrętu, trzeba się często łamać na 2 razy.
4,0
~adig
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
S-Max ma twardsze zawieszenie, bo literka "S" oznacza podobno "S"portowe zestrojenie. W odróżnieniu od Galaxy, który jest zasadniczo technicznym bliźniakiem Maksia. Przede mną wymiana sworzni wahaczy - ale to jeszcze nie jutro.
4,0
~Czarek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ku mojemu zaskoczeniu jest twardy. Kompromis- jeździ prawie jak zwykłe kombi, ale za cenę utwardzonego zawieszenia. To się czuje. Mam system samopoziomującego zawieszenia- nie IVDC, więc żadnej możliwości regulacji. Ten model tak ma i trzeba to zaakceptować.
4,0
~Radek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Prowadzenie auta na duży plus, nie czuć zupełnie, że prowadzimy mały autobus, który waży 2tony - w tej kwestii nie mam żadnych zastrzeżeń, no poza tym, że jest dość twardy i na naszych drogach mocno się to odczuwa, ale coś za coś...
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Kolejna mocna strona auta. Trwałe, dobrze współgrające, ciche. Na asfalcie auto pewnie wchodzi w zakręty, nie buja, płynie. Na wertepach zaczyna się problem, słabe tłumienie, trochę za głośne. Po 200 tys nic nie wymieniane.
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~MietasM
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Z zastrzeżeniem "jak na VANa". Najlepsze zawieszenie w klasie. Do mondeo i focusa odrobinkę mu brakuje, ale przy takim "wzroście" inżynierowie zaprojektowali to naprawdę bardzo dobrze. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy.
Ford S-Max I Van