Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 (68) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~maciekson_85
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Wiem, że to diesel ale myślałem, że z dodatkową nagrzewnicą i tak będzie trochę szybciej się dogrzewać - każde moje poprzednie auto to była benzyna ;). Niemniej może to wkurzać tylko przy większych mrozach. Grzana po całości szyba przednia to wspaniały wynalazek :) Jeśli chodzi o wentylację/klimatyzację nie ma uwag, 3 nawiewy na konsoli centralnej, osobne nawiewy na 2 rząd i jest dobrze, często musieliśmy je zamykać, bo dzieciakom było zimno....
5,0
~ARS
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Najlepszy jak dotąd samochód, którym jeździłem. Latem nie trzeba nawet stale z klimą jeździć, która wiadomo, że źle wpływa na zdrówko. Przyciemniane szyby w tylnej części ( oryginalnie ) oraz przednia szyba z filtrem dużo dają. Jednak kiedy trzeba chłodzi bardzo szybko. Załapałem się również na kilka mroźnych dni po odbiorze i przekonałem się że ogrzewanie dobrze sobie radzi wbrew panującej opinii. Szybko się nagrzewa, zawsze będziecie mieli...
4,0
~Marek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
W pierwszym rzędzie wszystko jest doskonale - nagrzewa się szybko (jak na diesla) i dobrze trzyma temperaturę. Problem jest z chłodzeniem drugiego rzędu siedzeń, bo mimo że są nawiewy to są mało wydajne. W Polsce to nie przeszkadza ale na urlopie w Chorwacji w czasie długiej jazdy na południe ze słońcem świecącym na przednią deskę, klimatyzacja nie dawała rady...
3,0
~bieniek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tutaj poważny minus dla forda. To chyba jego najsłabsza strona. Wentylacja mogłaby być bardziej wydajna i lepiej grzać. Taka buda wymaga trochę kotłowania żeby nagrzać wielkie wnętrze. Plus za dodatkową nagrzewnice która dość szybko dogrzewa wodę w obiegu do 30 stopni i mamy po chwili ciepłe powietrze w aucie.
3,0
~Czarek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tylne siedzenia wolno się nagrzewają; z przodu dmucha ciepłem, z tyłu zimnem. Dzieci marzną, a z przodu cieplutko. Trzeba ręcznie ustawiać ogrzewanie i nawiew na tylne siedzenie. Poza tym Dlaczego w S-Maxie nie ma opcji klimatyzacji dla tylnego rzędu siedzeń? Galaxy to ma, a to przecież to niemal to samo.....
3,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Po dłuższym czasie może być ale mam wrażenie, że duże wnętrze sprawia, iż za długo się nagrzewa. Myślę, że dwustrefowa klimatyzacja to w tym aucie iluzja, bo jak nie ustawisz zawsze nawiewa tak samo :) Poodbnie klimatronik, jak nie ustawisz i tak temperatura zależy od warunków zewnętrznych.
4,0
~M1CLAY19
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Powietrza we wnetrzu troche jest wiec by wymienic je na odpowiadajace nam potrzeba czasu.Na trasie niewidze problemow.Gorzej jak ktos parkuje na patelni a po minucie rzada przyjemnego chlodu.Nie wiem czy jest w opcji klimatyzowany schowek.Mnie dobija jego brak w aucie tej klasy i tej wersji wyposazenia.
5,0
~Maciej
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Oboje z żoną jesteśmy zadowoleni. Niektórzy uważają ze długo się nagrzewa, ale nie więm dlaczego tak twierdzą. Wentylacja pracuje wydajnie, nigdy nie miałem zaparowanych szyb. Ma w standardzie nagrzewnice elektryczną ( mają to wszystkie diesle w naszej strefie klimatycznej stąd szybkie nagrzewanie).
5,0
~esmaks
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Świetna klima dwustrefowa. Nawiewy na tylne siedzenia w słupkach bocznych i pod fotelami przednimi. Mam wrażenie że jest zamontowane dodatkowe grzanie elektryczne bo zaraz po odpaleniu silnika z nawiewów dmucha przyjemnie ciepłe powietrze, a silnik jest przecież zimny. Duża ilość nawiewów na szyby!!
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~hemod
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Wentylacja bardzo dobra- nawet bez włączonej klimatyzacji szyby nie parują. Ogrzewanie postojowe zwłaszcza przy mrozach to nie tylko wygoda ale też oszczędność. W trakcie jazdy wspomaga ogrzewanie pozwalając silnikowi na optymalną temperaturę pracy.
Ford S-Max I Van