Szukaj

Lista ocen Ford Scorpio II Kombi (46) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Juhas
Ford Scorpio II
Kombi 2.5 TD 115KM 85kW
TDI: Dobry silnik Diesla, najlepsza i najbardziej bezawaryjna odmiana VM´a. W chryslerach mial 140KM, w Fordzie ma 115KM, w Chryslerze pasek rozrzadu pękał, w Fordzie nie ma paska - koła zębate. W chryslerze psuły się turbiny, Ford ma swoje - działają bez zarzutu. Ogólnie na niskich obrotach ospały, przy 2200obr/min załącza się turbina, silnik oddaje moment obrotowy prawie 300Nm, delikatna chmurka dymu (nawet gdy silnik jest w idealnym...
5,0
~olcha20@o2.pl
Ford Scorpio II
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
autko stworzone do jazdy w trasie - czyli wg takiego kryterium oceniam. - W miescie nie jest to zawodnik dla idiotów "kto pierwszy od świateł do świateł" :) Silniczek pracuje na Mobil1 0w40. Cichutko - kulturalnie - do 120 praktycznie niesłyszalny. (nie kupiłęm jeszcze radyjka - wiec mysle ze z radyjkiem - wogole nie bedę go slyszał. Jest MEGA elastyczny - pratkycznie na 5 biegu od 50kmh (oczywiscie przy zwalnianiu np na "kretej polskiej...
4,0
~omeganiol531
Ford Scorpio II
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Jak natą niemałą masą auta to chodzi wmiare jak sie już odbije powyżej 80km/h. Zdecydowanie słaby dół poniżej 2700obr/min. Elastyczny jak nie jest obciążony to śmiało można i na V -od 50km/h jechać. Ale troche więćej ładunku włączona klima i strasznie zamla. Pełna bezobsługowość (łąńcuh rozrządu) to jego zaleta pomimo ok 280Kkm nie bierze oleju troche sie poci raczej winna przejścia z minerała na pół syntetyk. Cichutki powyzej 4000obr...
4,0
~Zentaur
Ford Scorpio II
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Silnik ten zapewnia dynamikę na zadowalającym poziomie, choć stwierdzam, że teraz pokusił bym się o silnik 2.3 16V lub 2.912V. Kultura pracy silnika zadowalająca, jeśli sterowanie jest w porządku to silnik pracuje równiutko i ponadprzeciętnie cicho, do 4tys/obr jest prawie niesłyszalny, zarówno wewnątrz dzięki wygłuszeniu jak i na zewnątrz samochodu, jedynie przy ok. 5tys/obr daje o sobie znać jazgot 16V.
1,0
~Dyzio
Ford Scorpio II
Kombi 2.5 TD 125KM 92kW
Kultura pracy: Za głośno po wyżej 3500 obr/min Elastyczność: ok Usterki jakie miałem: Musiałem wymienić napinacz paska PK (bo pękł w pół i tarł o pasek klinowy taka część kosztowała mnie w SERWISIE 600zł+pasek PK 60zł+wymiana u mechanika 40zł bo nigdzie nie mogłem jej dostać a potrzebna mi była na już bo w każdej chwili mógł mi pęknąć pasek. Druga usterka jaką miałem to nie chciał mi podgrzewać świec żarowych.
5,0
~147_gta
Ford Scorpio II
Kombi 2.5 TD 115KM 85kW
silnik oceniam bardzo dobrze. w miare cichy jak na diesla z tego roku. moc 115KM jest wystarczajaca biorac pod uwage duzy moment obrotowy wynoszacy 280Nm. silnik jest elastyczny, w zasadzie 3 mozna wrzuci przy 30km/h czworke przy nie calych 50km/h. przy szybszej jezdzie trzeba utrzymywac obroty powyzej 2 tys.
5,0
~mar_p
Ford Scorpio II
Kombi 2.3 i 16V 147KM 108kW
Moim zdaniem silnik ten jest bardzo dobrym kompromisem pomiędzy dynamiką a przyzwoitym spalaniem. 2 litry to jak dla mnie trochę za mało, a V6 to już musi swoje łyknąć. Jak na tak ciężkie auto przyspieszenie całkiem przyzwoite. Wrażliwy jeśli chodzi o świece-cewki, szczególnie na LPG (tylko motorkraft)
4,0
~guuzman
Ford Scorpio II
Kombi 2.0 i 115KM 85kW
bez zarzutów, chociaż ja posiadam jednostkę 8-zaworową. Nie jest to silnik do tak dużego auta, ale ktoś doceni spokojną jazdę (do 140km) napewno spokojnie wystaczy, praca równa, stabilna, jeszcze mnie nie zawiódł, polecam wymianę świec co 50-60 tys. a będzie ok, silnik dość elastyczny
5,0
~3-letni użytkownik Scorpio2
Ford Scorpio II
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Silnik ciut za mały jak dla mnie. Ale to kwestia gustu- nie jest to maly sportowiec i nie jest zbty zrywny ale do - 190km/h mozna jechac, choc nie jest juz przyjemnie. Do 150km/h cichutko i przyjemnie. Przejechane prawie 200.000 jezdzi na mobil 1 - kropli oleju nie bierze
1,0
~rafalkasprzycki@intria.pl
Ford Scorpio II
Kombi 2.5 TD 125KM 92kW
silnik ma jedą podstawoą wadę, ciągle się coś w nim psuje. Części nie ma a jak są to drogie. Silnik ma 4 aluminowe głowice każda po 3,5tys zł. Konstrukcja ta ma to do siebie, że głowice regularnie pekają. Nikomu nie polecam tego modelu silnika. Kompletna porażka
Ford Scorpio II Kombi