Szukaj

Lista ocen Ford Sierra II (203) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 321 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Patryk - horizon@vp.pl
Ford Sierra II
Hatchback 1.8 TD 75KM 55kW
Eksploatuję go maksymalnie i nigdy mnie nie zawiódł. W tydzień po zakupie zrobiłem taką trasę: Bielsko Biała - Olsztyn i z powrotem, z ogromnym ciśnieniem czasowym. 1000 km zrobionych z pedałem gazu tylko w dwóch pozycjach. Przyjechałem z Olsztyna w 5 godzin(!!!). Rozpędzałem się wielokrotnie do 170km/h, nagle zwalniałem by znaleźć moment na wyprzedzenie TIRa, i znów pełen "but". Miała być zabójcza trasa, a tu nic. Niby spalił ok 9...
4,0
~F_Si
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Konieczność okresowego przetoczenia (wymiany) tarcz hamulcowych (krzywią się i powodują drgania)-wszystkie Fordy tak mają (być może nowe, już nie-tego nie wiem). Ponadto podczas 3 lat wymieniłem: pompę wody, pompę hamulcową, uszczelkę pod głowicą, wszystkie cylinderki układu hamulcowego, uszczelniacz wału korbowego, rozrusznik, czujnik temperatury, przednie amortyzatory, zestaw prostowniczy alternatora-wszystkie te usterki i wynikające z nich...
3,0
~rsenda@wp.pl
Ford Sierra II
Hatchback 1.6 75KM 55kW
Most - rozsypaly sie satelity 200pln poloska na przegubie 50 pln lozyska okolo 80 pln Tlumiki wymiana bez dwururki 200 pln Lozysko grodziowe okolo 15pln Rozwalony gaznik koszt 150 Polamana kierownica :) ( Trzeba sie posilowac bez wspomagania :( ) koszt 30 pln Rozrzad wymiana okolo 200 No i wkoncu tloki do wymiany wypalone dziury. Chociaz raczej samochod do wymiany bo blok tez w kiepskim stanie. W tej chwili zmienilem na vw passat b4...
1,0
~Łukasz
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
1.Pomielił mi się pewnego dnia cały silnik (rozrząd, głowica). Amen. 2. Cała instalacja hamulcowa po 20 latach była do wymiany. Nie chcieli dać przeglądu. 3. Po 20 latach cała instalacja paliwowa była do wymiany od baku po wtryski. Nie chcieli dać przeglądu. 4. Po 20 latach zarywała się podłoga, musiałem ją spawać, by nie jeździć jak Fred Flinston - nogami po asfalcie.
3,0
~bobas
Ford Sierra II
Hatchback 2.0 i 120KM 88kW
no tak i doszlismy do najwazniejszego.mosialem wymienic silnik.walnela uszczelka i pekla glowica.probowalismy to naprawic ale wszystkie glowice DOHC przysylali nam tez popekane.prawdopodobnie pekaja calkowicie w trakcie odkrecenia.wiec wymienilem na ta sama jadnostke z forda skorpio. kosztowalo to zaledwie 750 zl i jezdzdze dalej. w tej chwili silnik spisuje sie swietnie .
4,0
~Bartek
Ford Sierra II
Sedan 1.8 TD 75KM 55kW
Wydmuchana uszczelka pod głowicą (moja wina - po remoncie po przejechaniu ok. 1000 km należy dociągnąć szpilki głowicy, a ja to olałem). Turbiny są dość słabe (dość szybko puszczają olej do kolektorów). Rozruszniki, to koszmar - wolno kręcą w porównaniu z innymi dieslami no i bendiksy dość szybko zaczynają puszczać (charakterystyczny zgrzyt podczas rozruchu).
3,0
~Piccon (mailto: stamor83@onet.eu)
Ford Sierra II
Sedan 2.0 i 120KM 88kW
Slaba linka sprzegla, pare "przypalow" albo gwaltownych redukcji i sie zrywa. UWAGA NA CHLODZENIE - gdy wentylatory nie chodza (sa 2, jakby ktos nie wiedzial), winny jest czujnik temperatury albo przekaznik ktory je zalacza. Tenze przekaznik psuje sie automatycznie w przypadku zatarcia silniczka ktoregokolwiek z wentylatorow.
4,0
~Artur Bielawski (Biały), art_biel@poczta.onet.pl
Ford Sierra II
Hatchback 2.8 i XR 4x4 150KM 110kW
Odpukać na razie poza kornikami (rdza) żadnych poważnych usterek nie zaobserwowałem. Wymieniłem parę elementów, ale tylko dlatego, że uznałem, że przyszedł na to czas (przeguby, przednie wahacze, reflektory).Silnik jak marzenie (spręż 9.0-fabrycznie 9.2,jak zmienie olej na gęstszy powinien być taki).
1,0
~ColtRider
Ford Sierra II
Sedan 1.6 71KM 52kW
No i tutaj jest poważny problem, być może, źle trafiłem, ale takich przygód jak płonący silnik, w dodatku z gazem nikomu nie życzę. Moja Sierra to była istna bąba zegarowa, jadąc w jakiekolwiek miejsce, nigdy nie mogłem być pewny, że tam dojadę. Samochód niesamowicie awaryjny.
5,0
~d_artanian
Ford Sierra II
Sedan 1.6 75KM 55kW
Sprzęgło padło przy 187 tys.Ale od dłuższego czasu się na to zapowiadało,nie zrobiła mi przykrości na środku drogi(w każdym aucie przyjdzie na nie czas). A oprócz tego nic nie zdołało mnie nigdy unieruchomić. Może to dzięki prostej i niezwykle odpornej konstrukcji auta?
Ford Sierra II