Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting

Czyzyk_nt, 4 lata temu
Silnik 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2018-2023 - Oceń swoje auto
4,71
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : - niesamowita przestrzeń ładunkowa- miejsca dostatek
Karoseria : - rozsuwane, boczne drzwi - rewelacja w ciasnych miejscach parkingowych
Silnik : - silnik cichutki, mógłby być bardziej dynamiczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : - problem z android auta na samsungu - zawiesza się, zacina, co chwilę coś - z iphonem żadnych problemów
Przeniesienie napędu : Buksowanie kół przy niewielkiej ilości gazu
Inne : - chyba jeszcze raz android auto
4,0
Całokształt
Jeżdżę bardzo dużo i potrzebuję auta z większą przestrzenią bagażową.Bardzo dobry wybór w tym przedziale cenowym. Auto właściwie ma wszystkie potrzebne elementy wyposażenia (mam tu na myśli wersję Titanium) w dodatku ładnie się prezentuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dobry ale przy tak dużej karoserii mógłby być jednak trochę mocniejszy - czasami troszkę brakuję tej mocy w silniku benzynowym. Wybrałem benzynę, bo jest po prostu tańsza w eksploatacji i przeglądach. I tak z tym ruszaniem trzeba uważać z ilością gazu, bo koła od razu buksują - taka uroda tego silnika. W czasie jazdy silnik słaby słyszalny, przy większych prędkościach słychać bardziej opór powietrza.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona 6 biegowa. Jak do wyprzedzania do na 3cim biegu, bo na 5 czy 6 to już nie ma takiego przyspieszenia.
5,0
Układ jezdny
Auto się dobrze prowadzi, nie mam zastrzeżeń. Przy większych porywach wiatru na autostradzie trzeba po prostu mocniej trzymać kierownicę.
5,0
Karoseria
Auto bardzo ładnie się prezentuje, póki co, a mam auto mniej niż rok, wszystko jest OK. Zobaczymy jak później.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność kierowcy (siedzi się wysoko), no i to co sobie bardzo cenię, to duże lusterka boczne w których na prawdę widać dużo. Przy parkowaniu trzeba pamiętać, że jak chcemy coś z bagażnika wyciągnąć, to żeby zostawić trochę miejsca przy parkowaniu z tyłu od ściany bo klapa jest na prawdę duża.
5,0
Ergonomia
Rewelacyjne, rozsuwane drzwi z obu stron - super rozwiązanie. Bardzo dobre rozwiązanie z półką w bagażniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu. Szybko się nagrzewa i szybko klima chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze rozwiązana przestrzeń w środku Dużo miejsca z przodu, z tyłu dla wysokich osób. Dużo miejsca w bagażniku - łatwo składane siedzenia z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone, przy większych prędkościach słychać opór powietrza ale taka też jest bryła pojazdu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy benzyny są tańsze od diesla. Na minus: - bardzo szybko opróżniający się zbiorniczek spryskiwacza (4l) chyba ta pompka na raz za dużo pompuje - zwłaszcza na tył
5,0
Stosunek jakość/cena
Takie wyposażenie w takiej cenie - rewelacja. Oczywiście można tu się kłócić, że deska rozdzielcza jest całą plastikowa, że wyświetlacz kierowcy jest monochromatyczny etc - mi to nie przeszkadza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 33 tys. km w pół roku nie dzieje się nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu 33 tys. km w pół roku nie działo się nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting