Szukaj

Lista ocen Ford Transit VI (40) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Jacek
Ford Transit VI
Podwozie z podwójną kabiną MWB 2.4 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Nigdy więcej, stosujemy te samochody do serwisowania naszych produktów w całej Polsce. Posiadaliśmy trzy egzemplarze z różnych roczników. Najlepiej i najdłużej u nas wytrzymał model z 2001 roku najstarszy, do dziś nim jeździmy, najkrócej mieliśmy ostatni model. Model z 2006 roku zaczął rdzewieć po pół roku posiadania (samochody kupowaliśmy zawsze nowe). Dużo małych usterek w ostatnich modelach ten sam problem: pada silnik. Samochody były...
1,0
~johndoe
Ford Transit VI
Van SWB 2.2 Duratorq TDCi 85KM 63kW
Wieczne problemy z silnikiem. Od samego zakupu. Na początku był błąd silnika, serwis stwierdził wodę w paliwie (auto było świeżo po zakupie od Forda, więc to Ford go tankował!). Po 130 tys problem z którym nawet serwis Forda nie potrafi sobie poradzić. Silnik tracił moc, szarpał przy zmianie biegów, gasł podczas jazdy. Komputer pokazał EGR. Wymiana nic nie dała. Serwis obecnie rozkłada ręce. Po podłączeniu do komputera (od tego w serwisie...
5,0
~Lisuu
Ford Transit VI
Podwozie z przedłużoną ramą 2.4 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Mocny, dosyć cichy po rozgrzaniu, gorzej rano. Pali w od razu przy -28 stopniach. Na postoju zdarza się że falują obroty. Prawie od samego początku problemy z EGR - po 200tys. km został odłączony i auto śmiga aż miło. Przy przebiegu prawie 0,5 mln km nie bierze nic oleju, nie miał wymienianych wtrysków ani pompy (osprzęt wtryskowy SIEMENS to mówi samo za siebie.
3,0
~Serwisant
Ford Transit VI
Van SWB 2.2 Duratorq TDCi 85KM 63kW
Silnik pracuje nierówno, potrafi szarpać, ale jak jedzie to jedzie. Co prawda 85 KM to porażka ale jakoś się toczy. Dość elastyczny więc zarówno po trasie jak i po mieście ok. Strasznie nisko umiejscowione główne podzespoły: filtr oleju, pompa oleju i wspomagania - większy kamień czy krawężnik i dziękuję!
3,0
~Pierun23
Ford Transit VI
Van Jumbo 3.2 Duratorq TDCi 200KM 147kW
najmocniejszy dostawczak, sprintery 319 wąchają spaliny... masa auta 2700 + laweta z autem 2500kg i nie zdarza się żeby pod jakąś górkę w niemczech auto zwalniało... sam samochód załadowany 1500kg towaru wleci pod każdą górkę 150km/h bez zwalniania... nie przesadziłem tutaj
1,0
~Firma \"INLAM\" z Łodzi
Ford Transit VI
Kombi MWB 2.2 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Silnik jak na tą pojemność bardzo słaby. Jest co prawda dość elastyczny z niskich obrotów, ale za to bardzo niechętnie wkręca się na obroty wysokie. Efektu doładowania turbosprężarki nie czuje się wcale. Silnik najkulturalniej pracuje w zasadzie tylko w okoliczch 2000 rpm.
2,0
~arcys123@o2.pl
Ford Transit VI
Van SWB 2.2 TDCi 110KM 81kW
Od nowości samochód nie pracował równo (skakał na obrotach). Byłem cztery razy w serwisie i nikt nie potrafił tego zdiagnozowac. zawór odcinający paliwo trzeszczał już po pół roku użytkowania i też nie potrafili tego usunąc ( mówili tylko, że ten typ tak ma).
4,0
~Buncol
Ford Transit VI
Van SWB 2.2 Duratorq TDCi 115KM 85kW
W pierwszych miesiacach eksploatacji trzy razy zgasl przy wyjsciu z ronda. W ramach gwarancji wyczyscili mechanicznie DPF i uaktualnili oprogramowanie. Silnik zyskal troche mocy, przestal klekotac i zmniejszylo sie spalanie.
4,0
~Rafał
Ford Transit VI
Kombi LWB 2.2 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Mój mało pali aż trudno mi uwierzyć ze może przy spokojnej jeździe spalić ok 7 litrów. Silnik faktycznie na wolnych obrotach trochę telepie ale ogólnie mi się podoba.
Dziennik kosztów dla Ford Transit VI
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~lobooz
Ford Transit VI
Van SWB 2.2 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rewelacja! Elastyczność, moc... wiele osobówek wymięka! Świetne przyspieszenie! Fakt, że to najmniejsza wersja nadwoziowa i że wożone były tylko lekkie spożywki. Ogólnie rakieta!
Ford Transit VI