Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus (81) - Całokształt

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Grzegorz Malbork
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
\"Polonez\" Brzmi dumnie dla Polaka .Marzenie naszych rodziców i dziadków ,lecz dziś dużo ludzi myśli jeździ polonezem bo go nie stac na nic innego ... bzdura. Zaczeło się gdy miałem 13 lat ojciec kupił pierwszego poloneza 1.6 GLE (gaźnik) po kupnie dla długiej i bezproblemowej eksploatacji został wyremontowany silnik od podstaw po 1 szlif oraz blacharka po sam koniec jeździł i nigdy nie zawiódł (a jeździł puki nie zardzewiały podłożnice drugi...
5,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Ludzie szanujmy ten samochód. Niegdyś marzenie - dzis powód do kpin i żartów. Jednak zastanówmy się głębiej nad tym autem. W miare młode auto, najczęściej serwisowane, z pewnym przebiegiem kosztuje niewiele, a przecież kupując auto za ok 3 tyś z gazem i np z 1999 roku nie możemy oczekiwac cudów. Jest to typowy arbaitswagen. Samochód, który pozwoli ci bezpiecznie dotrzeć do celu, musisz tylko być pokorny i wiedzeć że to tylko Polonez, ale auto...
4,0
~grzesliz@op.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
za takie pieniądze doskonałe auto, częsci i serwis bardzo tani, zresztą plusy są dość niekłopotliwe w porównaniu z wcześniejszymi modelami i co ważne polonez plus NIE RDZEWIEJE!!!!! Osiągi wystarczające na nasze warunki ( bo nie ma autostrad ), komfort przyzwoity koszty eksploatacji niskie czego można chcieć więcej od auta kosztującego ok. 10000 zł. Jeśli ktoś decyduje się za takie pieniądze na zakup francuza, niemca czy japończyka to może się...
3,0
~Starlight
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
No cóż to tylko Polonez.Pojazd z innej epoki.Toczywóz.Ale dojdzie wszędzie to fakt.Mój egzemplarz jeździ na benzynie.Trochę to kosztuje ale wiele nie jeżdżę więc montaż gazu (pomijając że miałem już auto z tym wynalazkiem i już raczej nie chcę) jest zupełnie nieopłacalna.Silnik GSI to już niestety nie dawny prosty GLI.Napakowano elektronicznych udziwnień co może dało ciut lepszą elastyczność silnika oraz minimalnie lepszą ekonomikę ale byle...
4,0
~Y@rko
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Jeździłem tym autem zarówno po mieście jak i trasach "przez całą Polskę w jeden dzień" i nigdy nie miałem powodów do narzekanie. Oczywiście nie ma w nim luksusu i przydałoby się parę drobiazgów, ale ogólna ocena jest dobra. Dużą różnicę w stosunku do starszych modeli daje silnik MPI, auto nie jest już mułowate, wręcz można rywalizować nim z klasą Astry I czy Felici a raczej niesłusznie auta te mają wyższą renomę nie oferując wcele nic...
4,0
~Łukasz
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Uważam, że za tą cenę nie kupi się czegoś lepszego. Złe zawieszenie ale za to bezusterkowe (130tys km po mazurskich drogach). Ceni częśi niewygórowane. Duży i wygodny. Takim samochodem nie zadasz szyku, ale trzeba się zastanowić, czy Golf II będzie lepszy. Spore wyposażenie podst.: wsp. kier, regulacja wys. pasów i kierownicy, dzielone tylne siedzenia, halogeny, instalacja radiowa-4 głośniki (gra lepiej niż w zagranicznych autach). Niby...
5,0
~Pkr
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Było to moje pierwsze auto:). Przestronny, tani w utrzymaniu, na LPG niskie koszty tankowania. Trochę lepiej dopracowany niż Caro Plus którego też posiadałem (np. wlew paliwa w Atu jest już na linkę a nie na kluczyk), może trochę mniej praktyczny z racji tego że to sedan, ale dla mnie bardziej cieszył oko. Długo Polonezów nie posiadałem, ale ogólnie wiem na swoim a bardziej mojego taty doświadczeniu że są naprawdę bezawaryjne, tata miał ich...
5,0
~specjalista
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Myślę, że to samochód dla ludzi o ograniczonym budżecie. W tej roli sprawdza się znakomicie. Ceny części i niewielka usterkowość (niestety zależy od egzemplarza ale naprawdę generalnie ciężkie usterki zdarzają się rzadko)pozwalają na tanią jazdę. Osiągi do miasta są na styk. Jeszcze mozna nadążyć za ruchem miejskim (w przeciwienstwie np do CC700 czy 126p).Polecam zadbane egzemplarze. Modele plus po 1997 roku są barzdiej cywilizowane ale...
5,0
~hi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Podsumowując, to trzeba powiedzieć, że Polonez to już legenda. Mój egzemplarz jeździł przez sześć lat a potem kolejnych sześć stał w szopie. Na lakierze ani jednej rysy czy odprysku, środek bez zarzutu, 55 tyś przebiegu. Fajny niespotykany już sznyt nadwozia w ostry kancik. W środku prawie jak w PRL-u, czyli nostalgia. Wszystko za nieco ponad 3 tyś zł. Klick zamykanych drzwi gratis. Jednym słowem samochód dla dojrzałego mężczyzny.

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Mr. Frog
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Auto jest polskie - ostatnie - więcej już chyba nie będziemy mieli - szkoda, bo w czasach gdy powstawało - wstydu nie było. I to że było tam jakoś modernizowane i dotrwało do dziś... to też jest jakieś osiągnięcie. Jeździ. Jest pojemne. Tanie w eksploatacji. Ciągnie bezproblemowo przyczepę, wiezie bagażnik dachowy z rowerami, albo box i idzie jak czołg. Ale czy na polskie drogi jest potrzebna jakaś finezja?....
FSO Polonez Atu Plus