Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus (92) - Silnik

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mazzi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Zawsze zapali, nawet przy największych mrozach. Moc troche mała ale opony piszczą na suchym asfalcie nawet po włączeniu drugiego biegu. Gdybym mógł kupiłbym model z silnikiem 1.4 lub 1.6 GSI. Olej wymieniam co 15 tys. a jak się zapomne to i 25 tys. km. Najgorzej jak ktoś pojedzie do stacji obsługi, gdzie nie można przypilnować sobie samochodu bo wleją do silnika oleju mineralnego (miałem taki przypadek), a ja jeżdże na Lotos Syntetić 5W/40....
4,0
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Cóż natchnęło mnie aby napisać opinię o moim polonezie. Samochód kupiony ok 4 lata temu z przebiegiem 24 tys. km dziś niecałe 140 tys. Myślę, że czas nadszedł aby rzetelnie to cudo ocenić. Silnik: 1.6GSI jak dotą nigdy nie rozkręcany. Wymienione 2 paski rozrządu oraz świece, olej i filtry powietrza. Jedyna awaria przy silniku to układ chłodzenia - chłodnica poszła przy 120tys. Koszt jakie 300 zł z wymianą -nowa. Osiągi zadowalające (choć...
3,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Silnik w tym aucie nie należy do poezyjnych, niestety. Ale patrząc na to z perspektywy wieku konstrukcji nie jest najgorzej. Wtrysk, który został wprowadzony czy to jednopunktowy czy wielo dodał silnikowi troszkę nowoczesności, ale nie okłamujmy się silnik który ma kilkadziesiąt lat w sumie nigdy nie będzie silnikiem który mozna określić jako wystarczająco ekonomiczny, elastyczny porównując do jednostek które są konstrukcyjnie nowsze....
3,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik na wtrysku Boscha pracuje spokojniej ale jest chyba mniej elastyczny niż wersja Abimexa ze starszego modelu. W praktyce jednak osiągi sa wystarczajace. Silnik jest też dobrze jak na Poloneza wyciszony ale tylko do 3500obr/min bo potem jest głośny. Edit po 2 latach : przez 40 tys km silnik sprawował się bezbłędnie. Przy 160tys km niestety jego żywot zakończyła kolizja drogowa bo jeździł by pewnie dalej.
3,0
~Józek100
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Może być, chociaż brakuje mu trochę pary w garach. Trzeba dużo miąchać lewarem. Do 120 tys. km nie brał oleju, później z dnia na dzień zaczął brać i trzeba było dolewać. Najpierw lałem Mobil 1, jak zaczął brać olej to zmieniłem na Mobil S, bo drogo. Generalnie z silnikiem nic poważnego się nie działo. W miescie silnik ma tendencje do grzania, ale dwa wiatraki w zupełności wystarczają na schłodzenie.
3,0
~Starlight
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Silnik GSI nie poraża dynamiką.Napchano w niego elektroniki co niestety objawia się częstym zapalaniem się kontrolki Check Engine z byle powodu.Niestety bez sprytu do samodiagnostyki jest się skazanym na wydatki.Ale częsci nie są bardzo drogie.Wiele napraw może wykonać średnio rozgarnięty technicznie amator
5,0
~Krystian Wójcik
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik pracuje cicho,jest elastyczny,dobrze zbiera sie z każdego biegu.Nie bierze oleju,jest praktycznie bezawaryjny. Wiadomo że trzeba o niego dbać i wymieniać płyny i olej,a także wszystkie paski jak w każdym zresztą samochodzie. Ale w zamian otrzymamy niezawodny silnik
4,0
~radek00700@onet.eu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
a więc silnik no co 8 pare koni ale mało troszke . to nie chodzi o to czy konie to chodzi o to że w tym silniku nie da nic 100 koni bo wolno się zbiera ale czego chciec więcej to nie ma być rajdówka a i jeszcze pali 12 l w miescie ale do tego się przyzwyczaiłem
3,0
~grzesliz@op.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
silnik taki sobie, ani głośny ani cichy, niezbyt mocny na 1,2,3 i 4 biegu dość elastyczny, kultura pracy niezbyt wysoka, prędkośćmaksymalna to w granicach 150-160km/h, ci co twierdzą że 1.6 bez tuningu pojedzie 180 to niech nie kłamią albo niech sobie liczniki naprawią
4,0
~damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Cóż silnik pracuje równo, ma przeciętną elastyczność, od trójki w górę jest dynamiczniejszy, sam silnik nie jest hałaśliwy, jest też mało awaryjny, chodzi pięknie, to wtrysk wielopuntkowy, silnik zagłusza mi tylny most więc prawie go nie słyszę ;-).
FSO Polonez Atu Plus