Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu Plus (75) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Thomasso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Do ok. 120 km/h całkiem nieźle. Potem zaczyna hałasować silnik (powyżej 3500 obr/min). Wygłuszenie we własnym zakresie podłogi bagażnika wełną mineralną zmniejszyło hałas pochodzący od układu wydechowego. Oprócz silnika hałasu dostarcza skrzynia biegów i tylny most. Ale bardziej uciążliwy jest szum powietrza opływający nadwozie (stąd ocena tylko przeciętnie).
4,0
~marekm
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
W plusach wyciszenie jest o niebo lepsze niż w poprzednich wersjach. Na wysokich obrotach silnik słychać ale to tak jak w kazdym samochodzie. Jesli komuś to przeszkadza to może kupic pastę gluszącą (ok 15 zł za 2 opakowania) poświęcić 2 dni i sobie dodatkowo autko wyciszyć. Wtedy nie wiadomo czy silnik pracuje.
3,0
~hi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Wyciszenie to najsłabszy element charakterystyki - ten gang silnika rodem z 125p i gwizd tylnego mostu trzeba pokochać, albo zdemontować wykładzinę i zainwestować w maty wyciszające. Trochę pracy własnej, kilkadziesiąt złotych - a jaka frajda, że się samemu zrobiło lepiej niż fabryka...
4,0
~grzesliz@op.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
śrenie, należy poprawić opadające szyby, oraz szumiące lusterka, w ogóle lepsze wytłumienie komory silnika też nie było by od rzeczy, ale należy oddać sprawiedliwość i powiedzieć że zrobiono w tym kierunku spory postęw modelu plus i podróż do 5 godz jest całkiem przyjeman ( głowa na pewno nie rozboli )
3,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Niestety tu nie jest najlepiej. Słychać zawieszenie, wiatr, jakieś trzaski, silnik jest głośny, do 100km/h jeszcze jakoś można mówić o komforcie, ale powyżej jest nie najlepiej. Ale to przecież urok Poloneza, jest lepiej niż kiedyś, ale niestety nie najlepiej....
3,0
~damian
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Wyciszenie? W polonezie? Hehe . Silnik nie jest hałaśliwy, bo nie musi hałasować skoro jego kolega - wał napędowy robi to znacznie lepiej a do tego tylny most żeby nie było za cicho gdy jedziesz na luzie. Ale kupując poloneza brałem to pod uwagę. Można się przyzwyczaić.
2,0
~klausiu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
wyciszenie jest słabe, oj słabe, słychać silnik, słychać szum powietrza, słychać wał i dyfer - powyżej 100 km/h trudno się rozmawia, a muzyki klasycznej się nie posłucha, mimo że fabryczne 4 głośniki grają naprawdę wybitnie dobrze
3,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Jak na Poloneza to nie najgorzej. Sporo poprawiono w porównaniu do poprzednich wersji. Poza tym w Atu tylny most jest lepiej izolowany od przedziału pasażerskiego, ale w moim egzemplarzu na szczęście i tak nie jest hałaśliwy.
3,0
~Aro...
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Silnik wyciszony super jak na poldka ale tylny most...no niestety to powazna wada poloneza. Przy 110 slychac oplywy powitrza. Dmuchawa wentylacji to normalnie silnik odzutowy. Na 4 biegu normalnie szok!!! Jest duzo za glosna.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu Plus
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
10,3
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~FSOmaniak
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
No niestety tutaj nie jest najlepiej. Głośny silnik, tylny most :) i czasem skrzynia. Do tego dochodzi jeszcze kanciasta sylwetka. Powyżej 100 km/h jest już głośno. Do tej granicy - w porządku
FSO Polonez Atu Plus