Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu (46) - Ergonomia

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~l.i.s@wp.pl
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Inżynierowie popisali się fantazją i każdy włącznik umieścili w często zupełnie nie przewidywalnych miejscach. Rozrzucone po całej desce, czasem w nieporęcznych miejscach. Jedynym pocieszeniem jest fakt, iż przełączników w Polonezie jest niewiele... Do pozyzycji za kierownicą poprostu trzeba się przyzwyczaić. Nie jest tragicznie, ale ciężko jest dopasować ustawienia pod siebie.
3,0
~suxen@wp.pl
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Samochód dla "faceta". Brak wspomagania powoduje niezłe pocenie się na parkingu. Przyciski na desce czytelne i w odp. miejscach. Ciekawe, że nie trzeba pamiętać o wyłączeniu świateł po zgaszeniu silnika.
4,0
~Morek
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Ja jestem zadowolony. Jak sie opusci calkiem kierownice troszke zaslania szczyt zegarow ale nie kazdy opuszcza na sam dol. Troche "dziwne" umieszczenie lewarka po katem ale to kwestia przyzwyczajenia.
3,0
~malinowski28@poczta.onet.pl
Atu 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
w stosunku do poprzedniego modelu bardzo poprawiono stylistkę deski rozdzielczej, jednak bardzo mały schowek, deska bez żadnych ograniczników wszystko co sie na niej położy spada, fotele stosunkowo wygodne
4,0
~darek
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Nie jest źle, przeniesienie przełączników z dolnego Kokpitu na górny poprawiło w znacznym stopniu dostęp do nich + podświetlenie wskaźników. OCENA:[4+]
3,0
~erzetjot
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
już lepiej niz w poprzednich modelach ustawione zegary oraz wączniki awaryjne świateł. Zdaża sie jednak że rękom nie trafi sie w odpowiedni guzik na desce.
1,0
~Yaroslav
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
zajać prawidłową a co za tym idzie wygodną pozycje za kierownica w tym samochodzie to rzecz niewykonalna po 2 godzinach jazdy wszystko mnie boli...
5,0
~F-ajny S-amochó O-sobowy
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Tanio. Mój pali w zimie około 12 l. LPG/ 100km. Jeżdże taniej niż maluchem. Części tanie, robocizna tania - można samemu pomajstrować.
2,0
~Lisek
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez
fatalne fotele, po 40000 "wygniotły" się gąbki w fotelu kierowcy, siedzi się dosłownie na metalowej konstrukcji, która wbija się przy dłuższej jeździe do d...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Drasyer
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez
Ogólnie przeciętne auto, o mizernych osiągach, wyposażeniu adekwatnie do ceny (bez komentarza) więc ergonomia przeciętna...
FSO Polonez Atu