Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro Plus (178) - Silnik

Na liście zabraknie 149 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~THORINS
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
hM CO TU DUZO MÓWIC- PALIWOŻERCA- LUBIA GO DZIEWCZYNY- TE RUDE;) czeste usterki- raz mi staną na drodze- pompa paliwowa padła- z powazniejszych to rozszczelniona nagrzewnica, a pozatym wymiana łozysk z tyłu- most chuczy że nie idzie normalnie pogadać- no i ruda... robisz i wyłazi o roku znowu... Z drugiej strony co tu wymagac za taka kase? Częsci tanie jak barszcz- prosty w naprawie- połowa rzeczy to sam zrobiłem z awarii- jedynie nagrzewnice...
5,0
~akrupowicz - konrad9911@gazeta.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Niewątpliwie najlepsza wersja poldka. Silnik naprawdę zaskakuję potencjałem. Z powodzeniem można się mierzyć z mocnymi furkami na światłach i jak na 1.4 103KM to naprawdę dużo. Bardzo mocą stroną jest niezawodność silnika. Jedynym warunkiem oprócz okresowego utrzymania jest nie kręcenie go na wysokich obrotach, gdy nie jest nagrzany (zdarza się, że wydmuchuję uszczelkę spod głowicy). Dobre spalanie. jak na te lata 6.5 litra na setkę, to...
3,0
~kro2000@o2.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
No w porównaniu do poprzedniego modelu (zwykłe caro na abimexie) może być, w porównaniu do innych aut..hmmmmm...jakoś jeździ..ja akurat na swoim mam 237 kkm przebiegu, a oleju dolewam regularnie co roku litra..co prawda mineral gas od lotosu ale litr na rok pali...;]]] Więc chyba dobrze...olej wymieniłem zaraz po zakupie..;] Robie nim około 50 kkm rocznie...o przyspieszeniu to możemy mówić że jest od 3000 rpm...Jest nawet troche elastyczny.....
4,0
~HARNAŚ
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Silnik na wielopunktowym wtrysku, można powiedzieć że póki co bezobsługowy. W GSI lubią wycierać się wałki rozrządu, w moim póki co nic się nie dzieje, ale są również GSI z przebiegiem 300 000km i również są w stanie pracować elegancko bez żadnego remontu. Co do spalania, nie wiem ile spala benzyny bo nie miałem okazji sprawdzić, powiedzmy że ekonomia przeciętna ;) Nie jeździłem GLI więc nie mam porównania kwestii dynamiki, ale spokojnych...
3,0
~emil
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
zwykly boshowski mono. dzieki popychaczom odpadaja regulacje zaworow co bylo strasznie upierdliwe w poprzednich modelach. rowniez zmieniono ulozyskowanie dzieki czemu nie ma tego klasycznego prl-owskiego klekotu!! Na gazie zamulony, dynamiki prawie brak. Na benzce jakos tam sie zbiera. Aby cos wyprzedzic to prawie zawsze trzeba bieg w dol zredukowac. Pędzę go na lotos gas mineral i wcina na 20tys 0.5 litra oleju- wiec wynik b. dobry;]...
3,0
~Tomek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Silnik nigdy nie nawalił wymieniane były tylko świece,kable,kopułka itp Ale nie stety nie jest on mocną stroną poldka 1:Jest głośny przy jeżdzie powyżej 140km/h przy długiej trasie człowiek ma dość po godzinie... 2:Sporo pali potrafił spalić 12-13litrów po mieście ale żyłowany mocno...przy normalnej jeździe w 10L sie mieściło... 3:Za słaby to powinna być najsłabsza jednostka dostępna w polonezie jest ok ale przy pełnym komplecie ludzi...
5,0
~hans@gower.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
1.6 GLi w polonezie średnio dawał rade, ale za to był bezawaryjny! mój v-max na tym silniku wynosił 170km/h na autostradzie. Obecnie jestem po SWAPIE na 1.4 rovera i różnica jest naprawdę kolosalna! Jeździłem różnymi polonezami 1.5 GLE, 1.6 GLE 1.6 GLi Abimex, 1.6 BOSCH, 1.6 GSi i 1.4 GTi. Spośród wszystkich tych silników najlepszy jest rover 1.4 kultura pracy jest o niebo lepsza od silników OHV, jest cichy lecz dorwać niezarżnięty egzemplarz...
4,0
~bełciarz
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Jeśli Polonez to tylko silniki: 2.0 GLE (z Forda Sierry-do 1991r.), 1.9 GLD (koncern PSA) lub 1.4 (Rover). Da się przeżyć jeśli sercem jest silnik 1.6 GSi lub MPi. Stanowczo odaradzam silnik 1.6 GLi, gdyż jest zbyt słaby do nadwozia auta i muli prawie jak maluch z silnikiem 50 ccm, a do tego pali jak F-16. Silnik 1.4 naprawdę daje radę, lecz most jest trochę za słaby do tego silnika, ale wystarczy sprawdzać stan oleju, a będzie śmigał bez awarii.
3,0
~Czaro
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik mimo starej konstrukcji (OHV i duży fiat się przypomina) wyposażony w miarę nowoczesny układ jednopunktowego wtrysku sprawuje się nienagannie. Brak problemów z uruchamianiem przy -25*C. Suchutki pomimo zalewania go pełnym syntetykiem. Brak jakiegokolwiek ubytku oleju od wymiany do wymiany (wymieniam przed zimą i na wiosnę). Niższą ocenę powoduje słaba elastyczność i duże spalanie.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
11,6
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~pistacjowy Joe
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Silnik pracuje prawie doskonale. Jedynie czasem przy dużym obciążeniu i słabej benzynie słychać zawory (chyba). Mechanik doradził aby lać Pb98, wówczas praktycznie tego nie słychać. Mam nadzieję, że to nie jedyny sposób, bo wzrasta koszt spalania, i tak niemały. Silnik - jak to w poldkach - niezawodny. Poprzednim polonezem przejechalem 260 tys. bez awarii i tamten samochód dalej jeździ.
FSO Polonez Caro Plus