Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro Plus (157) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 170 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Polonez_Rider
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Hmmm..... Szkoda, że nie ma czegoś pośredniego między 3 a 4... Wybieram 3 ponieważ zestrojenie skrzyni z silnikiem nie jest do końca przemyślane. Trzeba uważać by jej nie uszkodzić. Ze względu na moc silnika przy dynamicznym ruszaniu i szybkich, nie precyzyjnych zmianach biegów nie możemy liczyć na dużą trwałość tego elementu. Poza tym... Typowa, "poldkowa", nieprecyzyjna... Z nią trzeba jak z kobietą tzn. delikatnie, bez nerwów, aczkolwiek...
5,0
~kro2000@o2.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
0 problemów!! Nawet nie wiem co tam za olej jest i ile go jest;] Wsteczny czasami trzeba na podwójnym wysprzęgleniu wrzucić:( (sprzęgło, luz, sprzęgło, wsteczny, jazda). Drogi prowadzenia lewarka krótkie!!!! No i fajnie jest umiejscowiony;] Biegi zmieniam jednym palcem:] Ale..... Cholernie krótka jedynka!!! Za to dłuuuga dwójka Trójka to szybki bieg na wyprzedzanie Podobnie czwórka..Piątka..to hmm..no...nadbieg;] 4 biegowa skrzynia by mu...
4,0
~Robert04
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Naprawde wytrzymala skrzynia biegow jezeli normalnie sie ja traktuje; kontroluje poziom oleju i wymienia co 60 tys.km lub co 3 lata. Mialem tylko 1 usterke - pekla sprezyna wybieraka biegow, wpadla do wewnatrz dostajac sie pomiedzy kolo 5 biegu. Pekla przez to pokrywa tylna,ktora przelozylem z uzywanej skrzyni z 88r.Nie spowodawalo to glosniejszej pracy o czym przestrzegali mechanicy.
4,0
~Tomek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Co do skrzyni wiem że ludzie narzekają ze biegi nie wchodzą zgrzyta itp ja z tym nie miałem problemu co 20-30tys starałem sie wymieniać olej w skrzyni na nowy+tylnego mostu jedynie co faktycznie mogło by być lepsze to krótszy skok lewarka ale nie ma tragedii poldek nie służył mi do ścigania się na prostych :)
4,0
~ng-krk nh
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Konstrukcja z lat 70, no coż biegi u mnie wchodzą idealnie, ale silnik jest trochę za mocny do tej paczki dlatego jak się zbieram mocniej to dwójka już lekko charczy, ale ogólnie jest dobrze, jeszcze od nowości nic się z nią nie stało. Sprzęgło jest dobre aczkolwiek słychać jego pracę w środku w aucie, takie wyciszenie po prostu.
3,0
~marian111
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Na zimnym silniku trudno było wrzucić jedynkę, szczególnie zimą. Pozostałe biegi wchodziły bardzo dobrze. Był 1 mankamen, otóż po kilku latach zrobiło mi się coś takiego, że dzwignie można było wyciągnąć i wtedy samochód pozostał na ostatnim biegu. poprostu należało pamiętać, aby nie pociągać dzwigni do góry.
4,0
~Czaro
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Skrzynia jest wzorem do naśladowania jeżeli chodzi o niektóre \"dzisiejsze\" samochody. Biegi idealnie się synchronizują, zmiana bez żadnych zgrzytów. Długość przełożeń bez zarzutu. Piątka to w zasadzie nadbieg, używany tylko w trasie celem zmniejszenia spalania - na piątce auto w ogóle nie przyspiesza.
4,0
~pio_trek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Precyzyjna, biegi sie latwo wybiera ale jedynka jest zbyt krotka w stosunku do drugiego biegu, ponadto dosc czesto sie zdarza zgrzytanie przy wrzucaniu wstecznego i ciezko chodzi przy redukcjach na zimno, po rozgrzaniu jest bardzo dobrze
4,0
~wojtac
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
jedynka zbyt krótka, potem jest już tylko lepiej. precyzyjna jak na swój wiek choć zdaża się żle wysprzęglać i trzeba jedynkę lub wsteczny prać na dwa razy ale to żadkość. o tym nawet piszą w instrukci obsługi.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro Plus
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
11,6
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~crouch90
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
trzoche zgrzyta, jak jest zimno to ciezko wchodzi jedynka ale to pewnie wina oleju w skrzyni. najbardziej jednak mnie denerwuje ze wsteczny znacznie czesciej nie chce wejsc, wiec musiałem sie do tego przyzwyczaic.
FSO Polonez Caro Plus