Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro Plus (148) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 179 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ng-krk nh
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Jak to w Polonezie bez wspomagania, kierownica na postoju chodzi w miarę, trzeba mieć trochę siły ale podczas jazdy jest klimat, pomimo występującego sporego luzu na kierownicy w tych pojazdach prowadzi się go dobrze i drogi trzyma się ogólnie zajebiście, ale trzeba go kontrolować stałymi lekkimi ruchami kierownicy i trzymać w ryzach bo trochę wierzga przy szybszej jeździe zwłaszcza na zakrętach :) Zakręty trzeba pokonywać po prostu umiejętnie...
3,0
~kro2000@o2.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Eeeee....Na polskie drogi...no nie do zaje$$$$$!!! Przez te 3 lata, nic nie wymieniłem..poza tarczami i klockami z przodu...140 kkm bez ingerencji w zawiechę;]] No i ma wspomaganie!!! W mieście kręcę jednym paluszkiem;]]]]] Cholera nawet to nowe punto z ustawioną wspomą na max (city) nie da rady tym jednym palcem...Znaczy da, ale ciężko a tutaj bez problemuu;]]]] No nieźle...Aleee.. Mam luzy w kierownicy, wybite są sworznie, i parę...
4,0
~tynium
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Polonez wbrew pozorom wcale się źle nie rpowadzi, byłęmzaskoczony, nasluchalem sie opowiadan o tymjaka to balia nie prawda porownuje do zachodnich aut. Samochod prowadzi sie normlanie chodz inaczej bo tlyni naped. MOze na szosie szybkiej nie jest najlepiej ale na bocznych polskich drogach bardzo epwnie i stabilnie zawieszneie stworzone na polskei bezdroza,. Bardzo komfortowe zaweisznei śweitni tłumi wszelkie nie rownosci. Jazda polonezem po...
4,0
~Tomek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Jeżeli wszystkie elementy zawieszenia są dobre to co do komfortu nie ma co narzekać wiadomo że samochód nie płynie jak np opel omega ale nie mogę powiedzieć ze jest nie wygodny... Natomiast stanowczo za bardzo sie przechyla na ostrych zakrętach wrażenie jak by klamkami zaraz miał po asfalcie szorować:) ale musi to być naprawdę ostry zakręt jak ktoś ma zamiar jeździć poldlkiem szybko to zawieszenie musi zostać utwardzone...
3,0
~Polonez_Rider
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Heh... Mógłbym się rozpisywać w nieskończoność na temat układu jezdnego, ale się ograniczę do paru istotnych informacji. Uważając przy ruszaniu oszczędzamy nie tylko skrzynie ale też most oraz wał. Układ napędowy stanowi piętę achillesową "Poldka" a właściciele Roverów muszą nań uważać wyjątkowo bo 103KM bez problemu (po "kilku" przypalaniach kapcia) rozprawiają się z mostem i wałem (o skrzyni nie wspomnę) stąd 3
2,0
~akrupowicz - konrad9911@gazeta.pl
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Zdecydowanie najsłabszy punkt samochodu. olbrzymi promień skrętu. Jeśli dobrze pamiętam, to 10,6 metra promień zawracania. Potrafi nieźle denerwować przy manewrach. Nadmienię, że plusy z silnikiem Rovera nie miały seryjngo wspomagania kierownicy. Nie ma co ukrywać można sobie wyrobić rzeźbę mięśni ramion. Miałem dorobić wspomaganie, ale po roku czasu zacząłem kręcić jedną ręką ;)
3,0
~wojtac
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
gdyby nie te pióra z tyłu ... mają zaletę bo dają dobre resorowanie i jest całkiem wygodnie bo nie skacze się na dziurach ale za to buja jak na łodzi. nie ma mowy o jakiejkolwiek precyzji ale da się jeździć. powyżej prędkości 160km/h tracisz to co odpowiada za stabilność poprostu lecisz jak pocisk i każde zawirowanie powoduje ściąganie z pasa drogi.
3,0
~Damian Delojosephe
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Potrafi hałasować tylni most, jednak zmiana biegów w pewnych zakresach obrotów pozwala to ograniczyć. Resory piórowe z tyłu potrafią niemiło zaskoczyć na poprzecznych nierównościach na zakręcie (ale z drugiej strony - jazda z przepisową prędkością wyklucza to :D )Hamulce słabe, należy się do tego przyzwyczaić.
4,0
~emil
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Nic nie wymieniłem;] nie wiem czy mam szczęście, czy jakoś drogi sie poprawiły ale nic nie stuka i nie puka... Chociaż na dziurach resory z tyłu skrzypią jak w żuku...;] Trzymanie drogi dobre;] Nie wyhyla się na zakrętach jak niektóre fiaciki;] Napęd na tył pozwala sobie pojeździć bokami - zwłaszcza w zimę taką jak ta;]
4,0
~Krzysiek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
daje ocene dobra poniewaz bez jazdy szybkiej, ktorej ogolnie polonez nie lubi) sprawuje sie dobrze. jest calkiem wygodne (troche buja wzdluznie na nierownosciach) ale dobrze sie prowadzi. uwazac trzeba skrecajac z duza szybkoscia na droge z koleinami (sztywna tylna os) zawieszenie dobrze znosi nasze pseudodrogi
FSO Polonez Caro Plus