Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro (584) - Silnik

Na liście zabraknie 389 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mario77@star.net.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
mam poldiego od 4 lat,wtedy to wymieniany byl most,cewki zapłonowe ,moduł,jakies 2 lata temu remontowałem wał i praktycznie nic wiecej przy silniku nie robiłem.kupujac go miał 200tys wiec"cos trzeba było dołozyć"Nie boje sie nim jechać w żadna trase-11 razy robił trase Tarnów-Oslo i odwrotnie.Auta tego nie oszczedzam od poczatku,leje oleje zmianiam filtry,za myjnie robi deszcz.TRaktuje go jak konia pociagowego i jestem zaskoczony,że nie moge...
4,0
~Jakub
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Silnik o pojemności 1500 i mocy 77 km na prostym gaźniku spisuje się przyzwoicie.Kultura pracy jest przeciętna.Silnik pracuje dosyć głośno.Elastyczność jest dobra.Przyśpieszenie jest takie sobie lecz gdy jest dobrze wyregulowany można poszaleć.Prędkość maksymalna jest ok.Najszybciej jechałem 155 km/h.Lecz przy takiej ostrej jeździe może spalić nawet 15 litrów.Silnik długo się nagrzewa,przez co zużycie paliwa jeszcze bardziej wzrasta.Do silnika...
5,0
~Michał
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Silnik o przebiegu 160 tys. chodzi bardzo dobrze. Bardzo tanie zamienniki na szrocie (cały silnik około 500zł). Silnik rakieta, raz załadowałem na niego 1000 kg i 5 ludzi do kabiny (w dowodzie ładowność 560 kg) i przejechałem tak 3 km i dojechał. Zanim ruszyłem z miejsca myślałem że silnik nie wytrzyma, ale się miło zaskoczyłem :) po dojechaniu na miejsce wszyscy byli w szoku, że silnik wytrzymał i resory nie pękły.(pewnie mi nie wierzycie,...
3,0
~mikenick
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
W ogóle silnik jest dość słaby przy obrotach 2000-2500. Głośna praca juz od 2800 do ...... :) no niestety, ale to przyjemne usłyszeć jak sportowe auto :P Zimny silnik nigdy nie zapali na gazie, trzeba najpierw na benzynie i to automatycznie przełączyć na gaz przy 2500obr/min i trzymać się na gazie az sie rozgrzeje silnika, bo moment zwalnia biegu to uśpi się....:) przyspieszenie w normie bo potrafi ościągnąć spokojnie 15s na 100km, gdy silnik...
4,0
~Tomasz L. (lissio@poczta.onet.pl)
FSO Polonez
Caro 1.5 GLI 82KM 60kW
Wbrew obiegowym opiniom silnik Poloneza nie jest jego słabym punktem. Odpowiedzialna eksploatacja i staranne regulacje procentują wystarczającą trwałością i niezawodnością. Silnik 1,5 na wtrysku jednopunktowym uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 2900 obr/min. To dobry wynik, choć na papierze wygląda to trochę lepiej niż w rzeczywistości. Mimo wszystko, silnik nie zawiedzie nikogo, kto nie wymaga od Poloneza spalania i osiągów na poziomie...
3,0
~wagru
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Cudów nie ma,szczególnie po 13 latach eksploatacji. Pomimo małego przebiegu silnik nie jest elastyczny,pracuje głośno i wolno się wkręca. Poloneza jednak nie kupuje się po to,żeby się nim ścigać. Poprzednio jeździł nim mój tata (kupilismy go nowego,z salonu) i pamiętam,że trzeba się było dobrze rozbójać przed wyprzedzaniem,żeby zrobić to bezproblemowo. Nie jest to jednak regułą,poniewaz dziadek równiez posiada Poloneza rok starszego i tamten...
5,0
~lodigo@interia.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Poloneza mam od drugiego właściciela i zwiedziłem nim prawie całą Europę.Podkreślę,że nigdy nie miałem żadnych z nim problemów technicznych.Dla porównania dodam,że częste widoki jakie widziałem na zachodnich autstradach to wychwalone VW,BMW i cały ten chłam,który odmówił dalszej jazdy.Same użytkowanie Poloneza bez awari,długiej przyjemnej jazdy wiąże się z tym,że trzeba go dobrze zakonserwować i wymieniać oleje-silnik,skrzynia.dyfer...
5,0
~Ł.L
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Silnik Citroena pod względem żywotności rewelacja. Mimo 10 lat i 340 000 km działał jak nowy. Jeżeli chodzi o kulture pracy - wiadomo stary poczciwy diesel. Ale lubiłem ten klekot. Elastyczność i sprawność zależy od paliwa jakiego się nalało. Czasem potrafił naprawdę przyspieszyć jak by nie ten sam silnik. Ale jak raz zalałem do niego paliwa z \"renomowanej sieciowej stacji\" to samochód nie potrafił się rozpędzić powyżej 80 km. Jednak...
3,0
~Hellcat.
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Wehikuł czasu przenoszący do lat 50-tych ubiegłego wieku kultura pracy moc elastyczność pojęcia zupełnie mu obce.Fabryka dawała mu do zrobienia normę 120 tys km,przy dobrym serwisie i używaniu dobrej jakości olejów max 200-250tys km.Do żeglowania po drogach i bezdrożach polski się nadaje ale do startu spod świateł nie.Co ciekawe niezależnie od sposobu zasilania gaźnik wtrysk jednopunktowy czy wielopunktowy \"moc\"i spalanie nie różnią się za...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~Marek
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Silnik Rover 1,4 poniżej 3700 obrotów praktycznie nie ciągnie. Dziura w obrotach przy 3700 i druga przy 5000 obrotów, nie do usunięcia przez serwis (twierdzą, że ten typ tak ma). Gdzie te 103 konie? W Czechach na autostradzie felicje zganiały mnie z lewego pasa. Osiągi jak w zachodnim kompakcie 75 KM, z wyjątkiem prędkości maksymalnej, która jest... niższa. Próbowałem kilkakrotnie, NIGDY nie udało mi się przekroczyć 160 km/h (według licznika).
FSO Polonez Caro