Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro (484) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 489 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Ogrzewanie dobre. W Polonezie jest ciągły nawiew na przednią szybę i szyba nie paruje (tego nawiewu nie daje się wyłączyć). Nawet jak w mroźny dzień wsiądzie 5 osób do samochodu to przednia szyba po 2 minutach jest czysta(tylko nawiew trzeba włączyć na maksa). Tylna szyba ogrzewana elektrycznie. Ogrzewanie pozwala na jazdę w polarze do temperatury -20 stopni celicjusza. Początkowo miałem problemy z ogrzewaniem, najpierw wymiana nagrzewnicy i...
2,0
~Darek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Jeśli chodzi o lato to jak w innych samochodach bez klimy, nie ma co pisać, natomiast zimą to inna bajka. Obliczyłem kiedyś z ciekawości, że system ogrzewania jest w stanie podnieść temp. w środku o około 15 stopni w stosunku do otoczenia. Zimą nie dało się jechać bez zestawu pt. szalik, czapka, rękawiczki i skrobaczka do zeskrobywania szronu z wewnętrznej strony szyb. Pomimo wielokrotnych prób naprawy i wymiany praktycznie całego systemu...
4,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jeśli chodzi o mroźne zimowe dni to super!!! Grzeje moment po włączeniu i bardzo szybko w aucie robi sie ciepło. Gorzej w upalne letnie dni. Tutaj jesteśmy zdani albo na chłodzący pęd wiatru wpadający przez otwarte okno (lub szyberdach jak kto woli) albo na zakupiony na allego wiatraczek przyklejany na deske rozdzielczą. Lub jedno i drugie:D
1,0
~twister sister
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
w zimie nie działa. Nim sie auto nagrzeje to dojade juz na miejsce. Auto nieszczelne, w lato war, w zimie lód na szybach od środka. Powyzej 30 stopni wentylacji lepiej nie włączać bo leci jakaś para jak z czajnika. Wentylacja przydaje sie miedzy marcem a czerwcem i miedzy wrzesniem a listopadem. 7 miesiecy. w pozostałych miesiach nic nie warta.
3,0
~ziet@2com.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
odparowanie przedniej szyby to jakieś 5-10 min jazdy, albo 20 postoju, wentylatory bez możliwości przeczyszczenia - jeden dmucha tylko zimnym, reszta nierównomiernie temperaturą, brak filtra na paprochy z zewnątrz - po otwarciu otworów went. chmura pyłu i śmieci wlatuje; oceną ratuje ogrzewanie tylniej szyby z czujnikiem zaparowania.
2,0
~Shoovarath
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Jak wyżej (akapit o komforcie). Brak klimatyzacji i słabe grzanie. Otwieranie okna przy dużych prędkościach bez zamontowanych owiewek powodowało huragan w środku. Jeśli dochodziły do tego sparciałe uszczelki zimą, to podczas pierwszej pół godziny od uruchomienia silnika (i pracy pod obciążeniem) można było zamarznąć.
3,0
~Maroo
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
...no właśnie. Problemem nie jest słabe ogrzewanie a jego bardzo nieprecyzyjne sterowanie. No i im szybciej jedziemy tym mocniej dmucha, co jest uciążliwe podczas chłodnich letnich wieczorów (co jest zaletą podczas upałów). Natomiast wentylacja jest całkiem niezła, leprza niż w focusie bez klimy
3,0
~Paweł
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Jeśli chodzi o ogrzewanie - dość dobrze. W miarę szybko się nagrzewa, z nawiewu leci ciepłe (nie gorące) powietrze. Natomiast z wentylacją w upał jest koszmarnie. Z nawiewu nie uda się uzyskać chłodnego powietrza, jedynie sytuację ratuje otwarcie szyb, ale w dobie aut z klimatyzacją to zdecydowanie za mało.
2,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jest jedna rzecz, która mnie strasznie denerwuje, a mianowicie brak opcji wyłaczenia nawiewu na przednia szybe, co szczególnie daje sie we znaki latem, kiedy deska rozdzielcza jest nagrzana, a nawiewniki zwiewają z nad niej gorące powietrze wprost na kabine. Zimą silnik szybko sie nagrzewa
4,0
~Tomasz L. (lissio@poczta.onet.pl)
FSO Polonez
Caro 1.5 GLI 82KM 60kW
Z ogrzewaniem w Polonezia nie miałem nigdy problemów. Płynna regulacja siły nadmuchu i może trochę toporna, ale czytelna regulacja ilości dostarczanego ciepła, pozwala skutecznie podnieść temperaturę wewnątrz auta. Z chłodzeniem jest trochę gorzej, ale tu akurat zawsze mamy w obwodzie uchylone okno.
FSO Polonez Caro