Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro (491) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 482 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomasz L. (lissio@poczta.onet.pl)
FSO Polonez
Caro 1.5 GLI 82KM 60kW
Układ przeniesienia napędu .... tylko to mnie mocno wk.. - irytuje. Możecie kombinować z krzyżaczkami na wale, zmieniać most po 100 razy, ale jak to mówią - ten typ tak ma. Nie da się nic zrobić, bo i tak cała karoseria przenosi rezonans i typowe dla Poloneza buczenie bedzie wam skutecznie zagłuszało rozmowy powyrzej 90 km/h. Silnik nie dokucza do 3 tys obr/min, a jak postaracie się przy regulacji zaworów, to będzie wydawał całkiem miły dla...
3,0
~Avp919
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Wyciszenie nie jest najgorsze, jeśli mamy silnik Rovera, jednak mimo to mozna delikatnie je poprawić, ponieważ jednak jest to napęd na tył który przenosi więcej dźwięków niż napęd na przód aczkolwiek jeżeli wszystko działa jak należy a most jest cichy to nie jest najgorzej, zdecydowanie głośniej jest w dieslach,np w audi 80, vw Sharan
4,0
~Michał
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Praca silnika na postoju jest praktycznie niesłyszalna. Podczas jazdy nic się nie tłucze, most cicho pracuje, skrzynia biegów także. Wydech nie wydaje z siebie żadnego dziwnego dzwonienia. Pracy zawieszenia też praktycznie nie słychać. Podczas jazdy z otwartym szyberdachem i oknami jest jednak dosyć głośno zwłaszcza powyżej 100 km/h.
4,0
~Michał
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Praca silnika na postoju jest praktycznie niesłyszalna. Podczas jazdy nic się nie tłucze, most cicho pracuje, skrzynia biegów także. Wydech nie wydaje z siebie żadnego dziwnego dzwonienia. Pracy zawieszenia też praktycznie nie słychać. Podczas jazdy z otwartym szyberdachem i oknami jest jednak dosyć głośno zwłaszcza powyżej 100 km/h.
2,0
~Piotr
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Jest to słaba strona tego samochodu. Generalnie jest o połowę ciszej niż w "maluchu" ale przy większych obciążeniach silnik zaczyna głośno pracować. Do predkości 100km/h jest znośnie. Jak się jedzie 140km/h to jest duży hałas. Słychać głównie silnik, ale i most też. W niektórych egzemplarzach tylny most wyje przy określonych prędkościach.
4,0
~musher
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Fanom motoryzacji dźwięk silnika nie przeszkadza ;) przy większych prędkościach tylny most nieco wyje. Można znaleźć optymalną, dla każdego biegu, prędkość przy której silnik pracuje cicho a samochód jedzie żwawo, np na 5 biegu taką prędkością jest 95-100, wtedy auto ma ok. 2500 obr/min i jest względnie cicho.
1,0
~KAMIILCIIOCars
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Nie można mówić o wyciszeniu w tym aucie, jest to tylko teoria. Filcowe okładziny na podłodze nie poprawiają wyciszenia auta. Warkot silnika oraz odgłosy powietrza opływającego karoserie sprawia negatywne wrażenie. A jeśli dodamy do tego głośną pracę tylnego mostu mamy przepis na bardzo niekomfortową jazdę.
3,0
~Seweryn(ciumek) seweryn.ciumek1@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Głośno robi się przy prędkościach 120km/h ogólnie w samochodzie jet głośno nie przez tylni most czy tp bo w moim modelu wszystko było jak nowe tylko słabo wyciszona kabina i silnik był dokuczliwy na wysokich obrotach w nowszych modelach(plus) jest wiele lepiej.
2,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
najgorsza sprawa jaka może być poza blacharką, przy nakładzie około 500 PLN i całego dnia moza tę pędzącą blachę wyciszyc o 3dB naprawdę raj dla uszu wtedy, bez wyciszenia komfortowa jazda do 110. przy 150 jeszcze raz tak głośno, przy 180 to już strach że coś odpadnie.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,8
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Adam B
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Jak przystało na prawie już 30 letniego diesla, jest strasznie głośny. Powyżej 90 km/h mocno słychać silnik. Dla mnie nie możliwe jest jechać nim na autostradzie przy średniej prędkości powyżej 110 km/h ponieważ hałas jest nie do wytrzymania
FSO Polonez Caro