Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 (53) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Były kierowca Poloneza
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Z silnikiem to raczej zero problemów, termostat tylko mi poszedł raz, pasek klinowy wymiana przy 100,000 to obowiązek, wymiana oleju przy 10,000 też... ALE CO DO RESZTY!!! Powiedzmy tak: ´jak nie urok, to sraczka...´. To w nawiewie coś, to w elektryce się kabel spalił, a ta rdza to już tragedia... wręcz żałosne...
5,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
tak ogólnie tylko świece co 10 tys, przewody co 20 tys. klocki hamulcowe różnie, olej + filtr oleju po każdej zimie, filtr powietrza i przegląd gazu raz w roku też po zimie. i alternator naprawa w zeszłym roku koszt 190 PLN
4,0
~Muzyk
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jesli chodzi o drobne usterki to jest dosc dobrze. Jak na razie bez powazniejszych awarii. Karoseria moglaby byc bardziej odporna na korozje chociaz w tej materii i tak zostalo duzo juz zrobione w porowaniu do 2-3 lat wczesniej.
4,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Nie jest źle, w aucie jedyny drobiazg jaki sie spiep***ł to automatyczne wyłączanie migacza po wyprostowaniu kierownicy, a takto to normalka raz na czas jakaś żaróweczka sie spali itd...
2,0
~Pitt
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
przy aucie z tego roku caly czas trzeba cos robic, ja kupilem zaniedbanego wiec sporo sie nad nim naglowilem,od zamkow,przez pekniete przewody chlodnicy,skonczywszy na wymienie oswietlenie - sporo tego bylo
4,0
~Adam
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Nie ma jakiejś tragedii. Wiadomo, a to wycieraczka nie działa, a to wyciek z węża chłodnicy, a to drzwi się nie otwierają. Awarie upierdliwe ale koszty naprawy znikome
4,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Zależy od egzemplaża, u mnie było nieźle, poza klockami hamulcowymi, które czasami trzeba było wymieniać poniżej 10000km i na dodatek czesto psuł się wskaźnik ich zużycia.
1,0
~inqgnito
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
pompa paliwa- 2 razy, tarcze i klocki- wręcz nałogowo, nie działający ręczny to standard, połowa żarówek nie działa, central popul sie po miesiącu, sonda lambda.. lista jest dłuuga
5,0
~Marek
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
W ciągu 3 lat przejechałem 100 tys. km. Ułamał się ogranicznik drzwi. W serwisie sami zauważyli i wymienili z własnej inicjatywy. Koszt 11 zł. To była jedyna "awaria".
3,0
~kuklamusic@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
niestety,typowy polski wyrób.Chociaż zastanawia jakość masy plastycznej na kokpicie:mimo jazdy po polskich poligonach (czyli jezdniach) nic nie trzeszczy,jak choćby w skodach favorit
FSO Polonez Caro