Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 (77) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Marek
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Silnik Rover 1,4 poniżej 3700 obrotów praktycznie nie ciągnie. Dziura w obrotach przy 3700 i druga przy 5000 obrotów, nie do usunięcia przez serwis (twierdzą, że ten typ tak ma). Gdzie te 103 konie? W Czechach na autostradzie felicje zganiały mnie z lewego pasa. Osiągi jak w zachodnim kompakcie 75 KM, z wyjątkiem prędkości maksymalnej, która jest... niższa. Próbowałem kilkakrotnie, NIGDY nie udało mi się przekroczyć 160 km/h (według licznika).
5,0
~sebam10@poczta.oner.pl
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
ten silnik to jest najlepsze co ma polonez jeżdże nim już 2 lata i zrobiłem nim 40 tysięcy i nigdy nie miałem z tym silnikiem problemów a przyznam się żę wcale go nie oszczędzam mam tzw."ciężką noge" i nieraz wkręcam go na 6000 a nawet 7000 tys. obr/min nie mówiąc że często jeżdże z prędkością przekraczającą 160 km/h dużo osób powie że kituje ale taka jest prawda a jak nie wierzy to niech spróbuje się kiedyś pościgać z takim poldkiem to się...
4,0
~Lotnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Silnik pracuje bez zarzutu, jest bardzo dynamiczny chociaż masa samochodu jest zbyt duża jak do tego silnika. Dobrze się zbiera przy wyprzedzaniu i praktycznie nie trzeba trdukować biegów. Mam zainstalowany gaz i muszę powiedzieć, że lepiej pracuje na gazie niz na benzynie. Jedyne co naprawiałem to pompa wodna no i oczywiście po 100 000 zmieniłem rozrząd wraz z rolkami, filtr paliwa i pompę hamulcową.
4,0
~Pitt
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jak wiadomo silnik w tym aucie byl chyba najlepszy,choc jesli chodzi o remont to jest straszna bieda, czesci sa drogie,malo ktory mechanik podejmuje sie takich operacji.Zrobilem 100 tys. na tym motorze, pracowal na gazie, praktycznie bez problemu.2 razy zerwalo mi poduszki pod silnikiem - niestety musza byc oryginaly- a o wydatek
4,0
~Prawda o poldku:)
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
jak na taką pojemność i gaz, to nie jest naj gorzej, da sie tym jeździć, chociaż na piątce, ciężko jest wyprzedzać, trzeba redukować i wtedy idzie jak burza:), to wina nie dopracowanego układu przeniesienia napędu (kiepska jakość obrabiarek do produkcji zębatek), mógłby mieć więcej mocy na niższych obrotach
5,0
~Piotr62
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Dynamiczny i oszczędny. Po 13 latach parametry bez zmian. Trzeba uważać na chłodzenie - wymiana uszczelki pod głowicą. Po tylu latach eksploatacji pełne zaskoczenie to przecież 1.4 i 103 KM. Zaskakująco dobra konstrukcja. Są już dobrzy mechanicy znajacy ten silnik na wylot.
4,0
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Daje niezłego kopa :) Jak zimny jest to po gwałtownym dodaniu gazu zalewa go troszku. Bardzo oszczędny jest - 7/100km to normalny wynik przy ekonomicznej jeździe ;D Mój ma niewielkie przecieki na uszczelce od mocowania pokrywy silnika xD
5,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
To raczej wysokoobrotowy silnik, więc jeśli chcemy efektywnie przyspieszać, trzeba wejść na wysokie obroty (pow. 4000), w niższej partii obrotów moment obrotowy jest mały. Pracuje równo, dość głośny, ale to wina FSO, w Roverach jest cichszy.
5,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Silnik to jest jedna z najlepszych rzeczy w tym samochodzie. Zrywny dynamiczny, do 120km/h kręci sie bardzo dobrze(rekord to 170km/h z trzema osobami). Dynamika zadowalająca jak na 1.4. wielopunkt i 16V robi swoje:D
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,1
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~LSa 310
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
To jeden wielki PLUS tego samochodu,najlepsze posunięcie jakie mogło zrobić FSO... 1400ccm 103KM,mój rocznik nie posiada jeszcze blokady obrotów i można lekko wkręcić na 7200obr... Bajecznie :D
FSO Polonez Caro