Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 (64) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Skrzynia bardzo dobra do spokojnej jazdy,wygodna, biegi zmienia sie płynne i eleganco bez żadnych niepotrzebnych zgrzytów. Na normalną jazdę jest dobra lecz jak chcemy już ostrzej poszaleć to niestety ale nie na tej skrzyni. Mówią że lubiły sie sypać bo \"moc za duza\" ale jest to nieprawda jak sie dba to sie ma.Ja ze swoja nie miałem i nie mam zadnych problemów.
3,0
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Zgrzytów nie ma, ale niekiedy jakoś nienaturalnie biegi wskakują. Wstecznego niekiedy też nie można znaleźć za pierwszym podejściem :P Jest doskonale spasowana do tego silniczka :))) Dzięki tej skrzyni z tego poldka naprawdę rakieta - mój znajomy też ma taki model i wycisnął z niego 190km/h !!!
3,0
~Pitt
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Skrzyna biegów jak to w polonezie, zacisk jest b.drogi, wiec lepiej uwazac, ta roverowska jest nienzacznie rozna od oryg.polonezowskiej, w trakcie 100 tys wymienilem raz tarcze,rozlecialo sie takze jednoz z lozysk ( strasznie cwierkal) koszt 100 zl,
3,0
~Lotnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
To jest bolączka wszystkich którzy mają silniki Rovera. 103 KM do tej skrzyni to jak czołg do malucha. Dwa razy już naprawiałem skrzynię i ostatnio zmieniłem wszystkie łożyska. Ciągle zastanawiam się czy to skrzynia wyje czy tylny most.
4,0
~LSa 310
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
cóż tutaj mogło by być lepiej ale tragedii niema,biegi całkiem dobrze wchodzą o ile samochód uprzednio rozgrzejemy inaczej nawet młotkiem ciężko wbić...na tych przełożeniach bez blokady da się wycisnąć 200km\\h
5,0
~Prawda o poldku:)
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
jak dla mnie, chodzi bez zarzutu, no może czsami pierwszy bieg cęzko wchodzi, pozostałe biegi wchodzą bardzo dobrze, choć cięzko (według mnie jest idealnie), jak potrzeba można szybko zminiać biegi, wręcz błyskawicznie
4,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Problematyczny drugi bieg, zwłaszcza przy redukcji z 3 na 2, należy wyczuć moment... wsteczny na 2 razy sprzęgłem. najlepszy 3 bieg wtedy dynamika lepsza niż golf 1.8, vectra 2.0 ale tylko 125 max :)
2,0
~inqgnito
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
FSO.. i wszystko jasne, most oczywiście wyje jakby go mordowali, po wlaniu oleju polsyntetycznego... to samo, biegi wchodza ciezko, malo precyzyjnie, polozenie lewarka w bardzo dziwnym miejscu
3,0
~Marek
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Za długa piątka, silnik nie dokręca się do obrotów mocy maksymalnej na 5 biegu. Piątka potrafi wyskoczyć w trakcie jazdy. Biegi bardzo ciężko przełączają się po mroźnej nocy.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,1
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Muzyk
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Jest inna niz w standardowym modelu bo standardowa by se rozleciala po 10 000 z tkaim silnikiem :P Biegi zmieniaja sie syzbko i latwo ale 1 i R wchodza wg mnie ciezko
FSO Polonez Caro