Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 (65) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Polini Poznań
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Nadsterowny i podstarowny zależnie od warunków pogodowych, przy suchej nawierzchni wyrzuca z zakrętów przy gwałtownym operowaniu kierownicą, na mokrej driftów możemy się nauczyć bez wysiłku i męczenia auta... jazda na polskich drogach rewelacyjna, można poginać 80 prze tory i nic się nie dzieje, pierwsza wymiana czegokolwiek w zawieszeniu mojego auta to 90000. atan amorków był jeszcze na 60% ale i tak wymieniłem.
4,0
~Michał
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Brak wspomagania kierownicy da się przeboleć. Gdy już się ruszy samochód prowadzi się jednym palcem. Hamulce seryjne po regeneracji zapewniają dość dobrą skuteczność porównywalną obecnie z dostępnym niegdyś układem firmy Lucas. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Gdy nie wchodzimy w łuk ze zbyt dużą szybkością przechyły zawieszenia i karoserii nie są tak dokuczliwe.
4,0
~Michał
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Brak wspomagania kierownicy da się przeboleć. Gdy już się ruszy samochód prowadzi się jednym palcem. Hamulce seryjne po regeneracji zapewniają dość dobrą skuteczność porównywalną obecnie z dostępnym niegdyś układem firmy Lucas. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Gdy nie wchodzimy w łuk ze zbyt dużą szybkością przechyły zawieszenia i karoserii nie są tak dokuczliwe.
4,0
~Kudłaty:D
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Moim Poldonem jeżdzi sie super, zawieszenie nie dobija dobrze wybiera nierówności, choc na ostrzejszych winklach lubi sie buda zakołysać. Ja mam zrobione w polonezie wspomaganie kierownicy więc prowadzi sie i manewruje nim super:D Niestety hamulce pozostawiaja wiele do życzenia:(
4,0
~Marek
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
W tym samochodzie czuje się, że się jedzie. Ostatni prawdziwy samochód, teraz już takich się nie robi. Mam teraz Octawię, w której nawet przy 180 km/h ma się wrażenie, że jedzie się za wolno. Zbyt twarde zawieszenie, starsze modele Poloneza miały bardziej komfortowe.
3,0
~Prawda o poldku:)
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
....., to jest kiepsak strona poldka:), można nim jeździć na wprost, ale do pokonywania szybko zakrętów sie zabardzo nie nadaje, za bardzo sie przechyla, ale jest przynajmiej dosyć wygodne, nie jest zbyt twałe ale to wina dróg, szumiący tylny most:),
3,0
~leśnik
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Zawieszenie nie pozwala na ostrą jazdę, sztywny tylny most i resory piórowe robią swoje, ale komfort nie jest taki zły. Układ kierowniczy bez wspomagania to masakra, szczególnie w mieście, poza tym czesto trzeba go regulowac z racji luzów.
4,0
~rift@o2.pl
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
silnik rovera wiec geniuszom z fso nie udalo sie wcisnac wspomagania kiera wielka i ciezko chodzi ale wszelki kocie łby policjanci doly gory itp zaden problem hehe nawet nie zwalniam jak narazie nie do zajechania
3,0
~LSa 310
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Dosyć marnie,nie polecam jeździć Poldonezerem więcej niż 160km\\h bo wyżej robi się ryzykownie, auto kupiłem ze względu na tylni napęd,w roli Polskiego driftowozu sprawdza się wręcz rewelacyjnie :D

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~inqgnito
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
na mokrej nawiuerzchni ucieka, cieżko nad nim zapanować, za duża moc, za lekki tył, bardzo niepewna jazda po śniegu/ wodzie- 0 przyjemności, brak wspomagania w aucie o wadze 1200kg to jakies nieporozumienie
FSO Polonez Caro