Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.6 87KM 64kW 1993-1997 (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Darek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Zawieszenie rodem z lat 50-tych nie dawało żadnej kontroli nad autem, poczucia bezpieczeństwa prowadzenia, to było bardziej jak woja o przetrwanie. Przy prędkości 100km/h i więcej miałem wrażenie, jak by auto nie przejmowało się tym, że kręcę kierownicą i samo obierało kurs. Poza tym wszystkim brak wspomagania w przypadku tego samochodu jest nieporozumieniem, sam miałem problem z prowadzeniem szczególnie na parkingach a moja dziewczyna raz...
4,0
~WooyecFranklin mffranklin@poczta.fm
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
tył podniesiony o pióro, a wogóle to o czym tu pisac to nie ferrari, poldek ledwo 120 idzie, a przy 130 to drze morde jak by flaki z niego pruli, a przecież tak się nim nie jeździ, jak jeżdże zawsze 90-110 to gitara, a co to. Ździwko bierze jak kręcę palcem, wszak wspomaganko wejszło od `97, ale ten miał przy zakupie w salonie na specjalne zamówienie zamontowane heheehhe dla kobitki ;-) ot ful wypasss... na trasie nie ma hamulców -w mieście ma.
4,0
~tomcio1989
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Mówi się, że Polonezy z racji tylnego napędu i nadsterownego układu kierowniczego prowadzą się fatalnie. No cóż, trochę racji w tym jest - szybko pokonywana łuki powodują przechylanie się nadwozia, ale z trakcją nie jest tak źle jak głosi stereotyp. Mimo kopnego śniegu da się nim jeździć w całkiem dobrych warunkach.
3,0
~KAMIILCIIOCars
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Polonez jest gumiasty na jezdni, ruch kierownicy nie jest od razu przekazywany na układ jezdny. Auto ma mały promień skrętu co sprawia czasem nas w zakłopotanie. Zawieszenie jest twarde i wydaję się niestabilne na drodze. Po wciśnięciu hamulca auto dość długo się zatrzymuje.
1,0
~lskx
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Szkoda gadać. Zawieszenie nie wybite a samochód prowadzi się niczym titanic - zero kontroli. Miękki - dobrze na dziurach, ale w zakręty nie da się wchodzić. Cały czas masz wrażenie, że auto się przewróci. Nie próbuj rozpędzać się powyżej 100km/h - zero kontroli nad samochodem!
2,0
~wagru
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Manewrowanie (wersja bez wspomagania)-katorga. Samochód jest stosunkowo duży a promień skrętu jest bardzo mały co utrudnia na przykład wiechanie w miejsce parkingowe na ciasnym parkingu. Trzeba wiezdżać na kilka razy. Układ kierowniczy zdecydowanie dla kogoś z parą w rękach ;)
4,0
~marc525d
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
przechyla sie na zakrętach, przód nurkuje. skomplikowane przednie zawieszenie, tył to najprostsza możliwa wersja. ogólnie dobre na nasze polskie drogi, dużo jeżdże po dziurach i wybojach. jak na razie wytrzymuje
2,0
~Mario
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Jak dla mnie słabo zwrotny mały promień skrętu zawieszenie jest dobre przez 7 lat bez problemu. Hamulec ręczny właściwie brak bardzo słaby. W moim akurat brak wspomagania ale można się przyzwyczaić.
4,0
~W
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Nie ma żadnych problemów oprócz promienia skrętu i braku wspomagania, co da się odczuć podczas manewrów przy parkowaniu. Zdecydowanym minusem są również hamulce, które są po prostu za słabe.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.6 87KM 64kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Stanisław
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Buja ale dobrze nawet sobie radzi.Tłumienie słabe.Amortyzatory i sprężyny nie wymieniane od nowości, a jeszcze jakoś sobie radzą.Wyjący tylny most po 100tys, wymieniłem na inny i jest w miarę
FSO Polonez Caro