Szukaj

Lista ocen FSO Polonez (743) - Ergonomia

Na liście zabraknie 1146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Darek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Co można powiedzieć o aucie rodem z lat 70-tych. Na deskę rozdzielczą aż przykro się patrzyło, wersja z rocznika 97 prezentowała się znacznie lepiej. Moja dziewczyna śmiała się, że guziki i przełączniki wyglądały jak w statku kosmicznym SOYUZ. Na pokładzie było wiele \"innowacji technicznych\" jak automatyczne odszranianie tylnej szyby, samogasnące po chwili światełko na podsufitce czy automatyczny programator pracy przednich wycieraczek,...
3,0
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Koreańczycy moim zdaniem odniesli w tej dziedzinie sukces. Z tak topornego wnętrza wydobyli jednak odrobinę ergonomii, do wszystkiego można się przyzwyczaić w tym aucie. Guziki, przyciski są raczej fortunnie ułożone. Problem stanowi jedynie ustawienie się wygodne. Dla mnie a mam 186 cm wzrostu brakuje troszkę odsunięcia się od kierownicy, jestem odsunięty maksymalnie, a jednak muszę kurczyć delikatnie nogi, a rece mam daleko od kierownicy....
3,0
~amarantowy
FSO Polonez
Truck 1.9 D 70KM 51kW
Człowiek był przyzwyczajony do Polonezów więc wszystko było tam, gdzie każdy wiedział, że ma być. Wtedy nie było jeszcze mody na kawki z Orlenów więc nie pamiętam czy było miejsce na kubki. Chyba nie. Na załadunku piło się z termosu i jechało dalej. Fotele były duże ale niewygodne. Do teraz pamiętam ból pleców po długich trasach, a jeździłem właściwe tylko takie. W żadnym innym aucie już później nie czułem się tak źle. Kierownica miała...
5,0
~Volver
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
Ergonomia jak na projekt lat 70-tych była świetna. Pamiętajcie, że ówczesne auta na Zachodzie nie miały tylu elementów wyposażenia co Polonez za te same pieniądze. Przełączniki niepodświetlone, a dawaliśmy radę! Poza regulacją programatora (9 pozycji) było OK. Dobrze przemyślana deska z licznymi i czytelnymi wskaźnikami. Podobała mi się bardziej niż w autach zachodnich, których prospekty zbierałem. A materiały tapicerskie i plastiki były...
3,0
~Krzysiek
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
mogloby byc lepiej. w nowszych polonezach deska jest juz calkiem ladna. przyczepic sie mozna do przelacznika wycieraczki tylnej oraz duzej kierownicy. podobaja mi sie kontrolki spalenia swiatel stopu, kontrolki przepalenia zarowek zewnetrznych, ogrzewanie szyby uruchamiane automatycznie (mozna wylaczyc) ponizej 5st C, programowany czas pracy wycieraczek oraz swiatlo ktore gasnie w kabinie po 15 sekundach od zamkniecia drzwi lub do momentu...
3,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Deska rozdzielcza łatwa w obsłudze, wszystko pod ręką, zegary czytelne. Fotele dość wygodne ale osoby o wzroście ok 190cm super ergonomicznej pozycji nie mają. Można się tak ustawić, żeby przejechać dłuższą trasę bez zmęczenia ale nie jest to to co we współczesnych konstrukcjach a nawet tych sprzed dekady. Edit po 2 latach : wycofuję się z ostatniego zdania - we współczesnych samochodach potrafi być gorzej.
4,0
~pablo_fso
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Konstrukcja ma już swoje lata i parę rzeczy dziś już nie przystoi, szczególnie dla osób wysokich pow 180 cm ergonomia jest nieco gorsza.. poza tym ok. Dobre wyposażenie, reg. wysokości pasów i kierownicy to z kolei duży plus !Mało który samochód lat 90-tych w tej klasie mial takie coś w standardzie. Ze nie wspomnę o lampach przeciwmgielnych, kontroli przepalonych żarówek, płynnej regulacji pracy wycieraczek i innych udogodnień.
4,0
~Paweł
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Rozmieszczenie przełączników dość dobre - wyjątkiem są dwa lub trzy przełączniki, które idealnie zasłania kierownica. Aby używać ich w trakcie jazdy, trzeba nauczyć się ich na pamięć. Fotele bardzo wygodne nawet na długie trasy. Miejsca na nogi pod dostatkiem z przodu i z tyłu. Mało miejsca nad głową. Plastiki nie są brzydkie, ale deska rozdzielcza i kierownica zbyt mocno nagrzewają się w upał.
4,0
~herbu@interia.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Wszytko latwo dostępne, niezła jakość - nic wewnątrz nie skrzypi ani trzeszczy. I jedne z najlepszych foteli na jakich siedziałem w aucie - dobrze wyprofilowane marki Inter Groclin. Po prostu bomba! 700 km bez przerwy i żadnych oznak zmęczenia. Tylek ani plecy nie bolą. Nie to co fotele w autach francuskich i innych, gdzie ciężko wysiedzieć 2 godziny! Plus za dzieloną kanape tylną.

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 42

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~l.i.s@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Inżynierowie popisali się fantazją i każdy włącznik umieścili w często zupełnie nie przewidywalnych miejscach. Rozrzucone po całej desce, czasem w nieporęcznych miejscach. Jedynym pocieszeniem jest fakt, iż przełączników w Polonezie jest niewiele... Do pozyzycji za kierownicą poprostu trzeba się przyzwyczaić. Nie jest tragicznie, ale ciężko jest dopasować ustawienia pod siebie.
FSO Polonez