Szukaj

Lista ocen FSO Polonez (857) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 1032 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~herbu@interia.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Do przebiegu 80000 km bylo w zasadzie bezawaryjnie. Obecnie juz trochę gorzej. Tarcze wymieniane co 30000 km (koszt 40 zł), wymienione wszystkie uszczelki w silniku - od tamtej pory spokój, hamulce przednie lubią się blokować ale zawsze samo przechodzi po przejechaniu 2-3 km, ręczny w zimie nie do użycia. Mimo ze by malowany 2 laat temu znowu rdzewieje, na szczęscie wszystko da sie szybko i tanio usunąć. Instalacja LPG potrafi sie sama...
3,0
~Mirek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Duże rodzinne auto. Bagażnik może płytki jak na taką dużą furę, ale mozna go załadować podach, jak się wywali deski osłaniajace. Wziłem nim łóżka, szafki, wózki, 1 tonę materiałów budowlanych (siadł na glebie jak bolid). Samochód jest zaskakująco niezawodny, pomijając drobiazgi typu awaria klamki, cięgła ciepłego powietrza, sprężyny gazowe klapy bagażnika itp. Rdza szamie głównie drzwi. Awarie wynikają głównie z żywotności podzespołów, jak w...
4,0
~wojtac
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
słabe sprzęgło, wytrzymało 90tyś przebiegu... unieruchomiło mnie to na miesiąc bo jak zatargałem do mechanika to okazało się że otworzyłem puszkę pandory. sporo było do wymiany przy okazji co kosztowało lącznie 3tyś ale na to co zrobiłem to w młodszym samochodzie musiałbym wyrzucić trzy razy tyle. no i pompa paliwa zawodna ... musiałem wymienić mimo że w baku jest zawsze więcej niż połowa i tak się zaciera. no i szczotki alternatora ... warto...
2,0
~bili
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
pęknięty wał korbowy, częste psucie się przekaźników od świateł, gdy temp w silniku doszła do 100stopni ( jazda z załadowaną przyczepą) zagotowała mi się woda i rozszczelniła się chłodnica, wymiana na używaną kosztowała mnie 50zł, ciągłe pękanie wężyka do spryskiwacza tylnej szyby, aparat zapłonowy ( padła jedna iskra)- nowy koszt około do 200zł, spojler plusowski na tylnej klapie popękał w miejscu gdzie w zimie zawsze zamarza lód, bardzo...
3,0
~serafin2001@o2.pl
FSO Polonez
Hatchback 1.5 AB 82KM 60kW
Jeżdżę nim od lipca ´04, ale od zawsze był w rodzinie. W swej historii miał kilka napraw, ale nie wiem na ile poważnych, z tego co pamiętam raz stanął, bo kopułka explodowała i na hol. Zdarzało się, że nie chiał odpalić pare razy (nie za mojej kadencji) , ale nie wiem czemu. Poważną naprawą był wydech, wahacze, koła, zamek, stacyjka ... po kradzieży ktoś go skatował :[ Mnie jeszcze nie zawiódł. Po dwóch dniach postoju odpala za 2-3...
5,0
~udany zakup
FSO Polonez
Truck 1.6 87KM 64kW
W sumie nic powaznego,krzyzak na wale,ale normalna sprawa przy takim uzytkowaniu,powiem wiecej,az dziw,ze nic.Mam wyrobioną opinię poldka mialem ladnych pare lat temu,po nim mialem dwa dostawcze VW,mercedesa 100MB(tu to awaryjnosc-przednie zawieszenie,a koszty),teraz posiadam Mazde E2200 i tego dostawczaka chyba tylko lepiej będę wspominal niz poldka.Polonazy dostawcze to bardzo twarde auta,gdyby nie korozja ,mimo ,ze przestarzale bardzo...
3,0
~SZPROT
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Po 10 latach jazdy na gazie polonez zaczyna się byntować i czasami odmawia posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie. No i wtedy człowiek się wstydu może najeść. Ale i tak podziwiam to auto bo wytrzymało 10 lat na gazie i to w naprawde dobrym stanie remont silnika jest konieczny ale poldek zapracował sobie już na to. Jestem zadowolony z nadwozia blachy prawie w nie naruszonum stanie dotrwały do diś. Nie licząc lekkich puknięć o jakieś...
3,0
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Ogólnie po przejechaniu ponad 100 000 km tym autem mam do niego spory szacunek. Jak dotąd wymiany ograniczyły się do chłodnicy, tylnych amortyzatorów, a i jeszcze naprawa alternatora i dwa tłumiki pierwszy tuż po zakupie 30 tys drugi w zeszłym tygodniu po 139 000. Poza tym oczywiście mat eksploatacyjne : oleje, filtry, klocki. Jak dotąd fabryczne sprzęgło, fabryczne tarcze ham, bębny i szczęki choć te ostatnie są już na wykończeniu.
3,0
~rolecki
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
wymiana simeringu i flanszy w moście wymiana pompy wody wymiana łożysk i szczotek w alternatorze wymiana uszczelki po głowicą,wymiana po 150 tys.km drążków reakcyjnych z tyłu,wymiana skrzyni biegów bo rozsypał się simering w skrzyni na wałku głównym i przez to wysypało się łożysko wymieniłem skrzynie bo miałem drugą a tak było szybciej,wymiana krzyżków i łozyska oporowego na wale napędowym i kupę innych rzeczy o których już nie pamietam

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 42

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Piotr - Fan Poloneza :D
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Tutaj jest nieźle, jak się dba i wymienia się rzeczy, które wymagają wymiany z racji wieku, albo korozji to nic się nie psuje. Ba powiem więcej przez dłuższy czas nie działał mi licznik kilometrów, a autem wcześniej jeździł inny członek rodziny i nie zdążyłem wymienić rozrządu na czas i pękł, to nic się nie pogięło po prostu pasek się zerwał i nic więcej, więc można powiedzieć w moim przypadku, że auto jest odporne na jakieś drogie usterki :P.
FSO Polonez