Szukaj

Lista ocen FSO Żuk (33) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~żuk
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Pracuje bardzo głośno ale żaden macedes sie nie równa na żuka wkładam 3,5t. i on idzie jak czołg nie dusi sie tylko idzie jak ma nakazane . Wiadomosą to już auta stare i sie o nie nie dba ale szczerz mamżuka i czasami jak zapomne jeżdż po 200km bez oleju nie kłame naprawde nie do zatarcia a i czasami wody w chłodnicy też nie mam ale jemu to obojętne czy ma czy nie ma musi iśc a ten przebieg co wytrzymał to jest coś nie możliwego 500000 żukiem...
4,0
~Marek
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Po zeszliowaniu głowicy o 3 mm, zastosowaniu długich świec od Poloneza z silnikiem Rovera i po wlaniu do oleju preparatu Xeramic, w ilości 0,5 l, moc i moment obrotowy wzrosły znacząco, tak że obecnie osiągi jego nie odbiegają od osiągów samochodów dostawczych najnowszej generacji. Na minus zaliczyć trzeba osiąganie przez ten silnik za małych szybkości obrotowych, jednak jest to też wina stosowania LPG, jak i niedokładności wyważenia jego...
4,0
~HUDSON HORNET 1951
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
W żuku zawieszenie jest wysokie i żaden krawężnik mu nie straszny, ale nie radzi sobie dobrze na wjechanie na niego dlatego że ma tylko 70 KM. Poza tym wolno się rozpędza i dużo pali. Mi w ogóle to nie przeszkadza, bo w każdym samochodzie odczuwa się małe drgania silnika.
3,0
~bartus_89@tlen.pl
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Duża pojemność silnika, lecz nie jest to odwzorowane na jego mocy....Jak na takie auto silnik baardzo słabiutki.... Myślę nad wrzuceniem do poczciwej żuczyny jakiegoś dizelka 1.9 lub 2.0 Może będzie mocniejszy i przdewszystkim będzie mniej palił..
3,0
~Andrzej
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Stara konstrukcja z 20 XXw. regularnie sprawdzać olej, Regularnie regulować zwory i aparat zapłonowy. Należy mieć części zapasowe. Silnik modułowy np. wymiana uszczelki pod głowicą zajmuje ok 1 h.
3,0
~Andrzej
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Stara konstrukcja z 20 XXw. regularnie sprawdzać olej, Regularnie regulować zwory i aparat zapłonowy. Należy mieć części zapasowe. Silnik modułowy np. wymiana uszczelki pod głowicą zajmuje ok 1 h.
4,0
~danluki@wp.pl
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Jeżeli chodzi o silnik, był on trwały, jeżeli się o niego dbało.Generalnie tak jest z każdym silnikiem. Silnik żuka można było przystosować do gazu tak jak silniki poloneza.
3,0
~Quqer
FSO Żuk
Furgon 2.1 70KM 51kW
Na miasto nie zbyt sie nadaje bo jest troche ospały.Z towarem jeszcze gorzej.Gdyby mniej palił to by był ok.V-max z towarem 90 km/h.V-max bez towaru 100-105 km/h.Na targ wystraczy.
4,0
~Zet9
FSO Żuk
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Silnik miał remont głowicy przy 127 tys km, ale nie wiem czy to było konieczne, podobno któryś zawór się już wypracował.Teraz chodzi całkiem nieźle.
5,0
~Maciej
FSO Żuk
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Nie narzekam. Po wymianie wtrysków na wtryski Monarki od Peugota spadła chałaśliwość i dostał dobrego kopa.Oczywiście diametralnie spadło zużycie paliwa.
FSO Żuk