Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW 1998-2002 (119) - Silnik

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bazants
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik pracuje jak ideał. Cichutko... trzyma zawsze idealne obroty i temperature. Frajda zaczyna sie kiedy przekroczy 4tyś obrotów i załącza sie V-tec.W normalnych bęzyniakach po przekroczeniu 5tyś.obrotów auto ma zadyszke a Honda idzie do samego końca.I to jest w tym aucie najpiękniejsze. Niestety jest jeden jedyny minus za który dałem 4 a nie 5 gwiazdek. To branie oleju,conajmniej 3-4setki oleju na 1tyś. km. Na serwisie powiedzieli że ten...
5,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Utkwił mi w głowie komentarz jednego z posiadaczy Accorda na AutoCentrum, że 1.8 ma muła. Fakt, nie jest to Type-R, a po przesiadce z innego auta wymaga zmiany myślenia. Chcesz zmieniać biegi przy 2000 - 2200 obr/min? Jeśli tak, wtedy jadące za tobą Seicento wrzuci kierunkowskaz szykując się do wyprzedzania. Na poważnie - zmiana biegów przed załączeniem się VTEC, u mnie jest to zazwyczaj 2800 - 3000 obr/min kiedy rozpędzam auto w trasie, w...
5,0
~Kamil_D
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Mam mieszane uczucia co do zaznaczenia opcji "Doskonale", ale finalną ocenę sami Państwo sobie oszacujcie. Silnik 1.8 o mocy 136 KM w prawie półtoratonowym aucie to lekkie nieporozumienie, jednak zaskakująco dobrze daje sobie radę (udało mi się osiągnąć nieco poniżej 10 s. do setki). Trzeba nim jeździć umiejętnie - wyprzedzanie przy 80 km/h to redukcja na trójkę i ogień, a nie to, co znamy z turbodiesli, czyli gaz i do przodu - dla...
5,0
~Michał
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik moim zdaniem rewelacja. Na wolnych obrotach silniczka nie słychać, do 3 tys cichutko, powyżej mruk, od 4000rpm fajny dźwięk, od 4500rpm (załączenie vtc-a) dźwięk wręcz rewelacyjny. To o dźwięku. Jeśli chodzi o moc to faktycznie trzeba kręcić jeśli chcemy dynamicznie się przemieszczać. Przy spokojnej jeździe vteca załączać nie trzeba (4500rpm:)) Ale czy warto rezygnować z tej frajdy??? Przy osiąganiu obrotów przy których inne silniki...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
silnik 1.8 vtec posiada 175 NM i ma moc 136 KM, o rozpędza samochód do 100 km/h w około 10 sekund, nawet po 287 tys. km pracuje bardzo równo, i w miarę cicho (choć kiedyś było ciszej ), raz na jakiś czas trzeba skontrolować olej, ponieważ VTEC lubi sobie coś wziąć, powoli zaczyna być mokro, na uszczelce pod piską olejową, o silnik trzeba dbać, co około 15-20 tys. km zmieniam olej, co około 25 reguluje luzy zaworowe w serwisie Hondy w...
5,0
~TST
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Moją córeczką miełem w posiadaniu 3 lata przez 3 lata silnik nigdy ne odmówił mi posłuszeństwa nigdy sie nie przegrzał i nie dostał zadyszki itp. przez 2 lata jezdziłem na lpg prawie tak samo jak na benzynie jedyny minus to elastyczność na gazie mniej elastyczna. dodam ze przejeździłem 130000 samochód był mocno uzywany najpierw w pracy potem na taxówce lubie wcisnąć wiec wysokie obroty to norma. nie jeden kozak został wtyle to dlatego ze...
5,0
~asdasdad
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Bardzo trwała jednostka, w zasadzie bezawaryjna oprócz zwykłych kwestii wynikających z zużycia (paski, świece, przewody). Należy pamiętać, że gaz montuje się tylko sprawdzony (patrz: accordklubpolska.pl) bo innego accord może nie tolerować za dobrze. Unikać kupowania z instalacją. Auto lubi też jak mu zrobić regulację zaworów od czasu do czasu. I - w tym aucie branie oleju w rozsądnych granicach to norma - jest to silnik wysokoobrotowy i MUSI...
5,0
~shadow1989
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
silnik po upływie 14 lat, i 250.000 tys. km pracuje jak nowy, 136 km i system VTEC bardzo ładnie pracuje i nadaje pazura temu modelowi hondy. wiadome jest że jest to silnik hondy i od czasu do czasu trzeba sprawdzić stan ojeju, bo hondzie potrzeba czasami dolać. silnik cudownie znosi redukcje z 5 biegu na 3, wtedy cudownie wkręca się na obroty, i włącza się system zmiennej fasy rozrządu powyżej 4000 tysięcy obrotów silnika. po 3 latach...
5,0
~Racjel
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Dość zrywny, przyjemnie mruczy, jeśli jeździ się oszczędnie to i 7 litrów spali, ale jak przyciśniesz to i 12 wciągnie. Nieźle wkręca się na obroty, jak przesiadłem się z Civica to miałem problem z tym, że przy wyprzedzaniu do odcięcia ciągnąłem. Jest też ogromna różnica w dynamice auta po zatankowaniu paliwa 98, podobno warto choć raz na jakiś czas zalać cały bak takiego paliwka dla v-teca. CO ważne bierze trochę oleju, szczególnie przy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,6
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adi
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik cichutki, nie słychac go na wolnych obrotach. Dopiero po przekroczeniu 4200 tys obrotow włącza się Vtec i słychac przyjemny dzwięk motoru. Motor troche za słaby przy niskich obrotach do tej budy. Potrafi zjesc troche oleju i poza tym nie jest zbyt elastyczny ale kultura pracy bije wiekszosc aut z tego segmentu na glowe. Nie jest to demon pradkosci a przy kazdym wyprzedzaniu trzeba zredukowac ale mimo to bardzo milo sie nim jezdzi.
Honda Accord VI Sedan