Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW 1998-2002 (107) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Tu pojawia się problem typu pięć gwiazdek to za dużo, cztery to za mało, ale porównując do innych aut w segmencie, np. Audi A4 B5, to skrzynia nie jest tak precyzyjna. Szczególnie charakterystyczny jest problem trudnej redukcji biegów z czwórki na trójkę, o ile dobrze pamiętam, ale Accordy tak mają. Poza tym przełożenia jedynki i dwójki są moim zdaniem za krótkie, co z jednej strony umożliwia dynamiczną jazdę, ale na co dzień jest irytujące,...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
skrzynia biegów pracuje tak jak 5 lat temu, czyli bardzo płynnie wskakują biegi, są krótkie przełożenia, więc jest to bardzo wygodne. problem jest z 1 biegiem czasami ponieważ nie chce wejść, ale wystarczy puścić bieg na luz, puścić sprzęgło i wtedy wchodzi. zmieniałem w swoim accordzie sprzęgło. cena za komplet wyszła mnie 490 zł z wysyłką z hurtowni motoryzacyjnej. sprzęgło posiadam EXEDY, a to samo sprzęgło w sklepie motoryzacyjnym 1200 zł...
4,0
~Borek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Ogólnie to nie mogę powiedzieć złego słowa na temat pracy skrzyni biegów. Nie ważne w jakim stylu jeździmy, skrzynia zawsze bardzo dobrze reaguje na polecenia. Jedyną kwestią jest dość długi skok lewarka, myślę o zamontowaniu short shiftera, który skróciłby ruch jaki trzeba wykonać, co przekłada się na cenne sekundy podczas sportowej jazdy. Sam moment wbicia biegu jest zbilansowany.
4,0
~Kacper98
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jak przystało na samochody japońskie lewarek jest bardzo precyzyjny, biegi się zmienia z przyjemnością, skrzynia jest bardzo dobrze zestopniowana. Niestety tutaj jak i w innych autach japońskich jakimi jeździłem jest problem z wbijaniem wstecznego (trzeba nawet kilka razy wysprzęglić aby wszedł) ale ponoć ten typ tak ma.
3,0
~Kamil_D
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Tutaj tylko przeciętnie, bo chodzi nieco za ciężko i za mało intuicyjnie. Wymaga przyzwyczajenia i zgrania z kierowcą, czasami któryś bieg potrafi nie wskoczyć tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Olej wymieniałem, nic to nie zmieniło w kwestii działania skrzyni biegów.
5,0
~bazants
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W zasadzie to pracuje bardzo dobrze wszystkie biegi są blisko siebie nie trzeba machać ręką. Podczas jazdy wszystkie wchodzą bardzo precyzyjnie. Podczas postoju czasami nie chce wejść 1 lub wsteczny wtedy należy wysprzęglić i jest ok. Za ten mały minus daje 4,5 gwiazdki
5,0
~asdasdad
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Przynajmniej w moim - zero problemów. Biegi wchodzą lekko i nie trzeba ich \"szukać\". Przełożenia ani nie za krótkie ani nie za dlugie, choć trzeba się trochę przyzwyczaić że do 2 tysięcy obrotów jest mulasto, od 2-3 do średnio, 3 tyś do 4 dośc szybko, a od 4 - 7 jest vtec :)
5,0
~Kellergriss
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Przełożenia chodzą krótko i płynnie zostały dobrane odpowiednio. Nic nie haczy. Może brakuje 6 biegu ale to jest potrzebne jak ktoś lubi stałą prędkość powyżej 150km/h. Do dynamicznego wyprzedzania czy przyspieszenia jest wystarczająco.
3,0
~Adi
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Tu niestety sie troche zawiodłem,w moim accordzie często nie wchodzi 3ka. Czasem ciezko wchodzi 1ka i wstaczny Byc moze poprzednik zajechał skrzynie...W kazdym badz razie oprócz tego jest ok
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,6
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bunny83
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Świetna skrzynia - krótkie, precyzyjne skoki. Biegi wchodzą z delikatnym, idealnym jak dla mnie oporem. Brakuje tylko 6. biegu, który pozwoliłby trochę zmniejszyć obroty np. na autostradzie
Honda Accord VI Sedan