Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW 1998-2002 (102) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Niestety nie miałem okazji jeździć Mondeo Mk3 nad którym też się zastanawiałem a którego użytkownicy ubóstwiają za właściwości jezdne, ale wiem jak jest w Hondzie - jest trochę spartańsko, to nie Fiat Punto z podwójnym wspomaganiem, gdzie z jednej strony możesz kręcić kierownicą jednym palcem, ale z drugiej nie wiesz jaki będzie tego efekt. Tutaj po prostu czuć auto, czuć asfalt, czuć każdą nierówność, każdą koleinę. Mi to się podoba, można...
5,0
~Paszak
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
rewelacja!! auto poprostu prowadzi sie instynktownie, klei sie jak przyklejone jednak nie jest idealem na bardzo szybko pokonywanych zakretach (szczególnie mokra nawierzchnia) jest dość mocno podsterowny ale do opanowania. rewelacyjnie mi sie nim jezdzi po kretych drogach (serpentynach) zawsze dodaje wtedy gazu (tylko kiedy jade sam), wtedy w srodku zakretu tyl delikatnie ucieka, a uklad kierowniczy precyzyjnie mowi nam co trzeba zrobic. daje...
5,0
~Kacper98
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jednym słowem: rewelacyjny. Słyszałem różne narzekania że jest za twardy ale moim zdaniem jest bardzo precyzyjny i dzięki tej twardości (chociaż nie jest ona jakaś wielka), hydraulicznemu wspomaganiu czuć co się dokładnie dzieje z samochodem. Dzięki świetnemu zestrojeniu auto trzyma się drogi znakomicie. Wielowahaczowe zawieszenie przednie i tylne robi robotę na prostej jak i na zakrętach. Dzięki układowi jezdnemu jeździ się tym autem tak...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
jeśli jest wszystko sprawne czyli układ kierowniczy i zawieszenie, samochód prowadzi się bardzo płynnie, jedzie jak przyklejony do drogi. musiałem oddać do regeneracji 3 lata temu przekładnię kierowniczą, bo uszczelki puszczały już płyn kierowniczy, cena za regenerację 400 zł, podstawa to wymiana sworzni wahaczy, łączniki stabilizatora. w lutym 2015 zmieniłem przeguby zewnętrzne, bo miały już luz, po tym cieszę się już z przyjemności z jazdy:)
4,0
~naprawde dobre auto
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
zawieszenie dobrze tumi nierownosci jest ciche i przedewszystkim nic niestuka puka itp! na zakretach auto zachowuje sie neutralnie choc wchodzac w zakret przy wiekrzych predkosciach odczuwa sie podsterownoc ktora morze sie szybciutko zmianic w nadsterownosc i w efekcie morze troche pupa zarzucic:) ale to juz w ekstremalnych sytuacjach.ukald kierowniczy moglby dawac troche wieksza precyzje ale jest ogulnie jest bardzo wporzadku
5,0
~Borek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Samochód stabilny przy każdej prędkości, zakręty to sama przyjemność, przy maxymalnych prędkościach nie zaskakuje negatywnie, jedzie jak po sznurku. Zimą auto prowadzi się przewidywalnie, trzeba się postarać, żeby wyprowadzić samochód z równowagi. Rozkład mas zbilansowany, auto nie jest podsterowne ani w drugą stonę. Proste w prowadzeniu, początkujący kierowcy docenią łatwość prowadzenia.
5,0
~Kellergriss
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jeżeli oczekujesz francuskiego komfortu to się zawiedziesz. Zawieszenie jest twarde i na poprzecznych przeszkodach daje o sobie znać. Jednak pokonywanie zakrętów nie powoduje choroby morskiej. Honda trzyma się drogi jak przyklejona. Ponadto zaskakująco dobrze radzi sobie z naszymi drogami od 90kkm nie miałem ŻADNEGO problemu i nadal nie daje wskazuje na konieczność ingerencji.
4,0
~shadow1989
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
daję 4 bo auto ma już 250 tysięcy i 14 lat, przez pierwsze lata użytkowania trzymał się drogi jak przyklejony, natomiast teraz amortyzatory powoli zaczynają tracić swoje funkcje, przez co czasami robi się już niestabilny, ale jeszcze tragedii nie ma, układ kierowniczy pracuje perfekcyjnie, choć wspomaganie chodzi trochę ciężej niż np w peugeocie 406
5,0
~zanetto
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Spokojnie można wchodzić ostro w zakręty na dużej prędności i trzyma się jak przylepione. To przede wszystkim zaleta dosyć sztywnego zawieszenia, ale jak dla mnie to tylko zaleta. Nie lubię "super miękkich i rozlazłych francuzów". Auto doskonale się daje się wyczuć pod kierownicą i to od pierwszej jazdy.
5,0
~Michał
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Kupiłem autko na 15'' kołach i było spoko. W tym sezonie założyłem 17" i nic więcej nie trzeba. Zakręty z prędkościami wydawałoby się mocno przesadzonymi to bułka z masłem. Nawet słynne zawieszenie Mondeo nie daje tutaj rady (wiem bo często w firmie takowym śmigam. Nie wytłuczonym bo serwisowanym w ASO tak na marginesie)
Honda Accord VI Sedan