Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002 (50) - Silnik

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~djdjdjd
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Miało być doskonale ale napiszę tylko "dobrze". Ogólnie silnik jest bardzo zrywny, zawsze odpala itp., VTEC działa fajnie i jest bardzo pomocny przy wyprzedzaniu + daje sporo frajdy z jazdy, z silnika jestem bardzo zadowolony ale... wiek auta obliguje i czasami wyskakuje mi głupi błąd na komputerze, niby nic a denerwuje. Do tego pije bardzo sporo oleju, zakładałem, że będzie to jakieś 300 ml/1000 km a w praktyce jest 0,5 a nawet 1...
5,0
~Adam
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Japończycy zawsze robili świetnej jakości mechanikę. Pomimo, iż są jednymi z największych producentów samochodów na świecie (22 ml wyprodukowanych samych silników rocznie), nie tracą na jakości. Silnik, który posiadam (f20b6) jest idiotoodporny. Przebieg 212 tyś to dla tego samochodu "docieranie". Brak ubytków oleju, pomimo zalanego nadal 5w40. Wystarczy zatroszczyć się o odpowiednie przęglądy i zmiany płynów. Wszystkie śmieszne,...
3,0
~michyl@interia.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Powiem tak co do tych 147 koni to jestem rozczarowany do ścigania się ani trochę nie nadaje. Ostatnio wymiękłem przy astrze 1,8 16v masakra aż mi głupio było. Że by ten samochód jeździł non stop musi być 3,5 tys obrotów a przy wyprzedzaniu trzeba czekać na ten v tec bleee. Żadnej rewelacji jak accord to tylko 2,2 i tak zrobię na wiosnę wkładam silnik od type R. Mam nadzieję że to będzie już śmigać. Co do kultury pracy to super cichutki silnik...
4,0
~kvazzi
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Silnikowi nic nie można zarzucić oprócz tego że bardzo jest słaby na małych obrotach a gdy dojdzie klima to juz naprawdę słabiutko się robi. Na wysokich obrotach jak zacznie działać v-tec ciagnie jak oszalały i wszystko rekompensuje ale ciagłe jeżdzenie na wysokich przy dłuższych przebiegach robi się męczące. Głowna zaleta to bezawaryjność!!! Przez 30 tyś km nic się nie popsuło. Jedyna rzeczą którą musiałem zrobic po kupnie samochodu to...
3,0
~Przemek63133
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik cichy i dość niezawodny. Minus to duże zużycie oleju (przy przebiegu 370 tys spalała ok 1l oleju na 1000km przy normalnej jezdzie, przy dawaniu w palnik, więcej). Spory minus za słabą dynamikę jak na taką moc 147km. Auto wymaga kręcenia na wysokie obroty, niby ma v-teca ale jakoś nie robi on dużego wrażenia. Wyprzedzanie wymaga redukcji. Jadąc do ok 3 tysiecy obr, jedzie jak jakieś 1.6 a powyżej 4 tys robi się głośno w kabinie i silnik...
5,0
~Sławek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Ten silnik to Japonia w pełnym tego słowa znaczeniu. Nigdy się nie sprzeciwia rozkazom kierowcy, pracuje pięknie do samego końca obrotów i sprawia mu to przyjemność. Zupełnie inaczej się nim jeździ niż w typowych rzędówkach. Stworzony do pracy na wysokich obrotach. Po latach trochę oleju bierze, u mnie było to 0.2-0.5l na 1000km, w zależności od stylu jazdy. Ciśnienie fabryczne miał na każdym cylindrze i daję rękę uciąć, że moc też. I jeszcze...
4,0
~borsuk4@autograf.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik to mieszanka. Jest bardzo przyjazny w mieście, dobrze przyspiesza ,jest cichutki,w miare elastyczny ,napewno nie zawiedzie osiągami normalnego kierowce, nie pirata.A po wyżej 4000 obr/m robi sie naprawde dynamicznie i po hondowsku głośno ale naprawde nie za głośno .Fakt na trasie powyżej 150 jest troszke męczący ten hondowski chałas ,ale gdzie tu jeździć z prędkością 160km/h hi hi dłuższy czas.
4,0
~bartas
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Powiem szczerze ze sie wahałem między 1,8 a 2,0. Ale po zakupie niczego nie żałuje, silnik naprawde rewalacyjny, jedyny jego minus to barzo słabiutki na niskich obrotach no ale to w koncu benzynowe 16v więc niczego więcej się nie spodziewałem, zabawa rozpoczyna sie po przekroczeniu magicznej granicy 4300 o/min, wtedy rwie naprawdę pięknie przy przyjemnym dla ucha świście v-teca
4,0
~Cezar01
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Silniczek pracuje świetnie od 4000 obr, ale jeszcze lepiej podoba mi się od 5500 do 6500 obr/min wtedy wiem ,że naprawde przyśpieszam ( szkoda że odcięcia nie zrobili przy 7500obr) to by wyjaśniło wiele...Max prędkość którą osiągnęłm to 218 km/h opony 205/50/16 *** W Civicu 91 1400cm deptałem do 8000 obr na LPG ***
4,0
~Marcin
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
jak zakupilem auto jezdzilo na oleju texaco 10w40 i przy ostrzejeszej jezdzie lubial pociagnac olej aktualnie jezdze na castorlu 10w40 i jak zostal zalany 5 tys km temu jest bez zmian. nastepna zmiana na valvoline albo liqui moly i piekny dzwik v-teca:) od 4 tys obrotow
Honda Accord VI Sedan