Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002 (45) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~borsuk4@autograf.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Zawieszenie napewno jest twarde, jak na polskie drogi, ale czy za twrde hmmm chyba nie.Do sportu też sie nie nadaje bo jest nadsterownośc spora przy pokonywniu bardzo dynamicznych zakrętów ,no ale to nie jest samochód do tego. Napewno jest bezpieczne i potrafi poinformowac kierowce o swojej granicy bezpieczństwa za nim będzie za późno. Do tego jest ciche wiec czego więcej chcieć .Wadą moga okazać się hamulce ale tylko podczas hamowania z 200km/h
5,0
~lutek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
sztywno zestrojone zawieszenie. spodziewałem sie wiekszego komfortu ale za to wspaniale wchodzi sie w zakrety (na trsy wspanialy). czuc poprzeczne nierównosci i troche słychac zawieszenie ale i tak o wiele ciszej niz w innych markach. na felgach 17 BARDZO SZTYWNY. precyzyjny i pewny w prowadzeniu nie buja ani nie husta. troche słabe hamulce i latwo tarcze sie wichruja
4,0
~Adam
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Niestety (albo "stety") w mojej Hani jest gwintowane zawieszenie Koni. W takim setupie wszelkie elektroniczne "pomoce" są zbędne (ESP). Pomimo 147 koni na tak ciężką budę, wiele aut można wyprzedzić "na cwaniaka" (duża, pewna prędkość na zakręcie, lewy pas - ta bezcenna mina w nowszym BMW..) Wielowachacz spełnia swe zadanie.
4,0
~Sławek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Niestety z układem jezdnym miałem problemy od samego początku. Wibracje przy przyspieszaniu, jakby myszkowanie wyczuwalne w środku, nie dawało mi to spokoju i było jedną z przyczyn sprzedaży tego egzemplarza. Wymieniałem wszystko: półosie, przeguby, podporę, całe koła, opony, robiłem zbieżność i wyważanie: nic nie pomogło.
5,0
~krys70
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
no tu jest naprawde swietnie(jak dla mnie) twardo bez zadnego bujania na zakretach.Krotko mowiac sztywno i przewidywalnie,powiem wiecej auto pozwala na naprawianie bledow juz w trakcie zakretu... Mogly by byc troche lepsze hamulce,a wlasciwie to tarcze hamulcowe(podatne na wichrowanie)
4,0
~Kicek
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Wyposażony w oryginalnie montowane rozpórki, powoduje, że samochód reaguje na każdy ruch precyzyjnie, trzeba trochę więcej umiejętności i wyczucia samochodu niż w VW czy Audi, za to w zakrętach trzyma się jak przyklejony.
5,0
~Norbi
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
na 15 calowych felgach bylo dobrze, teraz na 17 calowych jest super, auto jedzie jak przyklejone do asfaltu, jest twarde ale dlamnie jest ok, nielubie bujania w zakretach na miekkim zawieszenie
5,0
~Cezar01
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Jak na polskie drogi to dobrze sobie radzi z nierównościami, a jeżdżę na 16". Dobrze trzyma się drogi ,jak na tak duże auto. Na trasie plynie, choć przy większych prędkościach trochę za miękki (na boki).
5,0
~slawcio237@interia.eu
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
świetne prowadzenie w zakrętach i bardzo dobry układ kierowniczy dający fantastyczne wyczucie drogi.Mój poprzedni passat b5 się nie umywa.zawieszenie jest dosć twardę ele komfortowe.
5,0
~alan11x
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Niezbyt skomplikowane zawieszenie zapewnia dostateczny komfort podróżowania, bardzo dobre własności trakcyjne oraz dość dużą wytrzymałość na nasze nazwijmy to...drogi.
Honda Accord VI Sedan