Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII (324) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 318 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kristofuros
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Kupowałem wersje Executive, czyli dopłacałem tylko za metalik, śruby zabezpieczające na felgi i antynapad, nic więcej nie wymyśliłem do niego - bo miał już wszystko. I uważam, że dobrze wydałem 100tys PLN. Polityka Hondy w temacie wyposażania samochodów bardzo mi się podoba, nie trzeba studiować kilkustronicowych cenników opcji dodatkowych i z niczego nie trzeba rezygnować - żadnych kompromisów. Jakość wykończenia o niebo lepsza nić w...
5,0
~Cieniu
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Hmm duzo by pisąc ja kupiłem auto krajowe serwisowane do 165 tys km. zapłaciłem wiecej o 5 tys niz cena rynkowa ale wiadomo za co bezwypadkowe z orygnialnym przebiegiem itp. zal mi ludzi ktorzy zobacz pierwsze najtansze na allegro i potem wala hasła typu tyle zpałaciłes? a on widział taniej proszę bardzo niech sobie kupi ta tania sprowadzona bitka z każdej strony itp. a potem sie dziwia auto ma niby 100 tys a fotele wytarte ze głowa boli i...
1,0
~jaa77@interia.eu
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
AUTO DROGIE PRZY ZAKUPIE ,PONIEWAZ LUDZIE KIERUJA SIE ZNACZKIEM HONDY NA MASCE I NISKIM SPALANIEM ,ALE ZAPOMINAJA ZE HONDA WIEDZIE PRYM W PRODUKCJI AUT Z SILNIKAMI BENZYNOWYMI A O DIESLACH NIE MA POJECIA ALBO TO TAKA PULAPKA FINANSOWA.W SUMIE ZA SPORE PIENIADZE DOSTAJESZ DIESLA KTORY JEST BARDZO AWARYJNY,POMPA WTRYSKOWA JEST WYPRODUKOWANA W CZECHACH PRZEX FIRME BOSCH.CZYLI ELEKTRONIKA Z CHIN ,SILNIK DAJ BOZE Z FRANCJI,UKLAD PALIWOWY Z...
4,0
~Były Passat
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Kupiłem go w promocji rocznikowej, z dużym upustem, nastawiony byłem na model 2.0 a trafiła się okazaja kupna 2.4 i zdecydowanie nie żałuję. Gdybym miał płacić po cenie katalogowej pewnie bym się wówczas nie zdecydował. Wizyty w serwisie na pewno rzadsze i mniej kosztowne niż w przypadku Passata. Serwis fabryczny Hondy w Warszawie na wysokim poziomie. Honda to na pewno jedna z najmocniejszych marek w relacji jakość/cena, przynajmniej moje...
4,0
~mario.mmz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Aby nie było zbyt różowo - cena Hondy Accord była najwyższa z podanych przeze mnie 4 modeli. Poza tym brakuje kilku, według mnie, istotnych detali. Są to: brak czujnków cofania, brak składanych elektrycznie lusterek (jest ich podgrzewanie i regulacja), no i najważniejsza sprawa - brak komputera (konkurenci już go mieli). Na plus: naprawdę spory bagażnik (mam 4 osobową rodzinę i mieścimy się bez problemów), 8 poduszek powietrznych i świadomość,...
4,0
~learntoswim9
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
W Polsce drogie ze względu na pojemność silnika. NIE jest to auto z segmentu premium pomimo ceny jaką trzeba za nie zapłacić. Słabe zabezpieczenia antykorozyjne tylnych nadkoli. 8 lat po rejestracji auta zaczęła się tam rdza. Porażka jak dla mnie, dlatego sprzedałem. Szyby z przodu zaczęły skrzypieć podczas podnoszenia i opuszczania. Skrzypiący pedał sprzęgła. Plastiki na konsoli środkowej bardzo łatwo się rysują. Odwdzięcza się...
5,0
~V-TEC
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Dla 2.0 bardzo dobra. Szczególnie, że honda jako jedyna oferuje wersję kombi z homologacją ciężarową. Co do 2.2iCTDi - wg mnie o conajmniej 10000zł za droga. Już najtańsza wersja zapewnia mocny i super nowoczesny silnik V-TEC oraz pełne wyposażenie - m.in. elektroniczną dwustrefową klimatyzację, sprzęt audio czy elektrykę (w tym podgrzewane lusterka). U konkurencji trzeba za to płacić dodatkowo lub wybrać wyższe wersje. Do tego gwarancja...
4,0
~Michoł
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Zaznaczam dobrze bo accord jest niesamowicie drogi jako auto używane z tego segmentu. Passat, Mondeo, Mazda6, Vectra, nawet A6 z podobnego rocznika można kupić zdecydowanie taniej lub 3 do 5 lat młodsze w tych samych pieniądzach i będą to auta najczęściej lepiej wykończone i wyposażone. Liczę, że poza naprawami typowo eksploatacyjnymi będzie to stara dobra szkoła Hondy czyli wymiana oleju i tankowanie i tyle z inwestycji w auto.
4,0
~Jazz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Wart swojej wysokiej ceny na rynku wtórnym. Mimo iż pali więcej niż diesel, to i tak oszczędności na stacji zrównoważą się z oszczędnością na naprawach (przy przebiegach do 20k km/rocznie). Dla porównania audi 170KM o podobnych osiągach (co sprawdzaliśmy na drodze) pali tylko o 1 litr mniej, a ewentualne naprawy kosztują fortunę. Oczywiście nowe diesle spalą jeszcze mniej, ale powyżej 100tys km psują się na potęgę.
4,0
~Użytkownik Hondy
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Używane hondy nie należą do najtańszych samochodów i kupienie zadbanego egzemplarza - nawet wiekowego - wiąże się z konkretnym wydatkiem. Niemniej jednak biorąc pod uwagę jakość samochodu wg mnie warto zainwestować. Trzeba jednak uważać na nierzetelnych handlarzy, którzy mogą ukrywać wady auta i jego realny przebieg. Niestety diesle mogą mieć naprawdę duże przebiegi i być zwyczajnie zużyte.
Honda Accord VII